recto:
«Είσαι με τα καλά σου; Επειδή ο Λουκάς γράφει: "Ο νόμος και οι προφήτες υπήρχαν μέχρι τον Ιωάννη"και δεν σε βολεύει, καταργείς όποιο Ευαγγέλιο θέλεις, λες τις αρλούμπες σου, πιάνεσαι αδιάβαστος και θέλεις να σε παίρνουν στα σοβαρά;»Είσαι άσχετος φίλτατε με την Ιουδαϊκή ιστορία και Θεολογία, και αυτό φαίνεται διαρκώς και εντονότερα. Αδυνατείς να στηρίξεις τα όσα δήθεν οι «Ευαγγελιστές» ως αληθή μεταφράζουν και ερμηνεύουν (εκ των υποτιθέμενων «λαθών» της Π.Δ. που ήρθε να «διορθώσει» ο Χριστός..), και έτσι καταφεύγεις σε άσχετες αντιγραφές διαφόρων εδαφίων.
Και ξέρεις κάτι? Όσο θα προσπαθείς να στηρίξεις τα όσα δήθεν «γνωρίζεις», τόσο και θα εκτίθεσαι περισσότερο. Εδώ θα είμαστε, την πραμάτεια σας την γνωρίζω καλά!
recto:
«Μετά λες κατ' επανάληψη ο Ιησούς δεν υπήρχε, όπως και η Ναζαρέτ δεν υπήρχε.»
Έχω πει και το υποστηρίζω, ότι ΑΥΤΟΣ ο Ιησούς που περιγράφει η Καινή Διαθήκη δεν υπήρξε ποτέ. Πρόκειται για φανταστικό πρόσωπο, πρόκειται για ευφάνταστες περιγραφές και ανύπαρκτα γεγονότα. Ακόμα και εάν είχε αποδεδειγμένα υπάρξει ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ, και πάλι δεν θα σήμαινε σώνει και καλά «απόδειξη θεότητας», ωστόσο ούτε καν αυτό δεν είναι ιστορική αλήθεια. Δυστυχώς για σας.
recto:
«Όμως, όταν σου έρθει, ζητάς εδάφια σχετικά με όσα είπε ο Ιησούς, ή λες "ο Ιησούς ήταν Ιουδαίος".»
Φυσικά, διότι ακόμα και εάν αποδεχθούμε προς στιγμή τα όσα η Κ.Δ. ως γεγονότα περιγράφει, οι θεολογικές και ιστορικές αντιφάσεις είναι τραγικές.
Όταν κάτι δεν στέκει, απλά δεν στέκει. Και το λέμε. Τελεία και παύλα.
recto:
«Υπήρχε τελικά η δεν υπήρχε; Έχεις αποφασίσει ποια είναι η αντίρρησή σου;»
Το εξηγώ νομίζω επαρκέστατα.
recto:
«Ερμηνεύεις την ΠΔ όπως σου καπνίσει και σύμφωνα με τις ΔΙΚΕΣ σου ερμηνείες κρίνεις τον Χριστινανισμό.»
Λάθος. Αναφέρω όσα ισχύουνε σύμφωνα με την θεολογία της Πεντατεύχου, και δεν «ερμηνεύω». Ερμηνείες κάνετε εσείς, προσπαθώντας μέσα από την χάλκευση και την «ιεροπρεπεί» παραπληροφόρηση του ποιμνίου σας να αναδείξετε το δήθεν «Σωτήριο έργο του Ιησού Χριστού».
Πρόκειται για ανυπόστατη πλάνη, για πρόσωπο που υπό αυτή την περιγραφή δεν υπήρξε ποτέ, και συνεπώς μιλάμε για μια θρησκεία δομημένη σε ένα παραμύθι.
Μην ανησυχείς όμως, δεν κάνατε τίποτα το «κακό»: όλες οι θρησκείες και όλοι οι θεοί παραμύθια ήταν και θα είναι….
recto:
«Αυτά είναι αλλόκοτα: είσαι υποχρεωμένος να αποδεχθείς την άποψη του Χριστιανισμού για την ΠΔ και όχι να βάζεις από πάνω τη δική σου ερμηνεία.»
Για το μόνο που αισθάνομαι υποχρέωση είναι για την θρησκεία που εγώ αντιλαμβάνομαι: θρησκεία μου η αλήθεια αγαπητέ.
Κατά τα άλλα, οφείλουμε όλοι μας να συμβάλλουμε στην ανάδειξη της ιστορικής, θεολογικής ή οιασδήποτε άλλης πλάνης, διότι, όπως είπε και κάποιος άξιος άνδρας, πρέπει να μάθουμε να θεωρούμε εθνικό (και χρήσιμο) ότι είναι και αληθινό. Και η αλήθεια μπορεί να προσεγγίσει τόσο κοντά την Κ.Δ. όσο και ένα κομμάτι πάγο τον ήλιο….
recto:
«Άμα είσαι εβραίος και παρεξηγείσαι, να μας το πεις.»
Μην ιδρώνεις, δεν είμαι Εβραίος, έχω καταγωγή από τους Πόντιους της Μικράς Ασίας, εκεί που ζούσαν για χιλιετίες Έλληνες πρόγονοι μας.
Αντιλαμβάνομαι τα έντονα αντισημιτικά αισθήματα που τρέφει και διατηρεί άσβεστα η χριστιανική πίστη (άλλωστε ΠΟΙΟΣ όρισε ιστορικά τον «κακό Εβραίο»?), ωστόσο να γνωρίζεις ότι δεν αποστρέφομαι κανέναν άνθρωπο αλλά ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ.
recto:
«"Ιδού ημέραι έρχονται, φησίν κύριος, καί διαθήσομαι τώ οίκω Ισραηλ καί τώ οίκω Ιουδα διαθήκην καινήν, ου κατά τήν διαθήκην, ήν διεθέμην τοίς πατράσιν αυτών"»
Σου έχω πει πως λόγω της ασχετοσύνης σου στα θέματα της λεγομένης Παλαιάς Διαθήκης πέφτεις από την μια πατάτα στην άλλη.
Το ότι αναφέρονται συγκριμένες λέξεις στα γραφόμενα των προφητών δεν σημαίνει αυτομάτως και ότι…….άπαξ και τις συναντήσουμε τις ίδιες λέξεις ξανά στην Καινή Διαθήκη ότι διατηρούν και το ίδιο νόημα!!!
Έτσι, για παράδειγμα στην Παλαιά Διαθήκη η αναφορά «Υιός του Θεού» απονέμεται σε προφήτες, και δεν σημαίνει τίποτα περισσότερο από «Υπηρέτης του Θεού», ενώ στην Καινή Διαθήκη ο χαρακτηρισμός έχει πλέον αλλοιωθεί (χαλκευτεί) και παρουσιάζεται ως βαρυσήμαντος χαρακτήρας που δήθεν δικαιούται να φέρει μονάχα ο Ιησούς!
Κατά τον ίδιο τρόπο φίλτατε λαοπλάνε, έχει και εντελώς διαφορετική έννοια η «καινήν διαθήκη» του Ιερεμία, καθώς ο Ιερεμίας στο έργο του γράφει για το Βασίλειο του Ιούδα και της Ιερουσαλήμ και όχι για την δήθεν….«Καινή Διαθήκη που ήρθε να οικοδομήσει ο Ιησούς»!!
Επιπλέον, ο Ιερεμίας στο έργο του δεν έχει Μεσσιανικό χαρακτήρα αλλά προφητείες κατά των εθνών, δηλαδή των εχθρών του εκλεκτού λαού του Γιαχβέ. Σε απλά λόγια, άρπαξες ότι βρήκες σαν αναφορά, και δίχως να γνωρίζεις το νόημα και την ιστορία της προφητείας μας την πέταξες ως «στοιχείο νομιμοποίησης της Καινής Διαθήκης»!
Ρε συ recto, μήπως είναι καιρός να πας για λίγη μελέτη πριν μας «φωτίσεις με τις γνώσεις σου» άνθρωπε μου??