Θα βάλω όλα τα ερωτήματα που έθεσα ως προς τον αιθέρα, σε μία σειρά για το τι είναι δικό μου και θα τα αριθμήσω.Παράδειγμα 1.
ΜΥΘΗΡΑ θα ήθελα να μου απαντήσεις παρακάτω.
Θα σου δώσω ένα παράδειγμα, κάνουμε ένα πείραμα με αυτά τα στοιχεία, δηλαδή παίζουμε ρακέτες στην παραλία όπως είπε ένα φίλος από εδώ, κάτω από τον ήλιο (φωτόνια) με το μπαλάκι και το πετάμε ο ένας στον άλλο,τα αποτελέσματα βγαίνουν ως προς το μπαλάκι.
Θα βάλουμε μέσα τα στοιχεία, θα μιλήσω απλά:
Από τη σχέση E=mc², η ενέργεια και η μάζα είναι ισοδύναμες.
F: το μέτρο της βαρυτικής δύναμης.
Και την ταχύτητά (u)
Η ορμή ορίζεται ως το γινόμενο της μάζας (m) του αντικειμένου επί την ταχύτητά (u) του.
Από wiki Και καταλήγω έλα μου ντε όμως που κάτι τέτοιο δεν ισχύει για σώματα που κινούνται υπό την επίδραση άλλων δυνάμεων, όπως για παράδειγμα ηλεκτρικών. Πράγματι η επιτάχυνση που θα αποκτήσει ένα ηλεκτρικά φορτισμένο σώμα σε ηλεκτρικό πεδίο είναι, λόγο του ότι παράγοντας εδώ είναι ο ήλιος.
Οπότε παίρνουμε αυτήν θεωρεία:
a=(F/ma)=(q/ma)E
Παράδειγμα 2.
Η ταχύτητα του φωτός για να φτάσει σε μας δεν διαπερνάει το οξυγόνο; (Όπου αποτελείται από κυανοβακτήρια, άλγη και φυτά με τη διαδικασία της φωτοσύνθεσης, όπου δεν είναι ορατό στα μάτια μας) και ξέρουμε από τι αποτελείται δηλαδή σε ένα δάσος με περισσότερο οξυγόνο θα είναι το ίδιο;
Δεν παίζει ρόλο και η υγρασία που έχει κάθε τόπος;
Δεν αποτελείται και από στερεά σωματίδια;
Παράδειγμα 3.
Όποτε λέμε και το μπαλάκι έχει υποστεί και τριβή γιατί ο αιθέρας δεν άυλος οπότε έχουμε και Τ, η βαρύτητα για να συνεχίσω το σκεπτικό μου έχει άμεση σχέση με την τριβή που υπέστη ένα σώμα, βλέπε αιθέρα και από τι αποτελείτε, φαντάσου το δηλαδή σαν να έχει μία σκάλα, οπότε όταν θα πέφτει το μπαλάκι μας, δεν θα έχει την ίδια βαρυτική δύναμη από την ώρα που θα το πετάξουμε δηλαδή μέχρι την ώρα που θα πέσει κάτω.
Αυτός είναι πιστεύω και ο λόγος που δεν μπορούμε να νικήσουμε την βαρύτητα, δεν έχουμε αρχίσει να κάνουμε μετρήσεις (η φυσική δηλαδή, όχι οι χημικοί) στα στρώματα, (στα σκαλοπάτια)του αιθέρα.
Και συνεχίζω παρακάτω με την αρχή της ισοδυναμίας, που για μένα είναι τελείως λανθάνουσα, γιατί δεν έχει μέσα την τριβή, τα συμπεράσματα δικά σου.
Παράδειγμα 4.
Και έρχομαι εγώ και σου λέω για παράδειγμα πετάμε ένα αντικείμενο από τον πρώτο όροφο και βρέχει και την επόμενη μέρα το ξανά πετάμε άλλα έχει ήλιο, θα πέσει με την ίδια ταχύτητα και θα έχει την ίδια βαρύτητα;
Δηλαδή δεν πρέπει να μετρήσουμε την δύναμη της βαρύτητας και ότι το αντικείμενο υπέστη και αυτό τριβή λόγο των μικροσωματιδίων και διάφορων ουσιών που υπάρχουν στον αιθέρα και μην μου πεις ότι δεν τα επηρεάζει και είναι μικρή, γιατί βλέπουμε ένα μήλο τρόμε και μετά αν πάει κάποιος να μας χαϊδέψει το χέρι για παράδειγμα αισθανόμαστε την τριβή, δηλαδή δεν το βλέπουμε αλλά ακούμε τον ήχο.
Και συνεχίζω στο διάστημα δεν έχουμε βαρύτητα και ούτε και οξυγόνο, (δηλαδή αιθέρα), δεν ξέρω αν έχουν λιγότερα η περισσότερα μικροσωματίδια βέβαια.
π.χ όταν πέφτει ένας μετεωρίτης μόλις μπει συνήθως στην γήινη ατμόσφαιρα δεν γίνεται κομμάτια, δεν θυμάμαι πως λέγεται η ουσία αυτή του αιθέρα.
Αφού είναι άυλος πως δημιουργείτε αυτό;
Παραδειγμά 5.
ΜΥΘΗΡΑ πόσο χαίρομε που με αντιλαμβάνεσαι, ντρεπόμουν να ρωτήσω στο σχολείο γιαυτό και την φυσική την θεωρούσα τελείως ανούσια, θα σου δώσω ένα παράδειγμα είδα το δύο χιλιάδες δύο με ένα, ένα υπερκύβο από έναν υπολογιστή τετραδιάστατο και είπα αυθόρμητα σε κάτι φίλους που ήταν μαζί και το βλέπανε χα!! χα!! η τέταρτη διάσταση και μου λένε τι΄;
Ο χωροχρόνος και όλοι γελάγανε και με κοροϊδέψανε για το τι λέω, δεν με αντιλαμβανόταν κανείς και με θωρούσαν τελείως χαζή, από τότε σταμάτησα και να μιλάω για φυσική, τέλος πάντων.
Παράδειγμα 6.
Γιαυτό και είπα χαίρομε που με καταλαβαίνεις, λόγο του ότι δεν είμαι
φυσικός και δεν μπορώ να το διατυπώσω σωστά, η διατύπωση είναι το
πρόβλημα για να κάνεις έναν άνθρωπο να σε αντιληφθεί και οι παρωπίδες,
στο να μην σε θεωρήσει χαζή, γιατί μπορεί να λες κάτι πρωτότυπο σαν ιδέα αλλά η ανθρώπινη νοημοσύνη να μην το αντιλαμβάνεται.
Τώρα θέλω να μείνεις σε αυτό το σκεπτικό μου δηλαδή να φανταστούμε τον
αιθέρα και το αντικείμενο που ρίχνουμε και τον διαπερνά σαν να
κατρακυλάει από σκαλοπάτια το λέω απλά, π.χ όταν ένα αντικείμενο αιωρείται ανεπέστιτα χωρίς να το βλέπουμε δεν ανεβοκατεβαίνει λίγο μέχρι να καταλήξει κάτω βέβαια, θα μου πεις αυτό έχει σχέση με την
αεροδυναμική.
Παράδειγμα 7.
Και συνεχίζω ΜΥΘΗΡΑ γιατί πιστεύεις ότι πολύ άνθρωποι έχουν αστρικές προβολές αν το εξηγήσεις επιστημονικά;
Δεν είναι κάτι σαν χωροχρόνος που δημιουργείται;
Τηλεμεταφέρονται δηλαδή;
Πως να το εξηγήσουμε;
Εγώ αυτόν τον χωροχρόνο τον ονομάζω τέταρτη διάσταση να το πούμε έτσι γιαυτό σου είπα ότι ήταν το κλου της υπόθεσης ένας tesseract (τετραδιάστατος κύβος), ένας κύβος σε 3 διαστάσεις εκτεινόμενος σε μια τέταρτη, σαν περιγραφή του χρόνου, δηλαδή όταν το βλέπεις να κινείται από όλες τις πλευρές έτσι όπως εμφανίζεται στον υπολογιστή τι συμπέρασμα βγάζεις;
http://eisatopon.blogspot.gr/2012/01/blog-post_4752.html
Παράδειγμα 8.
Και θα ήθελα να σε ρωτήσω το εξής το πλάσμα σχηματίζεται όταν ένα αέριο γίνει πολύ θερμό με αποτέλεσμα ηλεκτρόνια να δραπετεύσουν από το άτομό τους και να γίνονται ελεύθερα (ελεύθερα ηλεκτρόνια).
Το γίνεται με το πλάσμα και το κρύο;
μη μου πεις κρυογενετική και αυτό που βάζουν για το δέρμα.
Διαχέει, κυνός η διάχυση, αυτό λέμε πως γίνετε;
Δεν παίζει ρόλο και η Τραχύτητα, για σένα;
Το ότι είναι άυλο σημαίνει και διαχέει τα πάντα, δεν σημαίνει ότι δεν προσκρούει πάνω τους ή δεν έχει τραχύτητα.
Για παράδειγμα όταν τρέχουμε δεν αισθανόμαστε ότι σχίζουμε τον αέρα;
Η όταν είμαστε σε μία μηχανή πάνω, δηλαδή με μεγαλύτερη ταχύτητα δεν το αισθανόμαστε αυτό περισσότερο;
Τότε τι γίνεται δεν διαχέει;
Παράδειγμα 9.
Και αυτό προσπαθώ να εξηγήσω θεωρώ τον αιθέρα αντιύλη να το πούμε έτσι, γιατί δεν θα το καταλάβετε αν του δώσω την έννοια της ύλης και πιστεύω η βαρύτητα δημιουργείται από αυτόν το παράγοντα και όχι από την έλξη της γης.
Και λέει ποιο πάνω Διαδίδονται στο κενό με ταχύτητα ίση με την ταχύτητα του φωτός(c=299.792.458 m/s), αλλά και μέσα στην ύλη με ταχύτητα λίγο μικρότερη απ' την ταχύτητα του φωτός.
Και εγώ σου λέω δεν διαπερνάν την ύλη, απλά κάνουν την ύλη (ένα σώμα δηλαδή) να έχει πτωτική πορεία δηλαδή αυτό που έλεγα φαντάσου το σαν σκαλοπάτια και αυτό μας τραβάει προς τα κάτω.
Παράδειγμα 10.
Και εκεί ήρθα και εγώ και ρώτησα πως δημιουργείται αυτή η καμπύλωση του χωροχρόνου;
Δεν είναι το ενδιάμεσο στοιχείο ο αιθέρας;
Γιατί ξέρουμε ότι ο χωροχρόνος δημιουργεί κάτι σαν στροβιλισμό.
Γιαυτό και σου σου είπα:
quote:
Εγώ αυτόν τον χωροχρόνο τον ονομάζω τέταρτη διάσταση να το πούμε έτσι γιαυτό σου είπα ότι ήταν το κλου της υπόθεσης ένας tesseract (τετραδιάστατος κύβος), ένας κύβος σε 3 διαστάσεις εκτεινόμενος σε μια τέταρτη, σαν περιγραφή του χρόνου, δηλαδή όταν το βλέπεις να κινείται από όλες τις πλευρές έτσι όπως εμφανίζεται στον υπολογιστή τι συμπέρασμα βγάζεις;
http://eisatopon.blogspot.gr/2012/01/blog-post_4752.html
Αυτός ο στροβιλισμός δεν δημιουργείται από τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία, που δημιουργούνται στον αιθέρα;
Γιατί λέμε ότι Ο αιθέρας επηρεάζει και την θάλασσα όπως διατύπωσα ποιο πάνω, αλλά δεν έχουμε βρει το πως ακόμα.
Παράδειγμα 11.
Μιας και μιλήσαμε για κίνηση και μου έβαλες τον ερπετοειδή, εγώ θα σου την δώσω με έναν διαφορετικό ορισμό και μέσα από ένα παράδειγμα.
Τα φίδια πως λαμβάνουν πληροφορίες για το περιβάλλον, μέσω ενός αισθητήριου οργάνου που βρίσκεται στην οροφή του στόματος τους.
Βγάζουν σε συνεχή βάση την γλώσσα έξω, συλλέγουν τα σωματίδια από τον αέρα και το έδαφος.
Όταν η γλώσσα επιστρέφει πίσω στο στόμα, τα σωματίδια προσκολλούνται στο αισθητήριο όργανο το οποίο ανιχνεύει.
Με αυτόν τον τρόπο τα φίδια μπορούν να εντοπίσουν αποτελεσματικά όχι μόνο την λεία τους, αλλά και το ταίρι τους κατά την περίοδο αναπαραγωγής.
Φαντάσου δεν μπορούν να μυρίσουν απλά ανιχνεύουν την κίνηση από την δομή δηλαδή της ατμόσφαιρας τι αλλάζει δηλαδή όταν κάτι αρχίζει και το πλησιάζει;
Αλλάζει μήπως η δομή; Και φαντάσου το αισθάνονται.
Θα μου πεις βέβαια ότι έχουν αναπτύξει καλά και την όραση και ειδικά για τον εντοπισμό κινούμενων αντικειμένων, μπορούν να τα βλέπουν κιόλας όχι μόνο να τα αισθάνονται, αλλά μάλλον η αίσθηση χρησιμεύει γιατί τους δίνει μεγαλύτερη απόσταση ανίχνευσης.
Έχεις δει τα ντοκιμαντέρ πως παρουσιάζουν πως βλέπει το φίδι, ανιχνεύει την θερμοκρασία πως όμως γίνεται αυτό;
Λένε από την θερμοκρασία, αλλά εγώ λέω από την ΒΙΟΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, όπως την ονομάζεις.
Παράδειγμα 12.
Αυτός ο στροβιλισμός δεν δημιουργείται από τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία, που δημιουργούνται στον αιθέρα;
Γιατί λέμε ότι Ο αιθέρας επηρεάζει και την θάλασσα όπως διατύπωσα ποιο πάνω, αλλά δεν έχουμε βρει το πως ακόμα.
Παράδειγμα 13.
Πιστεύω και εγώ το πείραμα πέτυχε και η αληθινή μαρτυρία είναι ότι φαινόταν μόνο το περίγραμμα του στο νερό, δηλαδή παγιδεύτηκε στο χωροχρόνο, όταν λέμε χωροχρόνο όλοι φαντάζονται σύμφωνα με τις ταινίες ότι έχουμε μια μηχανή όπου έχει ένα μηχάνημα με ημερομηνίες και το γυρίζουμε, στην ημερομηνία που θέλουμε και μας μεταφέρει εκεί.
Όχι δεν είναι όμως έτσι τα πράγματα.
και συνεχίζω και αν υπήρξε λέμε τώρα τηλεμεταφορά που λέγετε με το ολόγραμμα του, πιστεύω ότι δεν μπόρεσαν ούτε να ελέγξουν που αυτό θα γίνει και όχι τον χρόνο φυσικά.
Απλά αυτό το πείραμα μας αποδεικνύει την τέταρτη διάσταση.
Παράδειγμα 14.
quote:
Μαρια πιστευες η θαλασσα ειναι πολυ καλη εξομοιωση του αιθερα ???κι οτι η μελετη της η υδροδυναμικη θα μα εδινε λυσεις και μαλιστα μαθηματικες για χιλια προβληματα του μακροκοσμου και του μικροκοσμου ...χωρις να χρειζομαστε τα ορνιθοσκαλισματα των κβαντομηχανικων κια τις σχετικιτσικες αινταινιες μουφιες , εε το πιστευεις αυτο ??
Ναι το πιστεύω απόλυτα και πιστεύω ότι θα μας δώσει και εξηγήσεις για την βαρύτητα.
Θα κάνω μία έρευνα και θα σου απαντήσω.
Παράδειγμα 15.
ΜΥΘΗΡΑ συνεχίζω για να σε βάλω στον ειρμό μου, η θάλασσα όπως ξέρουμε δεν έχει βαρύτητα αλλά δεν είναι άυλη και μέσα τις δεν υφίσταται βαρύτητα, αλλά προτού ξεκινήσουμε με την θάλασσα πρέπει να αρχίσουμε με το νερό και τους μηχανισμούς του.
Πώς το νερό ανεβαίνει στα δέντρα;
Τα τριχοειδή φαινόμενα έχουν τις παραπάνω πολύ χρήσιμες εφαρμογές τόσο στη φύση, όσο και στην καθημερινή μας ζωή.
Οπότε βλέπουμε και εδώ ότι είναι κάτι σαν τριβή έτσι δεν είναι;
Εσύ πως το εξηγείς;
Παράδειγμα 16.
Τελικά, με τη σταθεροποίηση της ατμόσφαιρας το περίσσευμα του νερού συσσωρευόταν σε κοιλώματα και έτσι σχηματίστηκε σιγά-σιγά ο ωκεανός.
Και γιαυτό και λέμε ότι είναι αλληλένδετα αλλά δεν έχουν βρει την δομή τους επ' ακριβώς.
Στην σημερινή εποχή όμως λέμε ότι οι λίμνες γεμίζουν από από τις βροχοπτώσεις πως δημιουργούνται όμως αυτές;
Δημιουργήθηκαν μετά από τους υδρατμούς και τον αιθέρα;
Παραδεγμα 17.
Γιατί πιστεύεις ότι δημιουργείτε αυτός ο στροβιλισμός, τι μίξη γίνεται;
Και γιατί το νερό το καθαρό δεν είναι καλός αγωγός αλλά παίζουν μεγάλο ρόλο και εκεί οι μικροοργανισμοί.
Παράδειγμα 18.
Sol-Mix Εκεί θέλαμε να καταλήξουμε αλλά θέλουμε να το αναλύσουμε πρώτα, ως προς την βαρύτητα και τον καλό αγωγό που είναι το νερό.
Και ποια είναι η αλληλεπίδραση τους.
Και μετά να φτάσουμε στην πέμπτη διάσταση, δεν διευκρινίζεται όμως αν όλο αυτό θα στροβιλίζεται και αν θα είναι επιβλαβή για τον άνθρωπο ή ραδιενεργό.
Ούτε αν είναι υποθαλάσσιο ή όχι.
Νικάει δηλαδή τον χωροχρόνο, την βαρύτητα και την ύλη; Είναι κάτι σαν τηλεμεταφορά όπως δίνουμε τον ορισμό της λέξης.
Παράδειγμα 19.
Sol-Mix εγώ τον χωροχρόνο, τον αντιλαμβάνομαι σαν μία παγίδα, μία δύνη δηλαδή που δημιουργείται και μας μεταφέρει, δεν εννοώ τον χωροχρόνο που μας ταξιδεύει στο μέλλον και στο παρελθόν, αλλά εννοώ την διάσταση.
Παράδειγμα 20.
ΜΗΘΥΡΑ συγνώμη που επεμβαίνω αλλά θέλω να δείξω κάτι στον ΝΙΚΟΜΑΧΟ
γιατί πιστεύει ότι κατάλαβα ασυνάρτητα πράγματα με τον Sol-Mix.
λέει λοιπόν ο ΝΙΚΟΜΑΧΟΣ:
quote:
Δεν υπήρξε ποτε Μεγάλη Εκρηξη.
ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΣ
ΜΕ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΣ.
Και έρχομαι εγώ σε άλλο θέμα στην Σοφία και λέω το έξεις:
quote:
Για να το πω απλά πιστεύω ότι στο σύμπαν υπάρχουν διαστάσεις, όπως τα κενά αέρος και δημιουργείται εκεί μέσα κάτι σαν χωροχρόνος, αυτό και για μένα είναι ο ενδιάμεσος χώρος, το κέντρο όπως λες και εδώ συμφωνώ μαζί σου στα παραπάνω.
Σύμφωνα με την δική κοσμολογική θεωρεία θα σου πω το εξής, το Σύμπαν δεν είναι ισότροπο όπως λέγετε, δηλαδή δεν θεωρώ ότι είναι ομογενές και ότι διέπεται από του ίδιους φυσικούς νόμους στο σύνολο της έκτασης του, πιστεύω ότι αλλάζουν οι νόμοι, μην ξεχνάμε το σύμπαν είναι αχανές και δεν έχουμε ανακαλύψει όλους του πλανήτες του.
Όταν δημιουργήθηκε το σύμπαν που εννοούμε στην μορφή την σημερινή, ήταν σαν άνοιξε μία πόρτα από άλλοι διάσταση και να δημιουργήθηκε όπως το βλέπουμε σήμερα μέσα από το χωροχρόνο.
Ναι πιστεύω και εγώ ότι υπάρχει ένας ενδιάμεσος χώρος και δεν πιστεύω στην μεγάλη έκρηξη, το κέντρο δηλαδή που δημιουργήθηκε όλο αυτό, αλλά σε μία άλλη μεγάλη διάσταση, που έχει υπό Γαλαξίες να το πούμε έτσι απλά, που είναι τρισεκατομμύρια έτη μπροστά από εμάς, ίσως και περισσότερα, γιαυτό και ήταν σαν να άνοιξε μία μεγάλη πύλη-διάσταση και να δημιουργήθηκε αυτό που βλέπουμε σήμερα, αυτός είναι και ο ενδιάμεσος χώρος ως προ το σύμπαν.
Εγώ εκεί το στηρίζω εσύ ΝΙΚΟΜΑΧΕ που το στηρίζεις;
Και ας θεωρηθώ τρελή για αυτήν την άποψη μου.
Παράδειγμα 21.
maria3 γράφεις
Εγώ από δική μου καθαρά φυσική εμπειρία πιστεύω το πολύ μέρες βδομάδα.
Δεν γνωρίζω από προσωπική εμπειρία και μόνο, μία φορά μου έχει συμβεί, ήταν 8 ή 10 ώρες και γλύτωσα από σοβαρό ατύχημα τα τελευταία δέκατα του δευτερολέπτου που το θυμήθηκα, το περίεργο ήταν ότι άλλαξα την ροή των γεγονότων γιατί στην ροή που είχα δει, είχα πάθει το ατύχημα.
Παράδειγμα 22.
Sol-Mix μπορούμε να παρέμβουμε μετέπειτα αρκεί να το θυμηθούμε την ώρα που αντιδράμε και να μην το αγνοήσουμε, το θυμήθηκες μετά γιατί έγιναν υποσυνείδητα οι κινήσεις σου.
Και θα σου δώσω ένα παράδειγμα την εμπειρία της προμνησίας.
Ο όρος προμνησία περιγράφει την αίσθηση ότι κάποιος έχει δει ή βιώσει ξανά στο παρελθόν μία κατάσταση. Συχνότερα χρησιμοποιείται ο όρος déjà vu που στη γαλλική γλώσσα σημαίνει "ήδη ιδωμένο".
Αυτό το φαινόμενο το θεωρώ εγώ ότι έχει να κάνει με τον φυσικό χωροχρόνο, απλά όταν καταλάβεις ότι μπαίνει στο ασυνείδητο κομμάτι μας και όχι στο συνειδητό, μπορείς να καταλάβεις ότι από την σκέψη είναι κάτι που δημιουργείτε στο παρελθόν και αλλάζει και το μέλλον εκείνη την στιγμή.
Δηλαδή εκείνη την ώρα αλλάζει το παρελθόν μας με αυτό που μας συμβαίνει, γιαυτό και μας θυμίζει κάτι αυτή η στιγμή.
Τώρα για το μέλλον μπορούμε να πάμε και μέρες ποιο μπροστά (να ρίξουμε μία ματιά δηλαδή) αρκεί να λειτουργεί εκείνη την ώρα το ασυνείδητο σε συνδυασμό του συνειδητού, τι εννοώ, αυτό συμβαίνει αρκεί να ήμαστε μισό κοιμισμένοι, απλά δεν ξέρω αν αυτή την διάσταση μπορούμε να την δημιουργήσουμε εμείς ή αν συμβαίνει εκείνη την ώρα φυσικά στον χώρο.
Με άλλα λόγια για να το διευκρινίσω εκείνη την στιγμή δημιουργείται κάτι που μας παγιδεύει εγώ το ονομάζω, στο χωροχρόνο.
Άλλα αν θέλεις συνεχίζουμε στο θέμα που σου έχει ανοίξει η ΜΥΘΗΡΑ για να μπερδεύουμε το θέμα της με τα δικά μας.
Στο παράξενο στο άνοιξε και μιλάει για την θεωρεία σου.
Παράδειγμα 23.
Σημειώνω κάποια πράγματα δικά σου και λες:
quote:
αυξάνοντας την ταχύτητα περιστροφής των κινητών κυλινδρικών περιστρεφόμενων μαγνητών παρουσιάζονται φαινόμενα “υπέρ βαρύτητας“ και “ενοποιημένου πεδίου“.
Στις πόσες περιστροφές έχεις ρυθμίσει τους κυλίνδρους σου;
Πόσες περιστροφές δηλαδή κάνουν;
quote:
έξω τους σταθερούς παραλληλόγραμμους μαγνήτες, δια μέσου των κυκλικών με γρανάζια εκκεντροφόρων, και του μικρού κινητήρα που θα απελευθερώσει τους κινητούς περιστρεφόμενους κυλινδρικούς μαγνήτες από τις βάσεις στηρίξεως τους.
Γιατί σταθερούς παραλληλόγραμμους μαγνήτες;
είδες το σχήμα που έδειξα ένα τετραδιάστατο κύβο και το πως περιστρέφετε;
quote:
“Βαρύτητα” = Η δύναμη που συγκρατεί να ουράνια σώματα στις αποστάσεις που τα χωρίζουν και την ύλη τους πάνω σε αυτά.
Κατά την γνώμη μου δεν αψηφάς την βαρύτητα, απλά παρακάμπτεις την ύλη, γιαυτό και θεωρείς την δύνη μαύρες τρύπες.
quote:
Ποσοστά του Σύμπαντος ανά Διάσταση
Τέταρτη Διάσταση - Μαύρες Τρύπες = 3,44390653215556 %
Γιαυτό σε ρώτησα για την ραδιενέργεια.
quote:
Η τέταρτη διάσταση προέρχεται από συμπύκνωση και την μετάλλαξη των πεδίων της τρίτης διάστασης, όταν βρει τις κατάλληλες συνθήκες και γίνεται αντιληπτή από εμάς, από τις μαύρες τρύπες.
Πως καθορίζεις την τρίτη διάσταση;
Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι η τέταρτη και η πέμπτη διάσταση είναι αλληλένδετες κατά κάποιο τρόπο γιατί διέπονται από το χωροχρόνο (την μαύρη τρύπα όπως τη λες).
Παράδειγμα 24.
ΜΥΘΗΡΑ και Sol-Mix κάτι άσχετο για κάποιους αλλά πολύ σημαντικό για μένα μπορείτε να μου πείτε το σκόρδο όταν καίγεται η μυρωδιά του γιατί μας θυμίζει φυσικό αέριο;
Οσμή του αερίου mercaptan
Πρόκειται για άχρωμο προσθετικό που χρησιμοποιείται στο φυσικό αέριο γιατί η θειώδης μυρωδιά του, συμβάλλει στο να εντοπίζονται οι διαρροές.
Μπορείς να μου πεις πως αναμιγνύουν αέριο με αέριο;
Το κόστος δεν είναι μεγάλο;
Παράδειγμα 25.
ΜΥΘΗΡΑ ο αιθέρας σε σχέση με τον ηλεκτρισμό και η φυσική ενέργεια του.
Και συνεχίζω με τον αιθέρα και θα μιλήσω με ένα παράδειγμα, για την αστραπή.
Γιατί όταν τα μικροσωματίδια υγροποιηθούν και πλησιάζουν το ένα το άλλο δημιουργείτε αυτός ο ηλεκτρισμός γιατί;
Είναι δύο ερωτήματα που θα μας κάνουν να δούμε τον μικρόκοσμο καλύτερα πιστεύω
Παράδειγμα 26.
Συμφωνώ μαζί σου panpam και θέτω και άλλο ένα ερώτημα στην ΜΥΘΗΡΑ.
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν άκουσα την συμβουλή σου και είδη δεν διαβάζω, αλλά μου δημιουργούνται πολλές απορίες, μία από αυτές είναι για παράδειγμα.
Και τι τους κάνει να πιστεύουν ότι όταν μεταβάλετε από οριζόντια σε κατακόρυφη και ούτε καθ' εξής, δεν γίνεται μια ελαφριά βέβαια περιστροφή όπου και δημιουργεί αυτή η μεταβολή τον αέρα ή αυτό εννοεί όταν μεταβάλλονται;