ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 Απόψεις, Προτάσεις κ.ά.
 Ελληνο-φρένεια...
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 4
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
strangerz2
Μέλος 3ης Βαθμίδας


454 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/06/2010, 20:59:50  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους strangerz2  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Mιλαμε για μεγαλο φασιστοαριστεριστακη.....

Ό,τι πείς παππούλι.

Χωρίς πλάκα,δέν ξέρω κάν τί σημαίνει αυτη η φράση:"φασιστοαριστεριστακη",είμαι άσχετος απο πολιτική.


Εσύ παππούλι,το μόνο που ξέρεις για μένα,είναι οτι δέν είμαι πατριώτης.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

strangerz2
Μέλος 3ης Βαθμίδας


454 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/06/2010, 21:03:35  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους strangerz2  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
κάθε μέρα προσπαθείς να γίνεις ποιο τέλειος από εχτές

Οκ,δεκτό.Έχω πάρα πολλές ερωτήσεις να σου κάνω,όπως π.χ. το πώς ή το πώς εσύ ορίζεις την τελειότητα,αλλά δέν θα σου τις κάνω,αφενός γιατί δέν βρισκόμαστε κάν σε τέτοιο τόπικ και αφετέρου για να μήν σε φέρω σε δύσκολη θέση.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

αθεος
Ανεπιθύμητη Συμμετοχή


2069 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/06/2010, 21:05:55  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους αθεος  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Εννοώ οτι τα βλέπουμε απο το δικό μας νοητικό πρίσμα,φιλτράρουμε απο εκεί.Για να ξέρουμε με ποιόν έχουμε να κάνουμε,θα πρέπει ο άλλος να μας έχει πεί τα πάντα για τον ίδιο, και την ίδια στιγμή να μήν βγάζουμε εύκολα συμπεράσματα απο αυτ΄σ που γράφει,γιατί μπορεί να μήν είναι έτσι.

από που θα φιλτράρεις από κάποιου άλλου το νοητικό πρίσμα;

σε κάθε θέμα κρίνουμε τις απόψεις που κατατίθονται και όχι το άτομο που τις εκφράζει