ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= Η ΓΝΩΣΗ =-.
 ΤΟ ΡΟΣΛΙΝ
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 4
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Spiral
Πλήρες Μέλος


826 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/03/2005, 01:49:58  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Spiral  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Μπον Νουί ορ Γκούντ Νάιτ


Ναι, γράφε τέτοια να τα δει η φίλη μας η Gretel να φρικάρει τελείως.

Κάνω και ένα σχολιάκι, πριν δυο-τρία χρόνια είχαμε αναθαρρήσει γιατί επρόκειτο να γίνουν ηλεκτρονικές έρευνες στο Ρόσσλυν μήπως και ανακάλυπταν κάτι κρυμμένο στα βάθη του, αλλά πέρα από κάτι ασαφείς ενδείξεις δεν υπήρξε συγκλονιστικό εύρημα.

Άρα παραμένουμε επιφανειακά και περιμένουμε τα υπεσχημένα.

Άϊ αμ ολλ άις (eimai olos matia).

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Spiral
Πλήρες Μέλος


826 Μηνύματα
Απεστάλη: 05/03/2005, 14:49:54  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Spiral  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Πού πήγε ο φίλος μας ο Ramoglou;

Ας βάλω μια επιβλητική εικόνα (παραγωγής 1824) για να τον εντυπωσιάσω.

Η έρευνα έδειξε ότι υπάρχουν και Rosslyn Templars:

http://www.rosslyntemplars.org.uk/

Βρήκα και ένα ψιλο-Ναΐτη (δύο για την ακρίβεια) χαραγμένο στο Rosslyn, αλλά μην πήξουμε στις εικόνες τώρα. Άλλη φορά, για να υπάρχει και σασπένς.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Ramoglou
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
2211 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/03/2005, 05:04:17  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Πού πήγε ο φίλος μας ο Ramoglou;

Να μην πω που ήμουνα καλύτερα !!!
Τές πα …

Στο θέμα μας.

Σε μία από τις κολόνες του παρεκκλησίου βρίσκεται το παρακάτω σκάλισμα το οποίο απεικονίζει το γνωστό δικάβαλο

Με τη διαφορά πως εδώ ο πίσω είναι γυναίκα και αυτό φαίνεται πολύ ποιο καλά στο κανονικό σχήμα και όχι στην παραπάνω απεικόνιση.

Σε όλους τους Γοτθικούς Ναούς βλέπουμε το παράθυρο με το Ρόδο.


Η φωτό είναι από εκκλησία στο Κίεβο αλλά είναι χαρακτηριστικό το Ρόδο-Παράθυρο

Είναι γνωστό πως το Ρόδο (Rose) είναι ένας κώδικας της Ιερής Σεξουαλικότητας καθώς αναπαριστά και το θηλυκό στοιχείο. Ο αναγραμματισμός του Rose είναι Eros.
Και βέβαια είναι γνωστή η σχέση των Ναϊτών με την κατασκευή των Ναών.

Ο Josef Campel λέει πως ο Ναός του Rosslyn είναι μια κωδικοποιημένη διαδρομή μύησης η οποία περιέχει τις πραγματικές διδασκαλίες του Ιησού που μας διδάσκουν να ζούμε ως σύνολο και όχι ως άτομα.

Ακόμα θα ήθελα να αναφέρω (δε βρήκα την ανάλογη φώτο) πως υπάρχει μία επιγραφή εντός του Ναού και αναφέρει το εξής.

ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ
ΕΝΑΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟΣ
ΜΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ
ΤΑ ΚΑΤΑΚΤΑ ΟΛΑ

Ψάχνω να βρώ σε φώτο τη σκαλισμένη σφραγίδα των Ναϊτών (τα δύο χέρια που ανοίγουν την κουρτίνα) και το αντίστοιχο με τη σινδόνη του Τουρίνο, το οποίο ονομάζεται "πέπλο της Βερόνικα" και είναι σκαλισμένο μέσα στο Rosslyn.





Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Spiral
Πλήρες Μέλος


826 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/03/2005, 14:49:58  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Spiral  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Επιτρέψατέ μου, φίλτατε Ramoglou, να σας είπω ότι το αναζητούμενο εικονίδιο με το κρασί κλπ. βρίσκεται κάπου καταχωνιασμένο στους "Ναΐτες". Μου έχει αφήσει ψυχικό τραύμα, διότι δεν το είχα προσέξει και το μέλος Zadok με επέπληξε για τη στραβομάρα μου.

(Αλήθεια, Zadok με την καταπληκτική μνήμη, μήπως μπορείς να το ανασύρεις; Ήταν επί εποχής Ανέσπερου.)

Για τη Βερόνικα τώρα, πολύ ενδιαφέρον, θα μπορούσαμε να πούμε και δυο λόγια εκτός από την εικόνα;

Για την κουρτίνα δηλώνω άγνοια...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Ramoglou
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
2211 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/03/2005, 17:57:41  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Η ανασκαφή κάτι απέδωσε σε εικόνες …


Το έργο αυτό ανήκει στον Domenico Fetti

Domenico Fetti was in Rome in 1606 when the Veil of Veronica, one of the oldest and most venerated relics in Christendom, was installed in the crossing of St. Peter's Basilica. According to medieval legend, the veil belonged to a woman who took pity on Christ as he toiled with his burden of the cross to Golgotha. She gave Christ her kerchief to wipe his brow, and when he returned the cloth, his image miraculously had been impressed upon it. This kerchief was believed to have been preserved as the relic called the "true image" or, in Latin, vera icon . In time, these words combined to form "Veronica," the name given by legend to the compassionate woman at Golgotha.


Έργο του Durer με το ίδιο θέμα.

Κατά το μύθο κατά την έκτη στάση του Ιησού έλαβε χώρα το συγκεκριμένο περιστατικό.

Τώρα τα ερωτήματα είναι.
Α) Τι σχέση είχαν οι Ναΐτες με το συγκεκριμένο θέμα ;
Β) Η σινδόνη του Τουρίνο τι σχέση έχει με τη «σινδόνη» αυτή ;
Γ) Που βρέθηκε πρώτα είπαμε η σινδόνη του Τουρίνο ; Σε ποιανού την κατοχή ήταν ;

Η σινδόνη ήταν στα χέρια Γάλλου ευγενή ο οποίος και Ναΐτης ήταν αλλά και ήταν από τους τελευταίους που είδαν τον Ντε Μολέ.
Μια από τις εικασίες λέει πως η σινδόνη έχει το αποτύπωμα του Ντε Μολέ.
Αργότερα και μετά το θάνατο του η γυναίκα του (για βιοποριστικούς λόγους) έδωσε τη σινδόνη στον Παπά της περιοχής.
Από εκεί και πέρα άρχισε η ιστορία της σινδόνης να γίνεται γνωστή και ειδικά όταν ο Πάπας ο Κλήμης ο 7ος αποδέχεται σαν κειμήλιο το συγκεκριμένο ύφασμα.





Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Zadok
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Kiribati
4489 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/03/2005, 19:15:46  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Zadok  Στείλτε ένα ICQ Μήνυμα στο Μέλος Zadok  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Επιτρέψατέ μου, φίλτατε Ramoglou, να σας είπω ότι το αναζητούμενο εικονίδιο με το κρασί κλπ. βρίσκεται κάπου καταχωνιασμένο στους "Ναΐτες". Μου έχει αφήσει ψυχικό τραύμα, διότι δεν το είχα προσέξει και το μέλος Zadok με επέπληξε για τη στραβομάρα μου.

(Αλήθεια, Zadok με την καταπληκτική μνήμη, μήπως μπορείς να το ανασύρεις; Ήταν επί εποχής Ανέσπερου.)




Πονηρούλη, Σπείρε!

Λοιπόν, η επιγραφή βρισκόταν στη σελίδα 21 του θέματος: Το μυστικό των Ναϊτών, αλλά ως δια "μαγείας" χάθηκε.

Την βρήκα όμως και με μία επεξεργασία, σας την παραθέτω:


Και η επιγραφή γράφει ακριβώς:

FORTE EST VINUM, FORTIOR EST REX, FORTIORES SUNT MULIERES:

SUPER OMNIA VINCIT VERITAS

ήτοι επί το ελληνικότερον:

"ο εις έγραψεν υπερισχύει ο οίνος.Ο έτερος έγραψεν υπερισχύει ο Βασιλεύς.Ο τρίτος έγραψεν υπερισχύουσιν αι γυναίκες.Υπέρ δε πάντα νικά η αλήθεια".
Έσδρας 3 10-12

.
.

3A

Virtus Junxit Mors Non Separabit (Whom virtue unites, death will not separate)

Edited by - Zadok on 06/03/2005 19:21:46Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Spiral
Πλήρες Μέλος


826 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/03/2005, 20:10:16  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Spiral  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Δεν αμφέβαλλα, Zadok!

quote:

"ο εις έγραψεν υπερισχύει ο οίνος.Ο έτερος έγραψεν υπερισχύει ο Βασιλεύς.Ο τρίτος έγραψεν υπερισχύουσιν αι γυναίκες.Υπέρ δε πάντα νικά η αλήθεια".
Έσδρας 3 10-12


Επομένως, θα πάρω την κουρτίνα 3.

Κάτι λέγαμε και για το φίλο μας τον Έσδρα τότε...

Αγαπητέ Ramoglou, προσωπικά θα ήθελα να σταθούμε λίγο στη Σινδόνη και τα σχετικά. Θυμήθηκα όμως κάτι από τα προηγούμενα:

quote:

Σε μία από τις κολόνες του παρεκκλησίου βρίσκεται το παρακάτω σκάλισμα το οποίο απεικονίζει το γνωστό δικάβαλο

Με τη διαφορά πως εδώ ο πίσω είναι γυναίκα και αυτό φαίνεται πολύ ποιο καλά στο κανονικό σχήμα και όχι στην παραπάνω απεικόνιση.


Πραγματικά δεν μπορώ να πάρω όρκο από το σχέδιο, ωστόσο το άτομο με το σταυρό σαν άντρας μου φαίνεται. Από όσο μπορώ να θυμάμαι τη μόδα του 1100, αυτός ο σκούφος δεν μου φαίνεται και πολύ γυναικείος.
Επίσης κάτι διάβαζα σε ένα βιβλίο για δύο ιππότες και όχι για ένα ιππότη και μία ιππότισα.
Δεν θα επιμένω όμως, δεν είμαι υπέρ των φυλετικών διακρίσεων άλλωστε.

quote:

Είναι γνωστό πως το Ρόδο (Rose) είναι ένας κώδικας της Ιερής Σεξουαλικότητας καθώς αναπαριστά και το θηλυκό στοιχείο. Ο αναγραμματισμός του Rose είναι Eros.


Όλο απορίες είμαι σήμερα. Αν θυμάμαι καλά, το ρόδο είναι πανάρχαιο σύμβολο (και νομίζω ότι έχει και άλλους συμβολισμούς). Πανάρχαια όμως, το ρόδο λεγόταν rose; Ή μήπως ο αναγραμματισμός Rose - Eros μας προέκυψε συμπτωματικά σε μεταγενέστερη εποχή;

Έστω. Προτείνω να ασχοληθούμε με Βερόνικα, αν συμφωνείτε.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Zadok
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Kiribati
4489 Μηνύματα
Απεστάλη: 06/03/2005, 20:41:24  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Zadok  Στείλτε ένα ICQ Μήνυμα στο Μέλος Zadok  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Απ' αυτό το σύνδεσμο: Rosslyn Chapel - carvings, βλέπουμε ότι οι κάποιες θηλυκές φιγούρες αντιστοιχούν στη μητέρα του Μαθητή.

.
.

3A

Virtus Junxit Mors Non Separabit (Whom virtue unites, death will not separate)

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Spiral
Πλήρες Μέλος


826 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/03/2005, 15:51:06  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Spiral  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Όταν το 944 οι Βυζαντινοί κατέλαβαν την Έδεσσα (της Μικρασίας) που τότε ήταν ακμάζουσα πόλη, αν και νικητές έδωσαν πλούσιες αντιπαροχές στο μουσουλμάνο εμίρη προκειμένου να πάρουν το Μανδύλιο με το αποτυπωμένο πρόσωπο του Ιησού, ένα μοναδικό χριστιανικό κειμήλιο. Το πήραν και το μετέφεραν στην Κωνσταντινούπολη, όπου φυλάχθηκε προσεκτικά χωρίς να εκτίθεται στα μάτια του κόσμου. Οι μόνοι που το έβλεπαν ήταν μοναχοί αγιογράφοι που έκαναν αντίγραφα του προσώπου, ώστε αυτά να χρησιμοποιούνται ως πρότυπο για τις αγιογραφήσεις. Υπάρχουν αντιφατικές πληροφορίες, άλλες λένε ότι στο Μανδύλιο εικονιζόταν όλο το σώμα του Ιησού.

Όταν το 1204 οι Σταυροφόροι (της 4ης) κατέλαβαν και λεηλάτησαν την Κωνσταντινούπολη, το Μανδύλιο εξαφανίστηκε. Αναφέρθηκε η εμφάνιση Μανδυλίων στη Ρώμη και στη Τζένοα, πιθανώς όμως ήταν αντίγραφα. Ως επίσης αναφέρεται και ένα Μανδύλιο που φυλασσόταν στο ναό του Σαιν Λουί στο Παρίσι μέχρι τη Γαλλική Επανάσταση οπότε και καταστράφηκε. Αυτό πάλι, πιθανώς να είχε υφαρπαγεί από το Ναό των Ναϊτών στο Παρίσι μετά τον αφανισμό του Τάγματος.

Πάντως από διάφορες πληροφορίες μοιάζει ότι η ιερότητα του κειμηλίου ήταν πολύ πιο σημαντική για τους Ορθόδοξους παρά για τους Καθολικούς.

Άραγε το Μανδύλιο και η Σινδόνη του Τορίνο ήταν το ίδιο; Και μήπως και ο "Πέπλος της Βερόνικα" έχει σχέση; Πιθανώς ναι.

Η Σινδόνη του Τορίνο εμφανίστηκε στα 1350 ως ιδιοκτησία της γαλλικής οικογένειας ντε Σαρναί (de Charney) και μάλλον έφτασε στα χέρια της μέσω Ναϊτών. Οι πρώτοι που μπήκαν το 1204 στην Κωνσταντινούπολη και πήραν τα σουβενίρ τους, ήταν Ναΐτες- γνώστες της πνευματικής αλλά και της υλικής αξίας των κειμηλίων. Κακά τα ψέμματα, αλλά από την πώλησή τους έβγαζαν το χαρτζηλίκι τους.

Όμως, μην ξεχνάμε και όλη την περίεργη φημολογία για τη λατρεία των Ναϊτών προς ένα μυστηριώδες κεφάλι (λέγε με Baphomet) που άλλοι το περιέγραψαν ως τρισδιάστατο, άλλοι ως χαραγμένη πλάκα. Να υπάρχει κάποια σχέση; Είναι πολύ ενδιαφέρον ότι το 1951 στην Αγγλία ξεθάφτηκε ένας ναϊτικός χώρος όπου βρέθηκε ένα ζωγραφικό που απεικόνιζε ένα κομμένο κεφάλι, όπως το ανέφεραν οι ανακρινόμενοι - βασανιζόμενοι Ναΐτες. (Σήμερα είναι αναρτημένο στο ναό της Παναγίας.) Η ομοιότητά του με το πρόσωπο της Σινδόνης είναι προφανής.

Ας θυμηθούμε επίσης ότι οι δύο μεγάλοι αξιωματούχοι του Τάγματος που κάηκαν στο Παρίσι, στις 12 Μαρτίου 1314, ήταν ο Ζακ ντε Μολαί και ο Ζεφρουά ντε Σαρναί. Μήπως λοιπόν ο δεύτερος κατάφερε να αποκτήσει η οικογένειά του τη Σινδόνη ή το Μανδύλιο;

Η οικογένεια ντε Σαρναί, ενώ επεδείκνυε τη Σινδόνη, παρέμενε σιωπηλή ως προς την προέλευσή της. Τελικά, η χήρα και ο γυιος ντε Σαρναί εμπιστεύτηκαν τη Σινδόνη στο Δούκα και τη Δούκισσα του Σαβουά (Savoy), μέσω των οποίων κατέληξε στον καθεδρικό του Τορίνο.

Πώς όμως το Μανδύλιο, που οπτικά συμπίπτει με το ύφασμα που κρατάει η Βερόνικα, έφτασε στο Ρόσσλυν; Μια εξήγηση είναι ότι η σημασία του θεωρήθηκε μεγάλη και έτσι συμπεριλήφθηκε και αυτό ανάμεσα στα τόσα άλλα συμβολικά που υπάρχουν εκεί.

Ας δούμε όμως και τις διαφορές. Λέγεται ότι στο ύφασμα της Βερόνικα αποτυπώθηκε το πρόσωπο του Ιησού κατά τη μαρτυρική πορεία Εκείνου, όταν η Βερόνικα του το έδωσε για να σκουπίσει τον ιδρώτα του. Ενώ η Σινδόνη είναι το ύφασμα που τύλιξε το σώμα του μετά τη Σταύρωση, γι' αυτό και σε αυτήν έχει αποτυπωθεί όλο το σώμα.

Μένουν λοιπόν οι πιθανότητες το Μανδύλιο και ο Πέπλος της Βερόνικα να είναι το ίδιο.

Περί της αυθεντικότητας ή όχι έχουν γίνει πολλές συζητήσεις. Θυμίζω και την εκδοχή που υποστηρίζεται από πολλούς, ότι το λατρευτικό κεφάλι των Ναϊτών ήταν του (αποκεφαλισμένου) Ιωάννη του Βαπτιστή, μιας και οι Ναΐτες ήταν ιωαννιστές. Ίσως.

Η χημική εξέταξη της Σινδόνης του Τορίνο έδειξε πως ήταν μεταγενέστερης εποχής και όχι της εποχής του Ιησού. Ποιος μας λέει όμως ότι δεν είναι ένα από τα αντίγραφα; Πάντως, με βάση τη χρονολογία, έχουν γραφεί και δύο βιπεράκια (ίσως και περισσότερα;). Στο ένα, οι Lyn Picknett και Clive Prince υποστηρίζουν ότι η Σινδόνη δεν ήταν παρά ένα από τα τεχνάσματα του πολυμήχανου Λεονάρντο, ο οποίος -κάπως σαν σε πρωτόλεια φωτογραφική πλάκα- αποτύπωσε τον εαυτό του. Στο άλλο, οι Chris Knight και Robert Lomas ισχυρίζονται ότι η Σινδόνη υπήρξε το σάβανο του Ζακ ντε Μολαί.

Διαλέγουμε και παίρνουμε.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Zadok
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Kiribati
4489 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/03/2005, 16:02:09  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Zadok  Στείλτε ένα ICQ Μήνυμα στο Μέλος Zadok  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ε, είσαι αδιόρθωτος!

Η περίληψη σου μοιάζει με την Γκουέρνικα του Πικάσο.

Καλλιτεχνικώς αριστούργημα, στην πραγματικότητα θηριωδία.

.
.

3A

Virtus Junxit Mors Non Separabit (Whom virtue unites, death will not separate)

Edited by - Zadok on 07/03/2005 16:05:48Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Spiral
Πλήρες Μέλος


826 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/03/2005, 19:06:30  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Spiral  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ωχ, το μάτι μου! Λες θηριωδία τον κόπο διακεκριμένων και μη ιστορικών ερευνητών, ή μήπως νομίζεις ότι αυτά τα σκαρφίστηκα;

Γράψε λοιπόν αυτά που νομίζεις ότι είναι ορθότερα, διότι έτσι κι αλλιώς το θέμα είναι ενδιαφέρον.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Ramoglou
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
2211 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/03/2005, 03:34:12  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Νομίζω ότι ο αγαπητός μου Spiral γνωρίζει πολύ καλά το χιούμορ της Zadok. Εξ άλλου δεν έχουν μείνει και πολλά θέματα αγαπημένε φίλε που να μπορούμε να λέμε τις απόψεις μας οπότε περιοριζόμαστε στα γνωστά 3 θέματα και εκεί κάνουμε και το χιούμορ μας.

Από εκεί και πέρα προσωπικά σε ευχαριστώ γιατί χθες με είχε επισκεφτεί ο Γερμανός ο φίλος μου ο Αλτζχάιμερ και δε θυμόμουν τα ονόματα που παρέθεσες. Οπότε όπως καταλαβαίνεις με βοήθησες τα μάλα στο σκεπτικό μου. Ανάθεμα τα γεράματα !

Ας προχωρήσουμε λοιπόν την κουβέντα μας όπως έχουμε μάθει να κάνουμε. Εκτός και αν θέλετε να το κλείσουμε εδώ το θέμα.

Πραγματικά φιλικά Απόστολος.



TERRIBILIS EST LOCUS ISTE


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Spiral
Πλήρες Μέλος


826 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/03/2005, 12:38:44  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Spiral  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Κύριε, κύριε, η Zadok με πειράζει!

Αρφ! Γκρρρ! Γκλούμντακλιτς! (Το τελευταίο είναι από τα «Ταξίδια του Γκάλιβερ».)

quote:

Ανάθεμα τα γεράματα !


Ναι, μιλάνε όλοι, μιλάνε και οι σπόροι τώρα. Τι θα κάνω με εσάς που έμπλεξα!

Αγαπητέ Απόστολε, όχι και να κλείσουμε το θέμα! Και αγαπητή Zadok, δεν διεκδίκησα ποτέ την αυθεντία στη γνώση, άρα πραγματικά θα ήθελα αν ξέρεις άλλα πράγματα να μας τα πεις διότι αυτό είναι και το νόημα της συζήτησης. Κάθε φορά ανατρέχω σε πηγές που, όσο μπορώ να καταλαβαίνω, είναι αξιόπιστες.

Πάμε παρακάτω, λοιπόν.


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Ramoglou
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
2211 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/03/2005, 12:58:42  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)


TERRIBILIS EST LOCUS ISTE


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Gothic
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
747 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/03/2005, 19:01:56  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Gothic  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Εύχομαι το άσυλον να φυλάσεται ασφαλώς διότι σκέπτομαι να ζητήσω εδώ καταφύγιον

Δεν θα πω αστεία φίλε Spiral,μην ανησυχείς


Υ.Γ. Συγγνώμη αλλά θα παραβώ την υπόσχεση μου για μία φορά(ίσως),διότι μόλις το πρόσεξα
Μόλις σας έκανα ποδαρικό με 666 μηνύματα...καλορίζικος,καλορίζικος


Edited by - Gothic on 08/03/2005 19:15:12Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Spiral
Πλήρες Μέλος


826 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/03/2005, 01:18:10  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Spiral  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Μόλις σας έκανα ποδαρικό με 666 μηνύματα...καλορίζικος,καλορίζικος


Κι άλλοι περάσαμε από το δύσκολο αυτό στάδιο της ζωής. Χρειάζεται θάρρος.

(Το κακό είναι ότι επειδή το κοντέρ γυρίζει συνέχεια, μετά ξεχνάμε ποια ήταν τα "σημαδιακά" μας μηνύματα.)

quote:

Ψάχνω να βρώ σε φώτο τη σκαλισμένη σφραγίδα των Ναϊτών (τα δύο χέρια που ανοίγουν την κουρτίνα)


Σαν πολύ στα υφάσματα το έχουμε ρίξει τελευταία. Τι ήταν αυτή η κουρτίνα; Έχω μεγάλη περιέργεια. Πρώτη φορά ακούω για τέτοια σφραγίδα.

Άσχετο, αλλά ξαναείδα το "Big Fish" και ξανασυγκινήθηκα. Πολύ μυητική ταινία.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Spiral
Πλήρες Μέλος


826 Μηνύματα
Απεστάλη: 13/03/2005, 12:30:01  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Spiral  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Διά χειρός Δομήνικου Θεοτοκόπουλου

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Avallon
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
5090 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/03/2005, 11:42:37  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Μία άποψη του χώρου του εκκλησιαστικού οργάνου και της οροφής:



Eμένα πάντως ολόκληρο το σύμπλεγμα της πύλης μου δημιουεγεί ένα φαλλικό συνειρμό...(στην κορυφή της πύλης τα fleur de lys και από πάνω οι ρόδακες...)

Mήπως σας βρίσκεται καμμιά φωτογραφία από την τρίτη στήλη για να συμπλήρωθεί και το τρίο?


"H Γνώση είναι δύναμη...1234 + γω ξέρω να μετρώ μόνο ως το 4"
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Ramoglou
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
2211 Μηνύματα
Απεστάλη: 15/03/2005, 12:53:37  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Αγαπητή Avallon η πάνω φώτο δεν είναι η πύλη εισόδου, αλλά ο χώρος του Εκκλησιαστικού Οργάνου.

Αυτός ο χώρος σου κάνει σα φαλλικό σύμβολο ή η γενικότερη εξωτερική όψη του κτηρίου που μας παρέθεσες.

Υ.Γ. Θα παρακαλέσω θερμά οι φώτο που παραθέτουμε να μη χαλάνε το Format της σελίδας διότι γίνεται πολύ δύσκολη η ανάγνωση του θέματος.



TERRIBILIS EST LOCUS ISTE


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Python54
Νέο Μέλος

Greece
16 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/04/2005, 19:22:47  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Python54  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητέ SPIRAL

Οι Ναίτες δεν ήταν στην άλωση της Κωνσταντινούπολης το 1204. Για την ακρίβεια οι Ναίτες δεν έλαβαν μέρος σε καμμιά σταυροφορία πλην της 2ας κατά την οποία οι ιδρυτές του Τάγματος μετέβησαν στους Άγιους Τόπους. Το μπέρδεμα γίνεται διότι οι Σταυροφόροι έραβαν ένα σταυρό απροσδιορίστου σχήματος και χρώματος πάνω στα ρούχα τους, ενώ οι Ναίτες φορούσαν λευκό χιτώνα με κόκινο σταυρό. Οι σταυροί στο ένδυμα ήταν εκείνοι που μπέρδεψαν τον κόσμο και σήμερα νομίζει ότι Σταυροφόροι και Ναίτες ήταν ένα και το αυτό.
Τώρα όσον αφορά τη σινδόνη νεώτερες χρονολογήσεις με άνθρακα απέδειξαν ότι κατασκευάστηκε τον 13ο περίπου αιώνα. Άρα κατ εμέ περισσότερο πιθανό είναι να είναι η νεκρική σινδόνη το Ζακ ντε Μολαί και όχι του Ιησού. Εξ άλλου ένω σώμα το οποίο έχει καεί έχει περισσότερες πιθανότητες όταν είναι ακόμη ζεστό να αφήσει αποτύπωμα σε πανί. Οι έννοιες του ιερού μανδηλίου και της ιεράς σινδόνης περιπλέκονται στους αιώνες. Κατά πάσαν πιθανότητα είναι το ίδιο. Τώρα σύμφωνα επίσης με νεώτερες έρευνες ακόμη και ο Πάπας ήξερε ότι δεν ήταν η σινδόνη του Χριστού αλλά επειδή ήταν ένα καλό αντικείμενο για "τουριστική" αξιοποίηση προχώρησε στην υποτιθέμενη αναγνώριση για να υπάρχει μια πηγή χρημάτων ακόμη όπως και είναι μέχρι σήμερα. Εξ άλλου είναι γνωστό ότι η Καθολική Εκκλησία περισσότερο από όλοες τις άλλες κατασκεύασε αντικείμενα λατρείας εκ του μη όντος προκειμένου να δημιουργήσει βάσεις εισροής χρημάτων. Το ίδιο συνέβη όταν περίπου στα 1200 μ.Χ. μετεφέρθη στη Γαλλία ο "γνήσιος" (???)Ακάνθινος Στέφανος λες και ήταν δυνατόν να υπάρχει ακόμη. Τέλος πάντων. Αυτά τα ολίγα

ΠύθωνΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Pikos Apikos
Νέο Μέλος


14 Μηνύματα
Απεστάλη: 11/04/2005, 00:11:43  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Pikos Apikos  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητοι φιλοι
οσον αφορα τα Ιερα κημειλια,αν κατι δεν ειναι απολυτα βεβαιομενο δυσκολα ειναι αληθινο
Αν πατε στο ΤοπΚαπι στην Πολη θα δειτε να εκθετουν οι Τουρκοι ως γνησια το σπαθι του Δαβιδ,τριχες του Αβρααμ ,το χερι καποιου παλι star της Π.διαθηκης.
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Piri Reis
Νέο Μέλος


15 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/05/2005, 12:26:36  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Piri Reis  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Python54 έγραψε:

"Τώρα όσον αφορά τη σινδόνη νεώτερες χρονολογήσεις με άνθρακα απέδειξαν ότι κατασκευάστηκε τον 13ο περίπου αιώνα. Άρα κατ εμέ περισσότερο πιθανό είναι να είναι η νεκρική σινδόνη το Ζακ ντε Μολαί και όχι του Ιησού. Εξ άλλου ένω σώμα το οποίο έχει καεί έχει περισσότερες πιθανότητες όταν είναι ακόμη ζεστό να αφήσει αποτύπωμα σε πανί. Οι έννοιες του ιερού μανδηλίου και της ιεράς σινδόνης περιπλέκονται στους αιώνες. Κατά πάσαν πιθανότητα είναι το ίδιο. Τώρα σύμφωνα επίσης με νεώτερες έρευνες ακόμη και ο Πάπας ήξερε ότι δεν ήταν η σινδόνη του Χριστού αλλά επειδή ήταν ένα καλό αντικείμενο για "τουριστική" αξιοποίηση προχώρησε στην υποτιθέμενη αναγνώριση για να υπάρχει μια πηγή χρημάτων ακόμη όπως και είναι μέχρι σήμερα."

Αν η χρονολόγηση είναι σωστή, ταιριάζει ωραία με τον Ζακ ντε Μολαί, για τουριστική και εμπορική αξιοποίηση επίσης. Ένα ολόκληρο βιβλίο έχει γραφεί πάνω στο θέμα αυτό, όμως από συγγραφείς που μας πείθουν περισσότερο για τους στόχους τους να κάνουν πωλήσεις, παρά για την ακρίβεια των συμπερασμάτων τους.
Και πάλι όμως, οι συγγραφείς υποστηρίζουν ότι το αποτύπωμα στη Σινδόνη από το σώμα του Ζακ ντε Μολαί έγινε όταν το σώμα βρισκόταν ακόμα εν ζωή. Δεν τυλίχτηκε σε καμιά σινδόνη καμμένο σώμα, γιατί απλούστατα καμμένο σώμα του Ζακ ντε Μολαί δεν υπήρξε. Μόνο στάχτες που πετάχτηκαν στον Σηκουάνα.

Θυμίζω επίσης ότι σε ένα άλλο βιβλίο στην δημοφιλή κατηγορία της παραδοξολογίας, υποστηρίζεται ότι το αποτύπωμα στην Σινδόνη είναι από το σώμα του πολυμήχανου Λεονάρντο ντα Βίντσι, και αποτελεί κάτι σαν την πρώτη "φωτογραφική πλάκα" στην ιστορία.

Βλέπουμε λοιπόν ότι οι πηγές χρημάτων υπάρχουν και εκτός εκκλησιαστικών κόλπων... από όποιον και όπως μπορεί.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Moz
Μέλος 3ης Βαθμίδας


666 Μηνύματα
Απεστάλη: 11/10/2006, 22:15:33  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Moz  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Προς το παρόν σας αφήνω για μελέτη αυτή τη φώτο

Για την φωτογραφία που αξίζει όσο χίλιες λέξεις έχουν ειπωθεί πολλά. Αλλά για εκείνη που έδειχνε ένα τραπέζι γεμάτο μισο-άδεια μπουκάλια δεν ξέρω αν και πόσα. 6+1 οι καρέκλες. Έμοιαζε πως μόλις η παρέα είχε φύγει. 6 αγόρια. Ένα ευρωμπάσκετ τους ένωσε κι ένα ευρωμπάσκετ τους βρήκε χαμένους στην καθημερινότητά τους, προσπαθώντας να αφήσουν πίσω και διαπαντώς τις εποχές που δεν είχαν τίποτα να χωρίσουν, που μοιράζονταν τα οινο-πνεύματα, την τρέλα και τα όνειρά τους. Λίγο πριν αφεθούν ολότελα στο παιχνίδι της ζωής. Παρατηρητής της ιστορίας που επαναλαμβάνεται κάθε φορά με άλλα πρόσωπα, ο «τρελός του χωριού», ενοχλητικός σαν μύγα, τυχαία -on time- περνώντας, για να προσθέσει μια καρέκλα στο σκηνικό (γιατί «και οι 7 ήσαν υπέροχοι» όπως έλεγε), ψελλίζοντας την ίδια φράση πάντα, που ακουγόταν περισσότερο σαν απειλή, παρά σαν συμβουλή: «Το νου σας!».*

Κeep on whirling… και η ζωή συνεχίζεται...
Mοz©Just an AAArtist

* Από την ταινία «Απόντες» του Γ. Γραμματικού (μια από τις πιο διεισδυτικές και όμορφες ματιές που έβγαλε ποτέ αυτός ο Τόπος στον σύγχρονο ελληνικό κινηματογράφο). Για την αγαπητή μου Zadok :* (μιας και τρόπον τινά της το χρωστάω κι ας μην είναι εδώ για να το δει ;-) και εννοείται για τον κο Ράμογλου...
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Το Θέμα καταλαμβάνει 4 Σελίδες:
  1  2  3  4
 
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.1240234
Maintained by Digital Alchemy