ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= ΜΥΘΟΣ & ΘΡΗΣΚΕΙΑ =-.
 Ρωμιοι = Ελληνες
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 11
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Χ
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
511 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/10/2011, 11:19:05  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ψηλέ,
quote:
Εντάξει, είναι γνωστοί αυτοί οι "αυτόπτες"; Εγώ δεν τους ξέρω γι' αυτό και σε ρωτώ.
Ονομαστικά; Μάλλον όχι.

Αλλά και πάλι απέφυγες ν' απαντήσεις:

quote:
Δηλαδή, αυτός που είπε, «εγώ Ρωμιός γεννήθηκα, Ρωμιός και θα πεθάνω», δεν ήταν Έλληνας ή ήταν λιγότερο Έλληνας από σένα;
Σε ποιόν αναφερόσουν;

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Εαρινός
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
7024 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/10/2011, 11:59:58  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
''Είναι γεναιότερο και βασιλικότερο να νικάς τα πάθη και τις αδυναμίες σου, από το να νικάς στην μάχη τον εχθρό''

Μέγας Αλέξανδρος.

Tόσο επίκαιρο και τόσο οδυνηρό ως άγνοια!

Έλληνες είμαστε ρε παιδιά και όχι Ρωμιοί ή οτιδήποτε άλλο , τόσο δύσκολο να το δεχθούμε και να ξεπεράσουμε οτιδήποτε μας καθηλώνει???
Στην Ελλάδα βρισκόμαστε , στην Ελλάδα γεννηθήκαμε ... στην Ελλάδα ζούμε και Έλληνες είμαστε και την Ελλάδα κάνουμε κομμάτια!
Τόσο δύσκολο μας είναι να δεχθούμε ότι είμαστε Έλληνες και ότι πάντα Έλληνες είμασταν??
Τόσα δεινά επεφύλαξε η μοίρα σε αυτόν τον τόπο και κάποιοι αγωνίσθηκαν για να μείνουμε Έλληνες στην Ελλάδα...αυτός ο τόπος λέγεται Ελλάδα και όχι Ρωμιοσύνη..ούτε οτιδήποτε άλλο!
Στην Ελλάδα βρισκόμαστε γμτ το φιλότιμό μας μέσα!


Μείνε μέσα στο παιχνίδι... Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Ψηλός
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


5138 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/10/2011, 12:15:16  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

''Είναι γεναιότερο και βασιλικότερο να νικάς τα πάθη και τις αδυναμίες σου, από το να νικάς στην μάχη τον εχθρό''

Μέγας Αλέξανδρος.

Tόσο επίκαιρο και τόσο οδυνηρό ως άγνοια!

Έλληνες είμαστε ρε παιδιά και όχι Ρωμιοί ή οτιδήποτε άλλο , τόσο δύσκολο να το δεχθούμε και να ξεπεράσουμε οτιδήποτε μας καθηλώνει???
Στην Ελλάδα βρισκόμαστε , στην Ελλάδα γεννηθήκαμε ... στην Ελλάδα ζούμε και Έλληνες είμαστε και την Ελλάδα κάνουμε κομμάτια!
Τόσο δύσκολο μας είναι να δεχθούμε ότι είμαστε Έλληνες και ότι πάντα Έλληνες είμασταν??
Τόσα δεινά επεφύλαξε η μοίρα σε αυτόν τον τόπο και κάποιοι αγωνίσθηκαν για να μείνουμε Έλληνες στην Ελλάδα...αυτός ο τόπος λέγεται Ελλάδα και όχι Ρωμιοσύνη..ούτε οτιδήποτε άλλο!
Στην Ελλάδα βρισκόμαστε γμτ το φιλότιμό μας μέσα!

Μείνε μέσα στο παιχνίδι...



Όπως εννοείται σήμερα ο όρος Έλληνας, ναι, είμαστε Έλληνες.
Είμασταν όμως από πάντα Έλληνες;

Ο macedon λέει πως Έλληνες ονομαζόταν ένας λαός που ζούσε κατά την αρχαιότητα σε κάποια περιοχή της, γνωστής σήμερα, Ελλάδας.

Αν, ακολουθήσουμε την τακτική ορισμένων εδώ στο φόρουμ, που ξεχωρίζουν τους Έλληνες σε "αληθινούς" Έλληνες και μη, μπορούμε να ισχυριστούμε πως είμαστε όλοι μας φυλετικά Έλληνες;

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Notirk
Πλήρες Μέλος

Greece
1278 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/10/2011, 12:18:26  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Στην Ελλάδα βρισκόμαστε γμτ το φιλότιμό μας μέσα!
========================================================



-Καλα πουγινε κουβεντα οτι βρισκομαστε στην Ελλαδα...εχω δυο μερες που γυρισα απ'εξω-μετα απο 9 μηνες- και μου φανηκε οτι ηρθα σε μπανανια...και να σκεφτεις οτι τηλεοραση δεν εχω δει ακομα.
Καλως σας βρισκω και καλο κουραγιο σε ολους μας.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Ψηλός
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


5138 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/10/2011, 12:19:16  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Ψηλέ,
quote:
Εντάξει, είναι γνωστοί αυτοί οι "αυτόπτες"; Εγώ δεν τους ξέρω γι' αυτό και σε ρωτώ.
Ονομαστικά; Μάλλον όχι.


Μήπως κάποιος άλλος, από αυτούς που έσπευσαν με λοιδορήσουν τους γνωρίζουν ονομαστικά;

Άιντε Νικομάχε; Άιντε μπαρμπαΣωτήρη. Για να δούμε αν εσείς το ψωμί σας το τρώτε άξια, σε αντίθεση με εμάς εδώ στις Βρυξέλλες.

*Θα απαντήσω και σε αυτό που με ρωτάς.


Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Εαρινός
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
7024 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/10/2011, 12:38:32  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Όπως εννοείται σήμερα ο όρος Έλληνας, ναι, είμαστε Έλληνες.
Είμασταν όμως από πάντα Έλληνες;

Ο macedon λέει πως Έλληνες ονομαζόταν ένας λαός που ζούσε κατά την αρχαιότητα σε κάποια περιοχή της, γνωστής σήμερα, Ελλάδας.

Αν, ακολουθήσουμε την τακτική ορισμένων εδώ στο φόρουμ, που ξεχωρίζουν τους Έλληνες σε "αληθινούς" Έλληνες και μη, μπορούμε να ισχυριστούμε πως είμαστε όλοι μας φυλετικά Έλληνες;



Φίλε Ψηλέ , εγώ ότι είχα να πώ .... το είπα!!!
Άποψή μου είναι , ότι είμαστε ένα "Εθνικό Κρίμα"...τρωγόμαστε σαν τα λυσσασμένα σκυλιά μόνοι μας και τυχαίο δεν είναι τίποτα και μην κατηγορούμε τους ξένους για την κατάντια μας , μπορούμε άνετα μόνοι μας να αυτο-εξευτελιζόμαστε και να αυτο-καταστρεφόμαστε!
Τι είναι αυτά ρε παιδιά???
Μου είπε , του είπα ...εκείνος είπε και μπλα..μπλα..μπλα...
Έλληνας είναι όποιος γεννήθηκε στην Ελλάδα και του δόθηκε η Ελληνική Παιδεία -λέμε τώρα-....και όποιος νοιώθει/αισθάνεται ως Έλληνας...
Μήπως να πάμε και καμμιά εκατοντάδες εκατομμύρια χρόνια πίσω για να δούμε τι ισχύει και ασφαλώς όχι μόνο για τούτο τον τόπο αλλα για όλη την Οικουμένη???

Στην Ελλάδα ζούμε και Έλληνες είμαστε φίλε μου...ασχέτως προσωπικών πεποιθήσεων..ιδεών και Θρησκειών του καθενός μας!
Και το γεγονός ότι υπάρχουν διαφορετικές ιδέες και πεποιθήσεις , αυτό δεν σημαίνει τίποτα...αυτό είναι καθαρά προσωπική υπόθεση του καθενός και αυτό ορίζει και την Δημοκρατία -λέμε τώρα-....
Πάνω απ'ολα και τα πάντα είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ!


Μείνε μέσα στο παιχνίδι... Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Αίολος
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


5558 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/10/2011, 12:41:18  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Αν, ακολουθήσουμε την τακτική ορισμένων εδώ στο φόρουμ, που ξεχωρίζουν τους Έλληνες σε "αληθινούς" Έλληνες και μη, μπορούμε να ισχυριστούμε πως είμαστε όλοι μας φυλετικά Έλληνες;
Δεν υπάρχει "φυλετικός Ελληνας" πονηρούλη.
Ελλην στα ήθη και στα έθιμα υπήρχε και υπάρχει.
Τα ήθη και τα έθιμα χαρακτηρίζουν τα έθνη.
Και τα ήθη και έθιμα πηγάζουν αποκλειστικά από την θρησκεία!
ΡωμαιοΙουδαίοι είσαστε βρε!
Δεν σας το λένε αυτό στο Μπράσελς;

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Εαρινός
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
7024 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/10/2011, 13:32:42  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Ελλην στα ήθη και στα έθιμα υπήρχε και υπάρχει.
Τα ήθη και τα έθιμα χαρακτηρίζουν τα έθνη.
Και τα ήθη και έθιμα πηγάζουν αποκλειστικά από την θρησκεία!


Αυτό πάλι δεν το καταλαβαίνω ρε Αίολε...

Επι πχ ... στην Μάνη ισχύει αυτό.."Η Μάνη διατήρησε μέχρι στιγμής το χρώμα της, ενώ ο ιδιαίτερος τοπικός πολιτισμός με ισχυρές παραδόσεις (π.χ. άγραφος νόμος για συμφωνίες κάθε είδους, αγοροπωλησίες κ.λ.π.), κοινωνικά οργανωμένος με ήθη και έθιμα ξεχωριστά δένει αρμονικά με το ξεχωριστό τοπίο. Άνθρωποι μιλούν μια γλώσσα με λεκτική προφορά και ιδιωματισμούς που έχουν βάθος στην αρχαία Ελληνική γλώσσα (Δωρική).

Έχει επικρατήσει το έθιμο της αντεκδίκησης στη Μάνη να ονομάζεται βεντέτα, αντί του ορθού γδικιωμός ή δικηωμός, η λέξη όμως βεντέτα δεν υπάρχει στην παραδοσιακή Μάνη. Εξάλλου, ως εθνογραφικός και επιστημονικός όρος, η βεντέτα δηλώνει ιδιαίτερης μορφής αιματηρή εχθρότητα και σύγκρουση που καταλήγει σε αλληλοδιαδόχους φόνους και αντεκδικήσεις ανάμεσα σε δύο οικογένειες. Γενικά, όταν η σύγκρουση γινόταν μεταξύ μελών του ίδιου γένους επενέβαινε η γεροντική (=συμβούλιο του γένους) και προσπαθούσε να τα συμβιβάσει. Τα αίτια των συγκρούσεων και των φονικών ήταν ποικίλα. Σημαντικό ρόλο στη διατήρηση του εθίμου έπαιζαν και οι γυναίκες, οι οποίες με τα μοιρολόγια τους εξωθούσαν τους άντρες της οικογένειας στο φόνο.

Ο Γ. Φτέρης γράφει ότι η Μάνη είναι ο τόπος όπου «οι άνθρωποι κληρονομάνε αυτή τη φοβερή τιμιότητα: να θυμούνται. Και να μη λησμονάνε ποτέ τίποτα, ούτε το καλό ούτε το κακό».

Η χωσία ήταν ένα έντιμο και παραδεκτό μέσο που μεταχειριζόταν συνήθως ο εκδικητής για να πετύχει το σκοπό του και τον εκτιμούσαν ιδιαίτερα αν κατάφερνε να πάρει εκδίκηση, έστω και με αυτό τον τρόπο. Μετά τη δημόσια γνωστοποίηση του αδικήματος που είχε υποστεί ο γενάρχης κήρυσσε τίμια τον πόλεμο στον αντίμαχο και φύλαγε «χωσία», που σημαίνει ενέδρα, καρτέρι κι αιφνιδιασμό, και ο αντίπαλος ήταν υποχρεωμένος να φυλάγεται".

Ωστόσο οι Μανιάτες -τουλάχιστον πολλοί απο αυτούς- είναι ΚΑΙ Χριστιανοί..και αυτό το οποίο "έρχεται" ως έθιμο -περί αυτού πρόκειται- αντιβαίνει των αρχών του Χριστιανισμού...
Και υπάρχουν χιλιάδες άλλα παρόμοια έθιμα...και τα οποία ΔΕΝ προέρχονται απο οποιαδήποτε Θρησκεία...

Ο Μανιάτης δηλαδή -ένα παράδειγμα φέρνω- ορίζεται στην Εθνικότητα πως κατα την γνώμη σου ΚΑΙ αυτό που ορίζεται προέρχεται απο την Θρησκεία του???

Αν πάλι εγώ ερμήνευσα λάθος αυτό που είπες , πάω πάσο..!

Σου παραθέτω ΚΑΙ αυτό.."http://www.myriobiblos.gr/texts/greek/constantelos_martiries_ch3.html"

Και μην ξεχνάμε ότι τελετές και έθιμα που προέρχονται απο εποχές πολύ πριν τον Χριστιανισμό , όχι μόνο υφίστανται αλλα πολλές φορές αναβιώνουν στην σημερινή εποχή , παρ'όλο που αντιβαίνουν των αρχών του Χριστιανισμού και της εκκλησίας!


Μείνε μέσα στο παιχνίδι...

Edited by - Εαρινός on 07/10/2011 13:51:10Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Αίολος
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


5558 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/10/2011, 14:35:45  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Ο Γ. Φτέρης γράφει ότι η Μάνη είναι ο τόπος όπου «οι άνθρωποι κληρονομάνε αυτή τη φοβερή τιμιότητα: να θυμούνται. Και να μη λησμονάνε ποτέ τίποτα, ούτε το καλό ούτε το κακό».
Η μνήμη είναι ΙΔΙΟΤΗΤΑ - και όχι τιμιότητα - που είναι στην φύση των περισσοτέρων εμβιων όντων.
Η μνήμη δεν κάνει τον ελέφαντα μανιάτη, ούτε τον μανιάτη ελέφαντα. Σωστά;
quote:
Έχει επικρατήσει το έθιμο της αντεκδίκησης στη Μάνη να ονομάζεται βεντέτα, αντί του ορθού γδικιωμός ή δικηωμός, η λέξη όμως βεντέτα δεν υπάρχει στην παραδοσιακή Μάνη. Εξάλλου, ως εθνογραφικός και επιστημονικός όρος, η βεντέτα δηλώνει ιδιαίτερης μορφής αιματηρή εχθρότητα και σύγκρουση που καταλήγει σε αλληλοδιαδόχους φόνους και αντεκδικήσεις ανάμεσα σε δύο οικογένειες.
Οφθαλμός αντί οφθαλμού σου λέει τίποτα;

Για εθνη μιλάμε Εαερινέ μου. Οχι για φατρίες.


Απόλωνας και ιατρική, ή Χριστός και θαύματα;
Δηλαδή μια θρησκεία με θαύματα, ή μια θρησκεία που σε μαθαίνει πως να ζεις χωρίς να χρειάζεσαι τα θαύματα; (ρητορική ερώτηση...)

Καταλαβαίνεις την διαφορά;

Edited by - Αίολος on 07/10/2011 14:49:47Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Εαρινός
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
7024 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/10/2011, 15:09:41  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αίολος..

"Ελλην στα ήθη και στα έθιμα υπήρχε και υπάρχει.
Τα ήθη και τα έθιμα χαρακτηρίζουν τα έθνη.
Και τα ήθη και έθιμα πηγάζουν αποκλειστικά από την θρησκεία"!

Το γεγονός ότι σου μιλάω με όμορφο τρόπο , μην το εκλαμβάνεις ως αδυναμία...ηρέμησε και άσε τα "όμορφά" σου!
Λοιπόν , αναφέρομαι ΑΚΡΙΒΩΣ επι του σκεπτικού σου και όπως ΑΚΡΙΒΩΣ το διατύπωσες και αναρρωτιέμαι αν όντως ισχύει...
Διαβάζεις τι λές πιο πάνω σε παρακαλώ???
Για ήθη και έθιμα και πως αυτά πηγάζουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ -όπως αναφέρεις-απο την Θρησκεία και γώ σου λέω ότι ΔΕΝ πηγάζουν αποκλειστικά απο την Θρησκεία , μπορεί ΚΑΙ απο την Θρησκεία ΑΛΛΑ όχι αποκλειστικά!

Να στο κάνω ακόμα πιο λιανά???

Επιπλέον λές.."Για εθνη μιλάμε Εαερινέ μου. Οχι για φατρίες".

Ποιός σου είπε εσένα Αίολε , ότι ένα Έθνος δεν απαρτίζεται απο ένα σύνολο φατριών???

Μπάς και πάς να μας "μουρλάνεις σήμερα"???


ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΤΜΙΑΚΟΝ ΛΕΞΙΚΟΝ (ανωνύμου)

Γεννήται. Παλαιά το πλήθος των Αθηναίων, πριν ο Κλεισθένης φέρει την τακτοποίηση κατά φυλάς, ήταν διαιρεμένο σε γεωργούς και τεχνίτες. Και φυλές αυτών ήταν τέσσερις, κάθε μία δε των φυλών είχε τρεις τάξεις (μοίρας), τις οποίες ονόμαζαν φατρίες και τριττύες. Κάθε μια δε τούτων αποτελείτο από τριάντα γένη και κάθε ένα γένος είχε τριάντα άνδρες συντεταγμένους σε οικογένειες (οικογενειάρχες), οι οποίοι λέγονταν γεννήται, από τους οποίους τα αρμόζοντα (τα αναλογούντα) σε κάθε έναν ιερατικά λειτουργήματα δια κλήρου προσδιορίζονταν, ώστε οι Ευμολπίδες και οι Κήρυκες και οι Ετεοβουτάδαι, καθώς εξιστορεί στην Αθηναίων πολιτεία ο Αριστοτέλης, λέγοντας ως εξής: «ότι δε κατενεμήθησαν όλοι αυτοί ομού εις τέσσαρας φυλάς απομιμηθέντες τις εποχές (ώρες) του έτους, ότι δε κάθε μία των φυλών ήταν διηρημένη σε τρία μέρη, ώστε να γίνουν όλα τα μέρη δώδεκα, όπως οι μήνες στον χρόνο, ότι δε αυτά ονομάζοναν τριττύες και φατρίες. Σε δε την φατρία ήταν κανονισμένα τριάντα γένη, όπως οι ημέρες στον μήνα, το δε γένος αποτελούνταν από τριάντα άνδρες»

12) ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΑΞΙΟΧΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΟΣ

Αριστοτέλης λέγει ότι το όλον πλήθος χωρισμένο στην Αθήνα σε γεωργούς και σε τεχνίτες αποτελείτο από τέσσερις φυλές, ότι δε κάθε μία των φυλών είχε τρεις τάξεις (μοίρες), τις οποίας ονομάζουν τριττύς και φατρίας. Και ότι σε καθεμία τους ήσαν τριάντα γένη. Ότι δε το γένος συνίστατο καθένα από τριάντα άνδρες. Τούτους λοιπόν τους άνδρες τους προσδιορισμένους στα γένη ονομάζουν γεννήτας.

13) ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΠΟΚΡΑΤΙΩΝΑ (στην λέξη τριττύς)

Τριττύς είναι το τρίτον μέρος της φυλής. Διότι αυτή είναι διαιρεμένη σε τρία μέρη, (ονομαζόμενα) τριττύς και έθνη και φατρίας, όπως λέγει ο Αριστοτέλης στην Αθηναίων Πολιτείαν.

http://www.angelfire.com/ut2/athens5thcentury/ARISTOTELHSATHPOL.htm


Μείνε μέσα στο παιχνίδι...

Edited by - Εαρινός on 07/10/2011 15:13:39

Edited by - Εαρινός on 07/10/2011 15:19:18Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Craven
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
583 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/10/2011, 15:24:35  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Craven  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Μήπως κάποιος άλλος, από αυτούς που έσπευσαν με λοιδορήσουν τους γνωρίζουν ονομαστικά;

Μάλιστα.. για να καταλάβω τώρα.. επειδή εγώ ή ο Χ δεν γνωρίζει τον αυτόπτη μάρτυρα απ τον οποίο υπάρχουν αυτή την στιγμή 10-20-30 ιστορικές πηγές που λένε το ίδιο πράγμα, αυτό με τον διεστραμμένο (για να μην πω άλλη κουβέντα) αλγόριθμο στο μυαλό σου, βγάζει σαν αποτέλεσμα ότι πρέπει να δεχθούμε την βλακεία που λες εσύ και πιθανόν μερικοί άλλοι. Η λογική σου ρε φίλε πραγματικά σπάει καρύδια. Νομίζω έχουμε ξεφύγει πλέον από κάθε όριο ανοησίας με αυτά που διαβάζουμε απο 2-3 συγκεκριμένα άτομα εδώ μέσα.

Edited by - Craven on 07/10/2011 15:50:52Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΝΙΚΟΜΑΧΟΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
11657 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/10/2011, 15:42:22  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Λοιπόν, εφόσον, προφανώς και εσύ υποστηρίζεις πως ο Διάκος είπε το "Γραικός....." σε ρωτώ, αν γνωρίζεις, να μου πεις ποιος κατέγραψε αυτό το υποτιθέμενο "Γραικός";

Ψηλέ το κατέγραψε ο ίδιος,που άκουσε τον ιησού να λέει <,Ηλι,Ηλι λαμά,σαβαχθανί>>!!!

ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΣ
ΜΕ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΣ.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Notirk
Πλήρες Μέλος

Greece
1278 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/10/2011, 15:57:16  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
-Ψιλε θα σου πω ποιος ηταν ο "αυτοπτης" αλλα να μεινει μεταξυ μας...ηταν ο... Μητσοτακης.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Ψηλός
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


5138 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/10/2011, 16:38:11  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

quote:

Μήπως κάποιος άλλος, από αυτούς που έσπευσαν με λοιδορήσουν τους γνωρίζουν ονομαστικά;

Μάλιστα.. για να καταλάβω τώρα.. επειδή εγώ ή ο Χ δεν γνωρίζει τον αυτόπτη μάρτυρα απ τον οποίο υπάρχουν αυτή την στιγμή 10-20-30 ιστορικές πηγές που λένε το ίδιο πράγμα,



'Αιντε ντε, δείξε μας έστω και τις μισές!!!!!

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4907 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/10/2011, 17:22:21  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Sesostris  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος Sesostris  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Ψηλός
Μήπως κάποιος άλλος, από αυτούς που έσπευσαν με λοιδορήσουν τους γνωρίζουν ονομαστικά;
Άιντε Νικομάχε; Άιντε μπαρμπαΣωτήρη. Για να δούμε αν εσείς το ψωμί σας το τρώτε άξια, σε αντίθεση με εμάς εδώ στις Βρυξέλλες.

Θα ήταν εντιμότερο εκ μέρους σου Ψηλέ , να παραδεχθής ευθαρσώς την άγνοιά σου στο συγκεκριμένο ζήτημα , από το να προσπαθής με κολοτούμπες να την συγκαλύψης αναλώνοντας τον χώρο του Server με ανούσιες επαναλήψεις . Και για να μην αρχίσης πάλι το ποιος ηχογράφησε τον Διάκο στο κινητό του , σου απαντώ για τελευταία φορά .

Η λέξη Γραικός είναι πανάρχαια και προηγείται της λέξεως Έλληνας με την οποία είναι ταυτόσημη . Αντίθετα η λέξη Ρωμιός που είναι παραφθορά του Ρωμαίος , μολονότι χρησιμοποιείται σήμερα με την έννοια Έλληνας , εν τούτοις την εποχή του Βυζαντίου δεν ήταν κατ’ ανάγκη και ταυτόσημη , γιατί όλοι οι κάτοικοι της Βυζαντινής αυτοκρατορίας ανεξαρτήτως εθνότητας , αυτοπροσδιοριζόντουσαν σαν Ρωμαίοι .

Για να γίνω πιο κατανοητός σου παραθέτω το παρακάτω απόσπασμα που αντέγραψα από το βιβλίο της Judith Herin «ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΦΥΡΑ» , τον ύμνο που έψελναν σε μορφή αντιφωνήσεων οι φατρίες , οι ψάλτες και ο λαός για να υμνήσουν την στέψη του Αυτοκράτορα , αφού πρώτα επικαλούνταν την την προστασία του Θεού για την Αυτοκρατορία και τους λαούς της .

«Αυτή είναι η μεγάλη μέρα του Κυρίου , η μέρα σωτηρίας των Ρωμαίων , ετούτη η μέρα είναι η χαρά και η δόξα του κόσμου γιατί το στέμα της Αυτοκρατορίας τοποθετήθηκε δίκαια στο κεφάλι σου , Δόξα στον Θεό που είναι ο Κύριος των πάντων ! Δόξα στον Θεό που σε έκανε Αυτοκράτορα ! Δόξα στον Θεό πού έστεψε την κεφαλή σου , είθε Εκείνος που σε έστεψε , (όνομα Αυτοκράτορα ) , με το χέρι Του να σε κρατήση στην πορφύρα για πολλά χρόνια , προς δόξα και αγαλλίαση των Ρωμαίων

Όσο για την ταυτότητα αυτού που κατέγραψε τα τελευταία λόγια του Διάκου , αυτή δεν είναι γνωστή , όμως η παράδοση θέλει τον Διάκο να χρησιμοποιή την λέξη Γρεκός , και όχι Ρωμιός . Για να πειστής δεν έχεις παρά να ανοίξης ένα βιβλίο ιστορίας του Δημοτικού . Ελπίζω να έγινα σαφής !

*Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

macedon
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
7458 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/10/2011, 18:25:46  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Sesostris

quote:
Για να πειστής δεν έχεις παρά να ανοίξης ένα βιβλίο ιστορίας του Δημοτικού

Της πέμπτης (Ε΄) τάξης.


macedonΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Ψηλός
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


5138 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/10/2011, 18:26:53  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

quote:
Ψηλός
Μήπως κάποιος άλλος, από αυτούς που έσπευσαν με λοιδορήσουν τους γνωρίζουν ονομαστικά;
Άιντε Νικομάχε; Άιντε μπαρμπαΣωτήρη. Για να δούμε αν εσείς το ψωμί σας το τρώτε άξια, σε αντίθεση με εμάς εδώ στις Βρυξέλλες.

Θα ήταν εντιμότερο εκ μέρους σου Ψηλέ , να παραδεχθής ευθαρσώς την άγνοιά σου στο συγκεκριμένο ζήτημα , από το να προσπαθής με κολοτούμπες να την συγκαλύψης αναλώνοντας τον χώρο του Server με ανούσιες επαναλήψεις . Και για να μην αρχίσης πάλι το ποιος ηχογράφησε τον Διάκο στο κινητό του , σου απαντώ για τελευταία φορά .

Αν είναι κάποιος που ΔΕΝ πρέπει να μιλά για τιμιότητα είσαι εσύ, αλλά και οι άλλοι που με λοιδορήσατε μπαρμπαΣωτήρη.
Εφόσον το τολμήσατε, χρεώνοντάς μου άγνοια, θα πρέπει εσείς, αν έχετε ανδρισμό, να βγείτε και να απαντήσετε σε αυτό που σας ρωτώ.
Δεν το κάνετε όμως, παρά συνεχίζετε να τα βάζετε μαζί μου.
Λίγη ντροπή εκ μέρους σας δεν θα έβλαπτε.

quote:

Η λέξη Γραικός είναι πανάρχαια και προηγείται της λέξεως Έλληνας με την οποία είναι ταυτόσημη . Αντίθετα η λέξη Ρωμιός που είναι παραφθορά του Ρωμαίος , μολονότι χρησιμοποιείται σήμερα με την έννοια Έλληνας , εν τούτοις την εποχή του Βυζαντίου δεν ήταν κατ’ ανάγκη και ταυτόσημη , γιατί όλοι οι κάτοικοι της Βυζαντινής αυτοκρατορίας ανεξαρτήτως εθνότητας , αυτοπροσδιοριζόντουσαν σαν Ρωμαίοι.

Στην εποχή την οποία έζησε ο Αθανάσιος Διάκος (και έχει σημασία το όνομα αυτό) το «ταυτόσημο» του Έλληνα ήταν η λέξη Ρωμιός. Όλοι για Ρωμιούς μιλούσαν. Κανένας δεν έκανε λόγο για γραικούς (εκτός από κάποιους γνωστούς δυτικοαναθρεμένους «διαφωτιστές»).
Να τα λες καλά μπαρμπαΣωτήρη τα πράγματα. Πάνω απ’ όλα τιμιότητα μπαρμπαΣωτήρη.

quote:

Όσο για την ταυτότητα αυτού που κατέγραψε τα τελευταία λόγια του Διάκου , αυτή δεν είναι γνωστή , όμως η παράδοση θέλει τον Διάκο να χρησιμοποιή την λέξη Γρεκός , και όχι Ρωμιός . Για να πειστής δεν έχεις παρά να ανοίξης ένα βιβλίο ιστορίας του Δημοτικού . Ελπίζω να έγινα σαφής !


Μα κάτσε ντε, γιατί βιάζεσαι;

Περίμενε λίγο και ο Craven πετάχτηκε ως το σούπερ μάρκετ να μας φέρει καμιά 10-20-30 αναφορές σε ιστορικές πηγές!!!

Ας περιμένουμε τον Craven να επιστρέψει από το σούπερ μάρκετ και μετά θα δούμε ποια παράδοση θέλει τον Αθανάσιο Διάκο να λέει Γραικός

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Earendil
Μέλος 1ης Βαθμίδας

Greece
110 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/10/2011, 20:01:36  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Earendil  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Επειδή κατά τη διάρκεια των αιώνων οι λαοί επηρεάζονται πολιτιστικά με μοναδικό κάθε φορά τρόπο, μπορώ να δεχτώ σαν συνώνυμο την εποχή του Βυζαντίου το Ρωμιός με το Έλληνας και αυτό μόνο και μόνο γιατί οι Έλληνες εκείνης της εποχής είχαν υποταχθεί-απορροφηθεί από το "πνεύμα" του Χριστιανισμού γιατί αυτό τους επέβαλε η εξουσία, το Ρωμαϊκό κράτος δηλαδή. Τώρα που δεν υπάρχει αυτού του είδους η εξουσία ο αυτοπροσδιορισμός "Ρωμιός" πιστεύω δεν έχει νόημα ύπαρξης ακόμα και για τους Χριστιανούς.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Εαρινός
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
7024 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/10/2011, 20:57:55  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Επειδή κατά τη διάρκεια των αιώνων οι λαοί επηρεάζονται πολιτιστικά με μοναδικό κάθε φορά τρόπο, μπορώ να δεχτώ σαν συνώνυμο την εποχή του Βυζαντίου το Ρωμιός με το Έλληνας και αυτό μόνο και μόνο γιατί οι Έλληνες εκείνης της εποχής είχαν υποταχθεί-απορροφηθεί από το "πνεύμα" του Χριστιανισμού γιατί αυτό τους επέβαλε η εξουσία, το Ρωμαϊκό κράτος δηλαδή. Τώρα που δεν υπάρχει αυτού του είδους η εξουσία ο αυτοπροσδιορισμός "Ρωμιός" πιστεύω δεν έχει νόημα ύπαρξης ακόμα και για τους Χριστιανούς.

Σωστή παρατήρηση φίλε μου , ωστόσο έχω να παρατηρήσω το εξής:"Εφόσον έτσι είναι και ως υποταγμένοι και κατόπιν επιβολής χρησιμοποιούσαν αυτόν τον όρο για να αυτο-προσδιορίζονται...τότε δεν υπήρχε λόγος -μα κανένας- ο Διάκος να αυτοπροσδιορισθεί ως Ρωμιός , διότι αυτό δεν θα δήλωνε αντίσταση και άρνηση προς τους δολοφόνους του!

Σωστά λοιπόν αναφέρεται -κατα την γνώμη μου- ότι είπε :"Εγώ Γραικός γεννήθηκα...."


Μείνε μέσα στο παιχνίδι... Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Αίολος
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


5558 Μηνύματα
Απεστάλη: 07/10/2011, 21:29:38  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Αν είναι κάποιος που ΔΕΝ πρέπει να μιλά για τιμιότητα είσαι εσύ, αλλά και οι άλλοι που με λοιδορήσατε μπαρμπαΣωτήρη.
Εφόσον το τολμήσατε, χρεώνοντάς μου άγνοια, θα πρέπει εσείς, αν έχετε ανδρισμό, να βγείτε και να απαντήσετε σε αυτό που σας ρωτώ.
Δεν το κάνετε όμως, παρά συνεχίζετε να τα βάζετε μαζί μου.
Λίγη ντροπή εκ μέρους σας δεν θα έβλαπτε.

γούτσου-γούτσου...;

Edited by - Αίολος on 07/10/2011 22:06:50Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Earendil
Μέλος 1ης Βαθμίδας

Greece
110 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/10/2011, 01:40:20  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Earendil  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Σωστή παρατήρηση φίλε μου , ωστόσο έχω να παρατηρήσω το εξής:"Εφόσον έτσι είναι και ως υποταγμένοι και κατόπιν επιβολής χρησιμοποιούσαν αυτόν τον όρο για να αυτο-προσδιορίζονται...τότε δεν υπήρχε λόγος -μα κανένας- ο Διάκος να αυτοπροσδιορισθεί ως Ρωμιός , διότι αυτό δεν θα δήλωνε αντίσταση και άρνηση προς τους δολοφόνους του!

Σωστά λοιπόν αναφέρεται -κατα την γνώμη μου- ότι είπε :"Εγώ Γραικός γεννήθηκα...."


Ναι συμφωνώ σε αυτό, διότι μαχόταν για να ελευθερώσει τον ελληνισμό. Αλλά μου φαίνεται οτι γενικά μπερδεύουν τον ελληνισμό με την ρωμιοσύνη πολλοί άνθρωποι.. π.χ. ο Ρίτσος στο "την ρωμιοσύνη μην την κλαις", τον ελληνισμό δεν εννοούσε;Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Χ
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
511 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/10/2011, 08:20:23  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ψηλέ,
quote:
Εφόσον το τολμήσατε, χρεώνοντάς μου άγνοια, θα πρέπει εσείς, αν έχετε ανδρισμό, να βγείτε και να απαντήσετε σε αυτό που σας ρωτώ.
Να δούμε εσύ πότε θα απαντήσεις σε αυτό που ρώτησα εγώ. Αν το ξέχασες να στο θυμίσω:
quote:
Δηλαδή, αυτός που είπε, «εγώ Ρωμιός γεννήθηκα, Ρωμιός και θα πεθάνω», δεν ήταν Έλληνας ή ήταν λιγότερο Έλληνας από σένα;
Σε ποιόν αναφερόσουν;

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Εαρινός
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
7024 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/10/2011, 10:46:51  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

quote:
Σωστή παρατήρηση φίλε μου , ωστόσο έχω να παρατηρήσω το εξής:"Εφόσον έτσι είναι και ως υποταγμένοι και κατόπιν επιβολής χρησιμοποιούσαν αυτόν τον όρο για να αυτο-προσδιορίζονται...τότε δεν υπήρχε λόγος -μα κανένας- ο Διάκος να αυτοπροσδιορισθεί ως Ρωμιός , διότι αυτό δεν θα δήλωνε αντίσταση και άρνηση προς τους δολοφόνους του!

Σωστά λοιπόν αναφέρεται -κατα την γνώμη μου- ότι είπε :"Εγώ Γραικός γεννήθηκα...."


Ναι συμφωνώ σε αυτό, διότι μαχόταν για να ελευθερώσει τον ελληνισμό. Αλλά μου φαίνεται οτι γενικά μπερδεύουν τον ελληνισμό με την ρωμιοσύνη πολλοί άνθρωποι.. π.χ. ο Ρίτσος στο "την ρωμιοσύνη μην την κλαις", τον ελληνισμό δεν εννοούσε;


Θα έπρεπε ο ίδιος ο Ρίτσος να μας εξηγήσει τι εν-νοούσε...
Και πάλι πάντως σωστή η παρατήρησή σου , ένας λαός καρα-μπερδεμένος ανάμεσα στις ρίζες του ... στην Ρωμιοσύνη και στον Χριστιανισμό!
Θέλουμε και τον Αριστοτέλη και τον Επίκουρο...θέλουμε και τον Μ.Κων/νο και τα θέλουμε όλα γενικά μέσα στο σέϊκερ....οπότε τι βγαίνει???

Ασφαλώς ένα τουρλομπούκι...δηλ ο Νεο-Έλληνας...μια πολυδιασπασμένη προσωπικότητα!


Μείνε μέσα στο παιχνίδι... Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
skartados
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2006 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/10/2011, 11:45:43  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους skartados  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Φιλε ψηλε,θα σε πει κατι ο σκαρταδος,με ολη την αντικειμενικοτητα που τον διακρινει.

Θεωρω γελοιο αλλα και αδυνατο,οι ανθρωποι της εποχης που αισθανοταν ελληνες,να δεχτηκαν να οικιοποιηθουν ενα ονομα ενος αλλου λαου,για να εθνοπροσδιοριστουν,οταν γνωριζαν οτι το δικο τους ονομα ειναι το πιο ενδοξο ολων των εποχων.Εμεις ψηλε μου,δεν ειμαστε γερμανοι,ανθρωποι χωρις παρελθον,για να οικιοποιηθουμε και να σφετεριστουμε το ονομα της ρωμης οπως εκανε ο καρλομαγνος.Ισα ισα,ο δικος μας πολιτισμος και το δικο μας ενδοξο ονομα προσπαθησαν και προσπαθουν να σφετεριστουν αλλοι.

Ειναι περα απο καθε λογικη λοιπον το ονομα ρωμαιος για εναν ελληνα,για αυτο και με τη πρωτη ευκαιρεια,ο λαος μας το απεβαλε μια και καλη απο πανω του,αλλα δυστυχως υπαρχουν ακομα καποια βυζαντινα φαντασματα,που προσπαθουν να μας πεισουν οτι κακως εγινε αυτο,και οτι το κανονικο μας ονομα ειναι ρωμιος.


Απο εργατης μαστορας ειναι ευκολο να γινεις,δηλαδη απο ρωμαιος ελληνας,απο μαστορας εργατης,δηλ απο ελληνας ρωμαιος,ειναι αβασταχτο και παντα θα αναζητας να ξαναγινεις μαστορας.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Ψηλός
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


5138 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/10/2011, 14:57:17  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Να δούμε εσύ πότε θα απαντήσεις σε αυτό που ρώτησα εγώ. Αν το ξέχασες να στο θυμίσω:
quote:
Δηλαδή, αυτός που είπε, «εγώ Ρωμιός γεννήθηκα, Ρωμιός και θα πεθάνω», δεν ήταν Έλληνας ή ήταν λιγότερο Έλληνας από σένα;
Σε ποιόν αναφερόσουν;


Πολύ βιάζεσαι. Κάτσε πρώτα να δούμε τι θα μας φέρει ο Craven.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Χ
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Greece
511 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/10/2011, 15:39:55  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ψηλέ,
quote:
Πολύ βιάζεσαι. Κάτσε πρώτα να δούμε τι θα μας φέρει ο Craven.
Δυστυχώς δεν βιάζομαι καθόλου φίλτατε, περίμενα αρκετά. Και το τι θα φέρει κάποιος άλλος μου είναι αδιάφορο.

Το ερώτημα ήταν απλούστατο και απέφυγες ν' απαντήσεις για ευνόητους λόγους.

Αρκετά ασχολήθηκα.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

αθεος
Ανεπιθύμητη Συμμετοχή


2069 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/10/2011, 16:30:13  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους αθεος  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
ας δούμε τι λένε τα δημοτικά τραγούδια γύρω από το τι είπε ο διάκος

quote:
Δημοτικά Τραγούδια

για την Μάχη της Αλαμάνας

[1]

Τρία πουλάκια κάθουνταν ψηλά στη Χαλκουμάτα.
Το 'να τηράει τη Λειβαδιά και τ' άλλο το Ζητούνι,
το τρίτο το καλύτερο μοιρολογάει και λέει:
- Πολλή μαυρίλα πλάκωσε, μαύρη σαν καλιακούδα.
Μην' ο Καλύβας έρχεται, μην' ο Λεβεντογιάννης;
- Νουδ' ο Καλύβας έρχεται νουδ' ο Λεβεντογιάννης.
Ομέρ Βρυώνης πλάκωσε με δεκαοχτώ χιλιάδες.

Ο Διάκος σαν τ' αγροίκησε πολύ του κακοφάνη.
Ψηλή φωνή εσήκωσε, τον πρώτο του φωνάζει.
"Τον ταϊφά μου σύναξε, μάσε τα παλληκάρια,
δώσ' τους μπαρούτη περισσή και βόλια με τις χούφτες,
γλήγορα για να πιάσουμε κάτω στην Αλαμάνα,
που 'ναι ταμπούρια δυνατά κι όμορφα μετερίζια".

Παίρνουνε τ' αλαφριά σπαθιά και τα βαριά τουφέκια,
στην Αλαμάνα φτάνουνε και πιάνουν τα ταμπούρια.
"Καρδιά, παιδιά μου" φώναξε, "παιδιά μη φοβηθείτε,
σταθείτε αντρειά σαν Έλληνες και σα Γραικοί σταθείτε".

Ψιλή βροχούλαν έπιασε κι ένα κομμάτι αντάρα,
τρία γιουρούσιαν έκαμαν, τα τρία αράδα αράδα.
Έμεινε ο Διάκος στη φωτιά με δεκαοχτώ λεβέντες.
Τρεις ώρες επολέμαε με δεκαοχτώ χιλιάδες.
Βουλώσαν τα κουμπούρια του κι ανάψαν τα τουφέκια,
κι ο Διάκος εξεσπάθωσε και στη φωτιά χουμάει.
Ξήντα ταμπούρια χάλασε κι εφτά μπουλουκμπασήδες,
και το σπαθί του κόπηκε ανάμεσα απ' τη χούφτα
και ζωντανό τον έπιασαν και στον πασά τον πάνουν.
Χίλιοι τον παν από μπροστά και χίλιοι από κατόπι.

Κι ο Ομέρ Βρυώνης μυστικά στο δρόμο τον ερώτα:
"Γίνεσαι Τούρκος Διάκο μου, την πίστη σου ν' αλλάξεις,
να προσκυνήσεις στο τζαμί, την εκκλησιά ν' αφήσεις;"
Κι εκείνος τ' αποκρίθηκε και στρίφτει το μουστάκι:
"Πάτε κι εσείς κι η πίστη σας, μουρτάτες να χαθείτε!
Εγώ Γραικός γεννήθηκα Γραικός θε ν' αποθάνω.
Α, θέλετε χίλια φλωριά και χίλιους μαχμουτιέδες
μόνον εφτά μερών ζωή θέλω να μου χαρίστε,
όσο να φτάσει ο Οδυσσεύς και ο Θανάσης Βόγιας".
Σαν τ' άκουσε ο Χαλίλμπεης, αφρίζει και φωνάζει:
"Χίλια πουγκιά σας δίνω γω κι ακόμα πεντακόσια,
το Διάκο να χαλάσετε, το φοβερό τον κλέφτη,
γιατί θα σβήσει τη Τουρκιά κι όλο μας το ντοβλέτι".

Το Διάκο τότε παίρνουνε και στο σουβλί τον βάζουν.
Ολόρτο τον εστήσανε κι αυτός χαμογελούσε,
την πίστη τους τούς ύβριζε, τους έλεγε μουρτάτες:
"Σκυλιά, κι α' με σουβλίσετε ένας Γραικός εχάθη.
Ας είναι ο Οδυσσεύς καλά και ο καπετάν Νικήτας,
που θα σας σβήσουν την Τουρκιά κι όλο σας το ντοβλέτι".


Άλλη παραλλαγή του τραγουδιού

[2]

Πολλή μαυρίλα πλάκωσε, μαύρη σαν καλιακούδα,
καν ο Καλύβας έρχεται, καν ο Λεβεντογιάννης.
-Ουδ' ο Καλύβας έρχεται, ουδ' ο Λεβεντογιάννης,
Ομέρ-Βρυώνης πλάκωσε με δεκοχτώ χιλιάδες.

Ο Διάκος σαν τ'αγρίκησε, πολύ του κακοφάνη,
ψιλή φωνή ν' εσήκωσε, τον πρώτο του φωνάζει:
- Το στράτευμά μου σύναξε, μάσε τα παληκάρια,
δωσ' τους μπαρούτη περισσή και βόλια με τις φούχτες
γλήγορα και να πιάσωμε κάτω στην Αλαμάνα,
όπου ταμπούρια δυνατά έχει και μετερίζια.

Επήραν τ' αλαφρά σπαθιά και τα βαριά τουφέκια,
στην Αλαμάναν' έφτασαν κι' έπιασαν τα ταμπούρια.
-Καρδιά, παιδιά μου, φώναξε, παιδιά μη φοβηθήτε,
ανδρεία ωσάν Έλληνες, ωσάν Γραικοί σταθήτε!

Εκείνοι εφοβήθηκαν κι' εσκόρπισαν στους λόγγους.
Έμειν' ο Διάκος στη φωτιά με δεκοχτώ λεβέντες,
τρεις ώρες επολέμαε με δεκοχτώ χιλιάδες.

Σκίστηκε το τουφέκι του κι' εγίνηκε κομμάτια,
και το σπαθί του έσυρε και στη φωτιά ν' εμπήκε,
έκοψε Τούρκους άπειρους κι' εφτά μπουλουκμπασάδες.
Πλην το σπαθί του έσπασε ν'απάν' από τη χούφτα
κι' έπεσ' ο Διάκος ζωντανός εις των εχθρών τα χέρια.
Χίλιοι τον πήραν απ' εμπρός και δυο χιλιάδες πίσω.

Κι' Ομέρ Βριώνης μυστικά στο δρόμο τον ερώτα:
- Γένεσαι Τούρκος, Διάκο μου, την πίστη σου ν' αλλάξης,

να προσκυνάς εις το τζαμί, την εκκλησιά ν' αφήσης;
Κι' εκείνος τ' απεκρίθηκε και με θυμό του λέει:
-Πάτε κι' εσείς και' η πίστη σας, μουρτάτες να χαθήτε,
εγώ Γραικός γεννήθηκα, Γραικός θελ' απεθάνω.
Αν θέλετε χίλια φλωριά και χίλιους μαχμουτιέδες,
μόνο πέντ' έξι ημερών ζωή να μου χαρίστε,
όσο να φτάσ' ο Οδυσσεύς και ο Θανάσης Βάγιας.

Σαν τ' άκουσ' ο Χαλίλμπεης με δάκρυα φωνάζει:
-Χίλια πουγγιά σας δίνω 'γω κι' ακόμα πεντακόσια,
το Διάκο να χαλάσετε, το φοβερό τον κλέφτη,
ότι θα σβήση την Τουρκιά και όλο το Δοβλέτι.

Το Διάκο τον επήρανε και στο σουβλί τον βάλαν,
Ολόρθο τον εστήσανε, κι' αυτός χαμογελούσε.
Την πίστη τους τους έβριζε, τους έλεγε μουρτάτες.
- Εμέν' αν εσουβλίσετε , ένας Γραικός εχάθη
ας είν' καλά ο Οδυσσεύς κι' ο καπιτάν Νικήτας,
αυτοί θα κάψουν την Τουρκιά κι' όλο σας το Δοβλέτι.

[3]

Η Πελοποννησιακή παραλλαγή του τραγουδιού

Τρεις περδικούλες κάθουνται στου Διάκου το ταμπούρι,
μίνια τηράει τη Λειβαδιά κι' άλλη το Καρπενήσι,
η Τρίτη νη καλύτερη μοιρολογάει και λέει:

- Πολλή μαυρίλα ν' έρχεται στου Διάκου το ταμπούρι
καν ο Καλύβας έρχεται, καν ο Λεβεντογιάννης.
- Μήτε ο Καλύβας έρχεται μητ' ο Λεβεντογιάννης,
Ομέρ Βριγιώνης, το σκυλί, με δεκοχτώ χιλιάδες.

Και ο σεΐζης του μιλάει του Διάκου και του λέει:
- Διάκο, πάμε να φύγουμε, πάμε στην Αλασσόνα,
π' εκεί είν' ο τόπος δυνατός, ταμπούρια για να πιάσ' με
τ' ασκέρια σου κιοτέψανε και πήρανε τους λόγγους.

Κι' έμειν' ο Διάκος μοναχός, με δεκοχτώ νομάτους,
τρεις ημερούλες πολεμάει και τρία μερονύχτια.
Εμαύρισε κι' αράχνιασε, σα μαύρη καλιακούδα,
απ' τις μπαρούτες τις πολλές κι' απ'τα πολλά τα σμπάρα.

Τσακίστη το ντουφέκι του απ'τα πολλά ντουφέκια,
το 'σπασε το σπαθάκι του απάν' από τη χούφτα,
τότε τον πιάσαν ζωντανόν κειν' τα κοντοτουρκάκια.

Κι' ο Ομέρ-Βριγιώνης, το σκυλί, του Διάκου πάει και λέει:
- Διάκο, Τούρκος δε γένεσαι, πασά για να σε κάνω;
- Τι λες, μωρέ βρωμόσκυλο, τι λες, μωρέ μουρτάτη;
εγώ γραικός γεννήθηκα, γραικός θέλα πεθάνω.

Τότε τον βάλαν στο σουγλί και παν να τόνε ψήσουν,
κι' ο Διάκος ετραγούδαγε της άνοιξης τραγούδι:
- Για ιδές καιρό που διάλεξε ο Χάρος να με πάρη,
τώρα το Μάη, την άνοιξη, π' ανοίγουν τα λουλούδια


και στην βιογραφία του γίνετε αναφορά περί γραικού και όχι ρωμιού, τώρα ο κρατικοδίαιτος ονειρεύεται ότι είπε ρωμιός, πρόβλημα του, δεν υπάρχει λόγος να ασχολείστε με κρατικοδίαιτα άτομα που μπήκαν στην θέση που μπήκαν με τηλεφώνημα από την αρχιεπισκοπή

“«Καταραμένε Έλληνα, τά βρήκες όλα, φιλοσοφία, γεωμετρία, φυσική, αστρονομία, τίποτα δέν άφησες γιά εμάς».
Φρίντριχ φον Σίλλερ

Edited by - αθεος on 08/10/2011 16:36:09Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Ψηλός
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


5138 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/10/2011, 21:34:49  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

ας δούμε τι λένε τα δημοτικά τραγούδια γύρω από το τι είπε ο διάκος

quote:
Δημοτικά Τραγούδια

για την Μάχη της Αλαμάνας

[1]

Τρία πουλάκια κάθουνταν ψηλά στη Χαλκουμάτα.
Το 'να τηράει τη Λειβαδιά και τ' άλλο το Ζητούνι,
το τρίτο το καλύτερο μοιρολογάει και λέει:
- Πολλή μαυρίλα πλάκωσε, μαύρη σαν καλιακούδα.
Μην' ο Καλύβας έρχεται, μην' ο Λεβεντογιάννης;
- Νουδ' ο Καλύβας έρχεται νουδ' ο Λεβεντογιάννης.
Ομέρ Βρυώνης πλάκωσε με δεκαοχτώ χιλιάδες.

Ο Διάκος σαν τ' αγροίκησε πολύ του κακοφάνη.
Ψηλή φωνή εσήκωσε, τον πρώτο του φωνάζει.
"Τον ταϊφά μου σύναξε, μάσε τα παλληκάρια,
δώσ' τους μπαρούτη περισσή και βόλια με τις χούφτες,
γλήγορα για να πιάσουμε κάτω στην Αλαμάνα,
που 'ναι ταμπούρια δυνατά κι όμορφα μετερίζια".

Παίρνουνε τ' αλαφριά σπαθιά και τα βαριά τουφέκια,
στην Αλαμάνα φτάνουνε και πιάνουν τα ταμπούρια.
"Καρδιά, παιδιά μου" φώναξε, "παιδιά μη φοβηθείτε,
σταθείτε αντρειά σαν Έλληνες και σα Γραικοί σταθείτε".

Ψιλή βροχούλαν έπιασε κι ένα κομμάτι αντάρα,
τρία γιουρούσιαν έκαμαν, τα τρία αράδα αράδα.
Έμεινε ο Διάκος στη φωτιά με δεκαοχτώ λεβέντες.
Τρεις ώρες επολέμαε με δεκαοχτώ χιλιάδες.
Βουλώσαν τα κουμπούρια του κι ανάψαν τα τουφέκια,
κι ο Διάκος εξεσπάθωσε και στη φωτιά χουμάει.
Ξήντα ταμπούρια χάλασε κι εφτά μπουλουκμπασήδες,
και το σπαθί του κόπηκε ανάμεσα απ' τη χούφτα
και ζωντανό τον έπιασαν και στον πασά τον πάνουν.
Χίλιοι τον παν από μπροστά και χίλιοι από κατόπι.

Κι ο Ομέρ Βρυώνης μυστικά στο δρόμο τον ερώτα:
"Γίνεσαι Τούρκος Διάκο μου, την πίστη σου ν' αλλάξεις,
να προσκυνήσεις στο τζαμί, την εκκλησιά ν' αφήσεις;"
Κι εκείνος τ' αποκρίθηκε και στρίφτει το μουστάκι:
"Πάτε κι εσείς κι η πίστη σας, μουρτάτες να χαθείτε!
Εγώ Γραικός γεννήθηκα Γραικός θε ν' αποθάνω.
Α, θέλετε χίλια φλωριά και χίλιους μαχμουτιέδες
μόνον εφτά μερών ζωή θέλω να μου χαρίστε,
όσο να φτάσει ο Οδυσσεύς και ο Θανάσης Βόγιας".
Σαν τ' άκουσε ο Χαλίλμπεης, αφρίζει και φωνάζει:
"Χίλια πουγκιά σας δίνω γω κι ακόμα πεντακόσια,
το Διάκο να χαλάσετε, το φοβερό τον κλέφτη,
γιατί θα σβήσει τη Τουρκιά κι όλο μας το ντοβλέτι".

Το Διάκο τότε παίρνουνε και στο σουβλί τον βάζουν.
Ολόρτο τον εστήσανε κι αυτός χαμογελούσε,
την πίστη τους τούς ύβριζε, τους έλεγε μουρτάτες:
"Σκυλιά, κι α' με σουβλίσετε ένας Γραικός εχάθη.
Ας είναι ο Οδυσσεύς καλά και ο καπετάν Νικήτας,
που θα σας σβήσουν την Τουρκιά κι όλο σας το ντοβλέτι".


Άλλη παραλλαγή του τραγουδιού

[2]

Πολλή μαυρίλα πλάκωσε, μαύρη σαν καλιακούδα,
καν ο Καλύβας έρχεται, καν ο Λεβεντογιάννης.
-Ουδ' ο Καλύβας έρχεται, ουδ' ο Λεβεντογιάννης,
Ομέρ-Βρυώνης πλάκωσε με δεκοχτώ χιλιάδες.

Ο Διάκος σαν τ'αγρίκησε, πολύ του κακοφάνη,
ψιλή φωνή ν' εσήκωσε, τον πρώτο του φωνάζει:
- Το στράτευμά μου σύναξε, μάσε τα παληκάρια,
δωσ' τους μπαρούτη περισσή και βόλια με τις φούχτες
γλήγορα και να πιάσωμε κάτω στην Αλαμάνα,
όπου ταμπούρια δυνατά έχει και μετερίζια.

Επήραν τ' αλαφρά σπαθιά και τα βαριά τουφέκια,
στην Αλαμάναν' έφτασαν κι' έπιασαν τα ταμπούρια.
-Καρδιά, παιδιά μου, φώναξε, παιδιά μη φοβηθήτε,
ανδρεία ωσάν Έλληνες, ωσάν Γραικοί σταθήτε!

Εκείνοι εφοβήθηκαν κι' εσκόρπισαν στους λόγγους.
Έμειν' ο Διάκος στη φωτιά με δεκοχτώ λεβέντες,
τρεις ώρες επολέμαε με δεκοχτώ χιλιάδες.

Σκίστηκε το τουφέκι του κι' εγίνηκε κομμάτια,
και το σπαθί του έσυρε και στη φωτιά ν' εμπήκε,
έκοψε Τούρκους άπειρους κι' εφτά μπουλουκμπασάδες.
Πλην το σπαθί του έσπασε ν'απάν' από τη χούφτα
κι' έπεσ' ο Διάκος ζωντανός εις των εχθρών τα χέρια.
Χίλιοι τον πήραν απ' εμπρός και δυο χιλιάδες πίσω.

Κι' Ομέρ Βριώνης μυστικά στο δρόμο τον ερώτα:
- Γένεσαι Τούρκος, Διάκο μου, την πίστη σου ν' αλλάξης,

να προσκυνάς εις το τζαμί, την εκκλησιά ν' αφήσης;
Κι' εκείνος τ' απεκρίθηκε και με θυμό του λέει:
-Πάτε κι' εσείς και' η πίστη σας, μουρτάτες να χαθήτε,
εγώ Γραικός γεννήθηκα, Γραικός θελ' απεθάνω.
Αν θέλετε χίλια φλωριά και χίλιους μαχμουτιέδες,
μόνο πέντ' έξι ημερών ζωή να μου χαρίστε,
όσο να φτάσ' ο Οδυσσεύς και ο Θανάσης Βάγιας.

Σαν τ' άκουσ' ο Χαλίλμπεης με δάκρυα φωνάζει:
-Χίλια πουγγιά σας δίνω 'γω κι' ακόμα πεντακόσια,
το Διάκο να χαλάσετε, το φοβερό τον κλέφτη,
ότι θα σβήση την Τουρκιά και όλο το Δοβλέτι.

Το Διάκο τον επήρανε και στο σουβλί τον βάλαν,
Ολόρθο τον εστήσανε, κι' αυτός χαμογελούσε.
Την πίστη τους τους έβριζε, τους έλεγε μουρτάτες.
- Εμέν' αν εσουβλίσετε , ένας Γραικός εχάθη
ας είν' καλά ο Οδυσσεύς κι' ο καπιτάν Νικήτας,
αυτοί θα κάψουν την Τουρκιά κι' όλο σας το Δοβλέτι.

[3]

Η Πελοποννησιακή παραλλαγή του τραγουδιού

Τρεις περδικούλες κάθουνται στου Διάκου το ταμπούρι,
μίνια τηράει τη Λειβαδιά κι' άλλη το Καρπενήσι,
η Τρίτη νη καλύτερη μοιρολογάει και λέει:

- Πολλή μαυρίλα ν' έρχεται στου Διάκου το ταμπούρι
καν ο Καλύβας έρχεται, καν ο Λεβεντογιάννης.
- Μήτε ο Καλύβας έρχεται μητ' ο Λεβεντογιάννης,
Ομέρ Βριγιώνης, το σκυλί, με δεκοχτώ χιλιάδες.

Και ο σεΐζης του μιλάει του Διάκου και του λέει:
- Διάκο, πάμε να φύγουμε, πάμε στην Αλασσόνα,
π' εκεί είν' ο τόπος δυνατός, ταμπούρια για να πιάσ' με
τ' ασκέρια σου κιοτέψανε και πήρανε τους λόγγους.

Κι' έμειν' ο Διάκος μοναχός, με δεκοχτώ νομάτους,
τρεις ημερούλες πολεμάει και τρία μερονύχτια.
Εμαύρισε κι' αράχνιασε, σα μαύρη καλιακούδα,
απ' τις μπαρούτες τις πολλές κι' απ'τα πολλά τα σμπάρα.

Τσακίστη το ντουφέκι του απ'τα πολλά ντουφέκια,
το 'σπασε το σπαθάκι του απάν' από τη χούφτα,
τότε τον πιάσαν ζωντανόν κειν' τα κοντοτουρκάκια.

Κι' ο Ομέρ-Βριγιώνης, το σκυλί, του Διάκου πάει και λέει:
- Διάκο, Τούρκος δε γένεσαι, πασά για να σε κάνω;
- Τι λες, μωρέ βρωμόσκυλο, τι λες, μωρέ μουρτάτη;
εγώ γραικός γεννήθηκα, γραικός θέλα πεθάνω.

Τότε τον βάλαν στο σουγλί και παν να τόνε ψήσουν,
κι' ο Διάκος ετραγούδαγε της άνοιξης τραγούδι:
- Για ιδές καιρό που διάλεξε ο Χάρος να με πάρη,
τώρα το Μάη, την άνοιξη, π' ανοίγουν τα λουλούδια


και στην βιογραφία του γίνετε αναφορά περί γραικού και όχι ρωμιού, τώρα ο κρατικοδίαιτος ονειρεύεται ότι είπε ρωμιός, πρόβλημα του, δεν υπάρχει λόγος να ασχολείστε με κρατικοδίαιτα άτομα που μπήκαν στην θέση που μπήκαν με τηλεφώνημα από την αρχιεπισκοπή

“«Καταραμένε Έλληνα, τά βρήκες όλα, φιλοσοφία, γεωμετρία, φυσική, αστρονομία, τίποτα δέν άφησες γιά εμάς».
Φρίντριχ φον Σίλλερ

Edited by - αθεος on 08/10/2011 16:36:09



Άντε ρε κλανιάρη που μιλάς και εσύ.
Αιντε μη πω του macedon να σου άνει μπουυυυυυ και κατουρηθείς πάνω σου!! Τολμάς και μιλάς!

Edited by - Ψηλός on 08/10/2011 21:35:37Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

macedon
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
7458 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/10/2011, 00:55:30  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ψηλός

quote:
Άντε ρε κλανιάρη που μιλάς και εσύ.

Χαρακτηριστικό του Ψηλού από τις Βρυξέλλες ο μεστός λόγος, πάντα μέσα στο πνεύμα του χριστιανισμού. Ταυτόχρονα, ο εν λόγω, ως καλός χριστιανός, αποτελεί το "άλας της γης" κι ένα πρότυπο για όλους τους ανθρώπους...

macedonΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

αθεος
Ανεπιθύμητη Συμμετοχή


2069 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/10/2011, 08:26:47  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους αθεος  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Άντε ρε κλανιάρη που μιλάς και εσύ.
Αιντε μη πω του macedon να σου άνει μπουυυυυυ και κατουρηθείς πάνω σου!! Τολμάς και μιλάς!

εδώ βλέπουμε μια τυπική αντίδραση ατόμου που καταλαβαίνει ότι ξεσκεπάστηκε και δεν έχει κανένα επιχείρημα για να καλυφτεί
ο ψηλός λοιπόν, άτομο που το χαρτί που τυπώνονται επάνω οι αποδοχές του αξίζει περισσότερο από την εργασία που προσφέρει
βρίζει εκ του ασφαλούς αν βρισκόμασταν στο ίδιο δωμάτιο θα ήταν κυρία
αλλά ας είναι καλά η τεχνολογία που καταριέται, αυτή λοιπόν του δίνει το δικαίωμα να το παίζει άντρας από απόσταση χιλιάδων χιλιομέτρων

βρε ψηλέ δεν έχεις ακόμη σιχαθεί τον εαυτό σου;
μπορείς και κοιτάζεσαι στον καθρέφτη χωρίς να σου προκαλεί αναγούλα αυτό που βλέπεις;

είσαι το τέλειο δείγμα του ραγιά

ανθρωπάκι,
θα έλεγα ότι το τραγούδι του κυρ παντελή σου ταιριάζει αλλά ακόμη και αυτός εργαζόταν και δεν έτρωγε από τον δημόσιο κορβανά
ούτε έγλυφε εκεί που έφτυνε, όπως κάνεις εσύ με το κράτος που σε ταΐζει, κακομοίρη


“«Καταραμένε Έλληνα, τά βρήκες όλα, φιλοσοφία, γεωμετρία, φυσική, αστρονομία, τίποτα δέν άφησες γιά εμάς».
Φρίντριχ φον Σίλλερ

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Το Θέμα καταλαμβάνει 11 Σελίδες:
  1  2  3  4  5  6  7  8  9 10
 11
 
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.171875
Maintained by Digital Alchemy