Συγγραφέας |
Θέμα |
|
ΝΙΚΟΜΑΧΟΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
11657 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/04/2016, 01:00:59
quote:
quote: Όσο για τον Χριστό, ο ίδιος ως μυθικό πρόσωπο δεν είπε απολύτως τίποτα.
O μωαμεθ ειναι μυθικο προσωπο;321
nediB Αρκετά με την προσπάθεια να χρεώσεις τον Sesostris με το ισλάμ. Τόση μ@λακία σε δέρνει? Ξεπέρασες κάθε βλαμμένο εδώ μέσα. ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΣ ΜΕ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΣ. |
Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
4907 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/04/2016, 02:17:32
quote: nediB O μωαμεθ ειναι μυθικο προσωπο;
Η δεύτερη αραβική Δυναστεία τών Λαχμιδών, είχε ως κέντρο της την πόλη αλ-Χίρα στον Ευφράτη. Λόγω τών σχέσεων υποτέλειάς τους με τους Πέρσες, οι Λαχμίδες, οι οποίοι, και αυτοί, έπαψαν να υφίστανται στις αρχές τού 70υ αιώνα, βρίσκονταν σε εχθρικές σχέσεις με τους Γασσανίδες. Στην πόλη αλ-Χίρα ο Χριστιανισμός, στη νεστοριανική του μορφή, είχε μερικούς οπαδούς, στους οποίους ανήκαν ακόμη και μέλη τής Δυναστείας τών Λαχμιδών. Και οι δύο δυναστείες ήταν αναγκασμένες να υπερασπίζονται τα σύνορα τού Βασιλείου τους. Την εποχή όμως τής εμφανίσεως τού Μωάμεθ, δεν υπήρχε ούτε μία πολιτική οργάνωση εντός τών ορίων τής Αραβικής Χερσονήσου ή τής ερήμου τής Συρίας. Από τα τέλη τού 20υ πΧ. αιώνα, εμφανίζεται το Βασίλειο τών Σαβαίων – Χιμυαριτών (Ομηριτών) στην Υεμένη, η οποία όμως κατελήφθη από τους Πέρσες το 570 περίπου(l).Πριν από την εποχή τού Μωάμεθ, οι αρχαίοι 'Αραβες ζούσαν χωρισμένοι σε φυλές. Η συγγένεια τού αίματος ήταν η μόνη βάση για τα κοινά συμφέροντα, τα οποία περιορίζονταν σχεδόν αποκλειστικά στην πειθαρχία, την άμυνα, τη βοήθεια και την εκδίκηση τών εχθρών για τυχόν προσβολές που υφίστατο η φυλή. Και η ελάχιστη αφορμή αρκούσε να προκαλέσει μακροχρόνιους και αιματηρούς πολέμους ανάμεσα στις φυλές. Πληροφορίες σχετικές με την εποχή αυτή και τις συνήθειές της υπάρχουν στην αρχαία αραβική ποίηση, καθώς και στον πεζό λόγο. Η έχθρα και η αλαζονεία ήταν οι δύο επικρατέστεροι παράγοντες τών σχέσεων τών διαφόρων φυλών τής αρχαίας Αραβίας. Οι θρησκευτικές πεποιθήσεις τών Αράβων ήταν πρωτόγονες. Οι φυλές είχαν τους θεούς τους καθώς και τα ιερά τους αντικείμενα -λίθους, δέντρα και πηγές -, μέσω τών οποίων φιλοδοξούσαν να μαντεύσουν το μέλλον, ενώ σε μερικά μέρη τής Αραβίας επικρατούσε η λατρεία τών αστέρων. Σύμφωνα με τη γνώμη ενός ειδικού στην αρχαία περίοδο τών Αράβων, οι αρχαίοι' Αραβες, στη θρησκευτική τους ζωή, μόλις ξεπερνούσαν τα αισθήματα ενός φετιχιστή απέναντι στο αντικείμενο τής λατρείας. Πίστευαν στην ύπαρξη φιλικών και, πιο συχνά, εχθρικών δυνάμεων, τις οποίες ονόμαζαν «τζιν» (δαιμόνια). Ανάμεσα στους' Αραβες, η περί μιας ανωτάτης και αόρατης δυνάμεως - δηλαδή τού Αλλάχ - πίστη ήταν αόριστη. Η προσευχή, ως μορφή λατρείας, τούς ήταν άγνωστη και όταν απευθύνονταν στον Θεό, η επίκλησή τους ήταν συνήθως μια έκκληση για βοήθεια, προκειμένου να εκδικηθούν έναν εχθρό για κάποιο αδίκημα ή πρoσβoλή. Ο Γκόλτωιερ (Goldziher) ωχυρίζεται επίσης ότι τα ποιήματα που έχουν διασωθεί από την προ - ισλαμική εποχή δεν περιέχουν κανέναν υπαινιγμό προσπάθειας προσεγγίσεως τού θείου, ακόμη και εκ μέρους τών πιο ευγενών ψυχών». Η νομαδική ζωή τών Βεδουίνων φυσικά δεν διευκόλυνε την ανάπτυξη ορισμένων μόνιμων χώρων για την εκτέλεση τής θρησκευτικής λατρείας, έστω και σε πολύ πρωτόγονη μορφή. Εκτός από τους Βεδουίνους όμως υτήρχαν οι εγκατεστημένοι κάτοικοι τών πόλεων και τών χωριών εκείνων που αναπτύχθηκαν κατά μήκος τών εμπορικών δρόμων, και, κυρίως, στον δρόμο τών καραβανιών που οδηγούσε από τον Νότο στον Βορρά, από την Υεμένη δηλαδή στην Παλαιστίνη, τη Συρία και τη Χερσόνησο τού Σινά. Η πιο πλούσια πόλη, στον δρόμο αυτό, υπήρξε η Μέκκα (Μακσράμπα, σε αρχαίες πηγές), η οποία ήταν φημισμένη ήδη αρκετά πριν παρουσιαστεί ο Μωάμεθ. Δεύτερη, σε σημασία, ερχόταν η πόλη Γιαθρίμπ (η μετέπειτα Μεδίνα), η οποία βρισκ6ταν ακόμη περισσ6τερο προς τον Βορρά. Οι πόλεις αυτές ήταν κατάλληλοι σταθμοί για τα καραβάνια που ταξίδευαν από τον Βορρά και τον Νότο. Ανάμεσα στους εμπόρους τής Μέκκας και τής Γιαθρίμπ, καθώς και ανάμεσα στον πληθυσμό άλλων τμημάτων τής χερσονήσου, όπως τής βόρειας Χετζάζης και τής Υεμένης, υπήρχαν πολλοί Ιουδαίοι. Επίσης εισχωρούσαν εκεί πολλοί Χριστιανοί, που έρχονταν από τις ρωμαιο-βυζαντινές επαρχίες τής Παλαιστίνης και τής Συρίας, καθώς και από την Αβησυνία, μέσω τής Υεμένης. Η Μέκκα έγινε το κεντρικό σημείο συγκεντρώσεως τού πολύμορφου πληθυσμού τής χερσονήσου.
Α.Βασίλιεφ "Η Ιστορία της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας" τομ.Α' σελ.258 κ.εΆνοιξε και κάποιο ιστορικό βιβλίο για να ξεστραβωθής και να μην κάνης βλακώδεις ερωτήσεις. * |
Χριστιανός Ορθόδοξος
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
2114 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/04/2016, 10:58:55
Sesostris,ξέρεις τι νομίζω;Οτι επιτηδες ο Θεος δεν αφησε επαρκείς ιστορικές αποδείξεις για τον Χριστό,για να δοκιμάσει περισσότερο τους ανθρώπους και την πίστη τους σε Αυτόν!Ξέρω όμως και έναν άλλο,που ενώ δέχεται τον Χριστό σαν ιστορικό πρόσωπο,λέει ότι δεν ήταν υιός του Θεού.Άρα,αν θέλεις πραγματικά να είσαι άθεος και άπιστος,δεν σε πειράζει η ύπαρξη ιστορικών αποδείξεων,λες ότι και οι Εβραίοι που τον σταυρωσανε,ότι ήταν γιαλαντζι Μεσσίας.....
|
Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
4907 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/04/2016, 12:29:16
quote: Χριστιανός Ορθόδοξος Sesostris,ξέρεις τι νομίζω;Οτι επιτηδες ο Θεος δεν αφησε επαρκείς ιστορικές αποδείξεις για τον Χριστό,για να δοκιμάσει περισσότερο τους ανθρώπους και την πίστη τους σε Αυτόν!Ξέρω όμως και έναν άλλο,που ενώ δέχεται τον Χριστό σαν ιστορικό πρόσωπο,λέει ότι δεν ήταν υιός του Θεού.Άρα,αν θέλεις πραγματικά να είσαι άθεος και άπιστος,δεν σε πειράζει η ύπαρξη ιστορικών αποδείξεων,λες ότι και οι Εβραίοι που τον σταυρωσανε,ότι ήταν γιαλαντζι Μεσσίας.....
Ο κουτοπόνηρος συνομιλητής σου Γιώργο, έκανε ότι τάχα δεν γνώριζε και με ρώτησε αν ο Μωάμεθ ήταν μυθικό πρόσωπο. Αντί ν΄απαντήσω στην κουτοπονηριά του, του έστειλα ένα απόσπασμα από ιστορικό βιβλίο που αναφέρεται στον Μωάμεθ και τους Άραβες γενικότερα, με παραπομπή σε συγγραφέα, τίτλο, τόμο και σελίδα, προκειμένου να ανατρέξη αν το επιθυμεί για να διαβάση περισσότερα. Ως εκ τούτου λοιπόν, αναμένω απ' αυτόν η από σένα αν μπορείς, να μου στείλετε ανάλογο απόσπασμα από κάποιο ιστορικό σύγγραμμα, όπως επί παραδείγματι "Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ" της UNESCO ή "Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΤΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ ΤΗΣ ΡΩΜΑΪΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ" του Edward Gibbon, ή κάποιο άλλο που πιθανόν αγνοώ, που να αναφέρεται στον Ιησού ως ιστορικό πρόσωπο και να επιβεβαιώνει τα όσα γράφουν τα ευαγγέλια για την ζωή του, με ανάλογες αναφορές σε έργο τόμο και σελίδα.Όσο για την παρεμπόδιση του Θεού να στις ιστορικές αποδείξεις για τον Ιησού, ελπίζω να την ανέφερες χάριν αστειότητας και να μη σοβαρολογείς. *
Edited by - Sesostris on 12/04/2016 12:32:12 |
Χριστιανός Ορθόδοξος
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
2114 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/04/2016, 12:45:24
Τι να σου πω,sesostris,για μενα ποτε δεν τιθονταν αμφισβητηση ιστορικοτητας,αλλα με ενα απλο googlarisma,το παρακατω σαιτ εχει 2 μαρτυριες,του Ιωσηπου και του Τακιτου....Θα ψαξω και για περισσοτερες.... Έτσι μοιραία προστρέχουμε σε μαρτυρίες τρίτων, οι οποίες προσθέτουν, όπως είναι φυσικό, έναν ακόμα βαθμό δυσκολίας για την αντικειμενικότητά τους, την καθαρότητα των σκοπών τους και εν τέλει την επάρκειά τους.
Φλαβιανή μαρτυρία Η παλαιότερη ιστορική μαρτυρία που σχετίζεται με την ιστορικότητα του προσώπου του Ιησού, είναι αυτή που προέρχεται από τον Ιουδαίο ιστορικό Φλάβιο Ιώσηπο (περ. 37-100 μ.Χ.). Στο έργο του «Ιουδαϊκή Αρχαιολογία» (20 βιβλία) κάνει δύο αναφορές στον Ιησού (στα βιβλία XX και XVIII). Η πρώτη απ’ αυτές, η μεγαλύτερη σε έκταση, είναι διεθνώς γνωστή ως «Φλαβιανή Μαρτυρία» («Testimonium Flavianum»). «Έτσι, εκείνη περίπου την εποχή υπήρχε ο Ιησούς, ένας σοφός άντρας – αν είναι θεμιτό να τον αποκαλείς άνθρωπο, διότι επιτελούσε θαυμαστά έργα –, ένας δάσκαλος των ανθρώπων που λαβαίνουν την αλήθεια με ευχαρίστηση. Έλκυσε κοντά του και πολλούς από τους Ιουδαίους και πολλούς από τους Εθνικούς. Αυτός ήταν ο Χριστός· και όταν ο Πιλάτος, μετά από πρόταση που του έκαναν οι εξέχοντες άντρες μεταξύ μας, τον καταδίκασε στο σταυρό, εκείνοι που τον αγαπούσαν δεν τον εγκατέλειψαν αρχικά, διότι εμφανίστηκε σε εκείνους και πάλι την τρίτη μέρα, όπως τα είχαν προείπει οι θεϊκοί προφήτες και δέκα χιλιάδες άλλα θαυμάσια πράγματα σχετικά με αυτόν· και η φυλή των Χριστιανών, όπως ονομάστηκε από αυτόν, δεν έχει εκλείψει μέχρι σήμερα». Η αυθεντικότητα του αποσπάσματος έχει αμφισβητηθεί έντονα από πλήθος ιστορικών ήδη μερικές δεκαετίες αργότερα από τα πρώτα εκείνα χρόνια. Συγκεκριμένα, ο θεολόγος και ιστορικός Ωριγένης (περ. 185 - περ. 251) αναφέρει πως ο Ιώσηπος δεν πίστευε ότι ο Ιησούς ήταν ο Μεσσίας, συνεπώς θεωρείται απίθανο να τον εγκωμίαζε έτσι στο κείμενό του. Η σύγχρονη ιστοριογραφία αντιμετώπισε με ιδιαίτερη δυσπιστία μέρος της συγκεκριμένης αναφοράς. Η αυθεντικότητα του κειμένου αμφισβητήθηκε και σχεδόν από το σύνολο των ιστορικών αναγνωρίστηκε χριστιανική επέμβαση στην αναφορά του Ιώσηπου. Μάλιστα ο σύγχρονος ιστορικός Κεν Όλσον υποστηρίζει ότι η εμβόλιμη παράγραφος συμφωνεί καθ’ όλα με τον τρόπο γραφής του Ευσέβιου της Καισάρειας, που έζησε τον 3ο και 4ο αιώνα. Ο ιστορικός Γκέζα Βέρμες προχώρησε περισσότερο με το να αποκαταστήσει τη «Φλαβιανή Μαρτυρία». Έτσι αφαίρεσε όλες εκείνες τις εμβόλιμες παρεμβολές των χριστιανών, οι οποίες προδόθηκαν από το διαφορετικό ύφος γραφής όπως αυτό προέκυψε από συγκριτικές υφολογικές μελέτες, από τους διάφορους σολοικισμούς, άλλα και από την ασυμφωνία που προέκυπτε από τη μεταγενέστερη αντιγραφή του ίδιου κειμένου από διάφορους αρχαίους συγγραφείς. Ο Γκέζα Βέρμες μας παρέδωσε τη δική του εκδοχή για την αυθεντική «Φλαβιανή Μαρτυρία» αφαιρώντας τη χριστιανική «προσθετική»: «Έτσι, εκείνη περίπου την εποχή υπήρχε ο Ιησούς, ένας σοφός άντρας… Διότι επιτελούσε θαυμαστά έργα – ένας δάσκαλος των ανθρώπων που λαβαίνουν την αλήθεια με ευχαρίστηση. Έλκυσε κοντά πολλούς από τους Ιουδαίους [και πολλούς από τους Εθνικούς;]. Αυτός [αποκαλούνταν] Χριστός. Και όταν ο Πιλάτος, μετά από πρόταση που του έκαναν οι εξέχοντες άντρες μεταξύ μας, τον καταδίκασε στο σταυρό, εκείνοι που τον αγαπούσαν δεν τον εγκατέλειψαν… και η φυλή των Χριστιανών, όπως ονομάστηκε από αυτόν, δεν έχει εκλείψει μέχρι σήμερα». Ερχόμαστε τώρα στη δεύτερη και βραχύτερη αναφορά του Ιουδαίου ιστορικού. Πρόκειται για μια εξαιρετικά σύντομη και έμμεση αναφορά, που γίνεται επίσης στην «Ιουδαϊκή Αρχαιολογία». «Ο Άννας […] κάλεσε το δικαστήριο και έφερε ενώπιόν του τον αδελφό τού Ιησού, του λεγόμενου Χριστού, και του οποίου το όνομα ήταν Ιάκωβος, και μερικούς άλλους»… Το απόσπασμα αυτό, σε αντίθεση με τη «Φλαβιανή Μαρτυρία», δεν αμφισβητείται από την πλειονότητα των ιστορικών. Μάλιστα, μας παραδίδεται ακριβώς ίδιο από όλους τους αρχαίους ιστορικούς. Αυτές όλες κι όλες αποτελούν τις δυο πρώτες ιστορικές μαρτυρίες περί της ιστορικότητας του Ιησού, του «λεγόμενου και Χριστού». Η «μαρτυρία» του Τάκιτου Η αμέσως επόμενη πηγή μας είναι ο Ρωμαίος ιστορικός Πόπλιος Κορνήλιος Τάκιτος (περ. 56 -περ. 117 μ.Χ.). Στο έργο του «Annales» (όπου καταγράφει την ιστορία της Ρώμης από το 14 έως το 68 μ.Χ.), αναφέρει, στα 115 μ.Χ. περίπου, τον όρο χριστιανισμό και το όνομα «Christus»: λατινικά γραμμένη η ελληνική λέξης «Χριστός». Αναφερόμενος στο 64 μ.Χ., ο Τάκιτος καταγράφει τη μεγάλη πυρκαγιά που ξέσπασε στη Ρώμη επί Νέρωνα. Εκεί κάνει λόγο για τη σταύρωση του Χριστού. «Ο Νέρων υπέδειξε άλλους ως ενόχους και υπέβαλε σε ιδιαίτερες τιμωρίες εκείνους τους οποίους ο λαός μισώντας τους για τις ανομίες τους ονόμαζε χριστιανούς. Εκείνος από τον οποίον προήλθε το όνομα είναι ο Χριστός, ο οποίος θανατώθηκε επί της βασιλείας του Τιβέριου, όταν Έπαρχος ήταν ο Πόντιος Πιλάτος. Η προς καιρόν κατασταλείσα ολέθρια δεισιδαιμονία εμφανίστηκε πάλι όχι μόνο στην Ιουδαία, την εστία αυτού του κακού, αλλά και στην Πόλη (Ρώμη), όπου από παντού μαζεύονται και ακούγονται όλα τα κακά και τα αισχρά». Ωστόσο και αυτή η ιστορική μαρτυρία καθώς φαίνεται δεν αντέχει στην επιστημονική βάσανο των ιστορικών. Έτσι θεωρείται αμφιλεγόμενη, κυρίως γιατί ο Τάκιτος δεν αναφέρει τις πηγές του για την επίμαχη πληροφόρηση. Δεύτερον, βασική πηγή του Τάκιτου υπήρξαν τα ρωμαϊκά αρχεία. Αν εκεί γινόταν αναφορά, θα γινόταν με το όνομά του, Ιησούς, κι όχι Χριστός, δηλαδή Μεσσίας, όπως τον αποκαλούσαν οι οπαδοί του. Κατά τρίτο λόγο, στα ρωμαϊκά αρχεία ο Πόντιος Πιλάτος θα ονομαζόταν Νομάρχης (αξίωμα που είχε) και όχι Έπαρχος (αξίωμα που δεν είχε). Έτσι πολλοί ιστορικοί υποστηρίζουν ότι εδώ ο Τάκιτος βασίστηκε σε χριστιανικές μαρτυρίες και όχι σε αξιόπιστες πηγές. Χαρακτηριστική είναι η θέση που διατύπωσε ο Σαρλς Γκουίγκνμπερτ, ένας διαπρεπής Γάλλος ιστορικός, ο οποίος υποστηρίζει την ιστορικότητα του Ιησού: «Όσο υπάρχει η πιθανότητα ο Τάκιτος να κατέγραψε τα λεγόμενα των Χριστιανών στο έργο του ως ιστορική αλήθεια, η παράγραφος παραμένει εντελώς άχρηστη».
|
Heretic
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
3148 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/04/2016, 15:45:51
Γεώργιε, αυτέ τις δήθεν πηγές περί "ιστορικότητας του Ιησού" που παραθέτεις, τις διάβασες να δεις τι γράφουν;
|
AitheroVamon
Διαχειριστής
Greece
3627 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/04/2016, 15:53:09
Γιατί κολλάς σε λεπτομέρειες Heretic! Που να δεις στo επόμενo "googlarisma"... θα εχει και παιδιά... ο Κύριος...
|
Χριστιανός Ορθόδοξος
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
2114 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/04/2016, 16:58:46
quote:
Γεώργιε, αυτέ τις δήθεν πηγές περί "ιστορικότητας του Ιησού" που παραθέτεις, τις διάβασες να δεις τι γράφουν;
τι εννοεις;
|
ΝΙΚΟΜΑΧΟΣ
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
11657 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/04/2016, 17:45:18
quote:
quote:
Γεώργιε, αυτέ τις δήθεν πηγές περί "ιστορικότητας του Ιησού" που παραθέτεις, τις διάβασες να δεις τι γράφουν;
τι εννοεις;
quote:
Γιατί κολλάς σε λεπτομέρειες Heretic! Που να δεις στo επόμενo "googlarisma"... θα εχει και παιδιά... ο Κύριος...
Mεροβίγγεια Δυναστεία. Ο Χεσούς την κοπάνησε για Ευρώπη με την Μαριώ, όχι την mom, την άλλη την λεγάμενη και ίδρυσαν την δυναστεία των Μεροβίγγειων Βασιλέων. Ετσι οι ευρωπαίοι βασιλείς, έγιναν απόγονοι θεού. Ρε τι μ#αλακία διαφεντεύει τον κόσμον τούτον!!! ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΣ ΜΕ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΣ. |
nediB
Μέλος 3ης Βαθμίδας
Greece
521 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/04/2016, 18:32:06
Oπως τον συμφερει τον καθενα.Εγω Χ.Ο δεν θα παρασυρθω για να πεσω στο επιπεδο τους και στην τακτικη τους.Εκατομμυρια ανθρωποι εγραψαν για τον Ιησου Χριστο.Ευαγγελιστες Αποστολοι,Πατερες,Μαρτυρες,πιστοι, κ.λ.π Εαν δεν δεχονται τις ιστορικες μαρτυριες τους,προβλημα τους. Οι σημερηνοι ιστορικοι σαν επιστημονες λενε τα κουλα τους για να μην χασουν την δουλεια τους,οι περισσοτεροι ομως πιστευουν και πανε εκκλησια321 |
nediB
Μέλος 3ης Βαθμίδας
Greece
521 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/04/2016, 18:34:02
quote: nediBΑρκετά με την προσπάθεια να χρεώσεις τον Sesostris με το ισλάμ. Τόση μ@λακία σε δέρνει? Ξεπέρασες κάθε βλαμμένο εδώ μέσα.
Μην τρελενεσαι Χριστομαχε,δεν τον εχω ικανο να ειναι ουτε μουσουλμανος321 |
Χριστιανός Ορθόδοξος
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
2114 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/04/2016, 21:55:32
Δεν είναι αυτό,είναι ότι έχουν βγάλει κοροιδα τους χιλιάδες μάρτυρες που έχυσαν το αίμα τους για κάτι που δεν υπάρχει,που υπήρχε θαρρουν μόνο στην φαντασία τους....
|
AitheroVamon
Διαχειριστής
Greece
3627 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/04/2016, 22:05:09
Και οι τζιχαντιστές νομίζουν οτι γίνονται μάρτυρες, εκει να δεις αίμα! αυτό αποδεικνύει την ύπαρξη του Αλλάχ;
|
Χριστιανός Ορθόδοξος
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
2114 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/04/2016, 22:59:56
quote:
Και οι τζιχαντιστές νομίζουν οτι γίνονται μάρτυρες, εκει να δεις αίμα! αυτό αποδεικνύει την ύπαρξη του Αλλάχ;
καμία σχέση.στους χριστιανούς μάρτυρες έχουμε θαυματοποια,στους ισλαμιστές μαρτυρες τίποτα...
|
Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
4907 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/04/2016, 23:44:47
quote: Χριστιανός Ορθόδοξος Φλαβιανή μαρτυρίαΗ παλαιότερη ιστορική μαρτυρία που σχετίζεται με την ιστορικότητα του προσώπου του Ιησού, είναι αυτή που προέρχεται από τον Ιουδαίο ιστορικό Φλάβιο Ιώσηπο (περ. 37-100 μ.Χ.). Στο έργο του «Ιουδαϊκή Αρχαιολογία» (20 βιβλία) κάνει δύο αναφορές στον Ιησού (στα βιβλία XX και XVIII). Η πρώτη απ’ αυτές, η μεγαλύτερη σε έκταση, είναι διεθνώς γνωστή ως «Φλαβιανή Μαρτυρία» («Testimonium Flavianum»). «Έτσι, εκείνη περίπου την εποχή υπήρχε ο Ιησούς, ένας σοφός άντρας – αν είναι θεμιτό να τον αποκαλείς άνθρωπο, διότι επιτελούσε θαυμαστά έργα –, ένας δάσκαλος των ανθρώπων που λαβαίνουν την αλήθεια με ευχαρίστηση. Έλκυσε κοντά του και πολλούς από τους Ιουδαίους και πολλούς από τους Εθνικούς. Αυτός ήταν ο Χριστός· και όταν ο Πιλάτος, μετά από πρόταση που του έκαναν οι εξέχοντες άντρες μεταξύ μας, τον καταδίκασε στο σταυρό, εκείνοι που τον αγαπούσαν δεν τον εγκατέλειψαν αρχικά, διότι εμφανίστηκε σε εκείνους και πάλι την τρίτη μέρα, όπως τα είχαν προείπει οι θεϊκοί προφήτες και δέκα χιλιάδες άλλα θαυμάσια πράγματα σχετικά με αυτόν· και η φυλή των Χριστιανών, όπως ονομάστηκε από αυτόν, δεν έχει εκλείψει μέχρι σήμερα».
Τόσο εύπιστος και αδαής βρε Γιώργο, που μου αναφέρεις το testimonium flavianum, που δεν είναι παρά η πλαστογραφία του Ευσέβιου Καισαρείας στις "Ιουδαϊκές Αρχαιότητες" του Φλάβιου Ιώσηπου σαν αξιόπιστη μαρτυρία για την ύπαρξη του Ιησού? Αυτήν την μαρτυρία Γιώργο δεν την δέχεται ως ιστορική απόδειξη κανένας σοβαρός ιστορικός. Ακόμα και οι σοβαροί χριστιανοί απολογητές όπως ο καθηγητής Αγουρίδης, δεν δέχονται αυτήν την εμβόλιμη παράγραφο ως μαρτυρία της ιστορικότητας του Ιησού για πολλούς λόγους, με κυριότερους τους παρακάτω:1ον- Ο Ιώσηπος σαν φανατικός φαρισαίος που ήταν, δεν ήταν δυνατόν να αναγνωρίσει σαν Μεσσία έναν άνθρωπο που καταδικάσθηκε για παράβαση του Μωσαϊκού Νόμου. 2ον- Ο πατέρας της χριστιανικής εκκλησίας Ωριγένης, στο «Κατά Κέλσου», Ι,47 κατηγορεί τον Ιώσηπο ότι δεν δέχεται τον Ιησού ως Μεσσίας της ιουδαϊκής θρησκείας. Στην πλαστή παράγραφο όμως υπάρχει η φράση «Ήταν ο Μεσσίας». 3ον- Η παράγραφος αυτή, δεν αναφέρεται από κανέναν χριστιανό απολογητή του 2ου αιώνα μ.α.χ.χ όπως οι Ωριγένης, Τερτυλλιανός, Ιουστίνος, Ιωάννης Χρυσόστομος, Ιερός Φώτιος κ.α. που την αγνοούν, ενώ αναφέρεται για πρώτη φορά τον 3ο αιώνα μ.α.χ.χ από τον Ευσέβιο Καισαρείας, ο οποίος ως ιστορικός και ως άτομο δεν χαίρει της εμπιστοσύνης των αμερολήπτων ιστορικών, και Θεωρείται από όλους πλαστογράφος, παραχαράκτης και ψεύτης. quote: Χριστιανός Ορθόδοξος Η «μαρτυρία» του ΤάκιτουΗ αμέσως επόμενη πηγή μας είναι ο Ρωμαίος ιστορικός Πόπλιος Κορνήλιος Τάκιτος (περ. 56 -περ. 117 μ.Χ.). Στο έργο του «Annales» (όπου καταγράφει την ιστορία της Ρώμης από το 14 έως το 68 μ.Χ.), αναφέρει, στα 115 μ.Χ. περίπου, τον όρο χριστιανισμό και το όνομα «Christus»: λατινικά γραμμένη η ελληνική λέξης «Χριστός». Αναφερόμενος στο 64 μ.Χ., ο Τάκιτος καταγράφει τη μεγάλη πυρκαγιά που ξέσπασε στη Ρώμη επί Νέρωνα. Εκεί κάνει λόγο για τη σταύρωση του Χριστού. «Ο Νέρων υπέδειξε άλλους ως ενόχους και υπέβαλε σε ιδιαίτερες τιμωρίες εκείνους τους οποίους ο λαός μισώντας τους για τις ανομίες τους ονόμαζε χριστιανούς. Εκείνος από τον οποίον προήλθε το όνομα είναι ο Χριστός, ο οποίος θανατώθηκε επί της βασιλείας του Τιβέριου, όταν Έπαρχος ήταν ο Πόντιος Πιλάτος. Η προς καιρόν κατασταλείσα ολέθρια δεισιδαιμονία εμφανίστηκε πάλι όχι μόνο στην Ιουδαία, την εστία αυτού του κακού, αλλά και στην Πόλη (Ρώμη), όπου από παντού μαζεύονται και ακούγονται όλα τα κακά και τα αισχρά».
Σ' αυτά Γιώργο δεν έχω να προσθέσω τίποτα, γιατί την απάντηση την δίνεις μόνος σου γράφοντας τα παρακάτω. Το μόνο που έχω να προσθέσω που δεν αναφέρεται, είναι ότι την εποχή του Τάκιτου δεν υπήρχε ο όρος χριστιανοί, γιατί τους αποκαλούσαν "Γαλιλαίους".«Ωστόσο και αυτή η ιστορική μαρτυρία καθώς φαίνεται δεν αντέχει στην επιστημονική βάσανο των ιστορικών. Έτσι θεωρείται αμφιλεγόμενη, κυρίως γιατί ο Τάκιτος δεν αναφέρει τις πηγές του για την επίμαχη πληροφόρηση. Δεύτερον, βασική πηγή του Τάκιτου υπήρξαν τα ρωμαϊκά αρχεία. Αν εκεί γινόταν αναφορά, θα γινόταν με το όνομά του, Ιησούς, κι όχι Χριστός, δηλαδή Μεσσίας, όπως τον αποκαλούσαν οι οπαδοί του. Κατά τρίτο λόγο, στα ρωμαϊκά αρχεία ο Πόντιος Πιλάτος θα ονομαζόταν Νομάρχης (αξίωμα που είχε) και όχι Έπαρχος (αξίωμα που δεν είχε). Έτσι πολλοί ιστορικοί υποστηρίζουν ότι εδώ ο Τάκιτος βασίστηκε σε χριστιανικές μαρτυρίες και όχι σε αξιόπιστες πηγές. Χαρακτηριστική είναι η θέση που διατύπωσε ο Σαρλς Γκουίγκνμπερτ, ένας διαπρεπής Γάλλος ιστορικός, ο οποίος υποστηρίζει την ιστορικότητα του Ιησού: «Όσο υπάρχει η πιθανότητα ο Τάκιτος να κατέγραψε τα λεγόμενα των Χριστιανών στο έργο του ως ιστορική αλήθεια, η παράγραφος παραμένει εντελώς άχρηστη».» Εγώ Γιώργο δεν σου ζήτησα copy-paste από το internet. Σου ζήτησα αναφορές από σοβαρά ιστορικά βιβλία όπως "Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ" της UNESCO και "Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΤΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ ΤΗΣ ΡΩΜΑΪΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ" του Edward Gibbon, που έχουν καταγράψει τα πάντα γύρω από την εποχή που υποτίθεται υπήρξε ο Ιησούς. Αλλά το πιο περίεργο ακόμα γύρω από τον μυθικό Ιησού, είναι ότι ο επίσκοπος Σάρδεων Μελίτων, στην "Απολογία" του προς τον αυτοκράτορα Μάρκο Αυρήλιο (161–180 μ.α.χ.χ) τονίζει ότι ο Χριστιανισμός ως θρησκεία άρχισε να διαδίδεται την εποχή του Αυγούστου (– 27 - +14 μ.α.χ.χ), δηλαδή πριν από την αρχή της δράσεως του Ιησού. Προσθέτει δε ότι ως θρησκεία, ο Χριστιανισμός έγινε δεκτός απ’ όλους τους αυτοκράτορες εκτός από τον Νέρωνα και τον Δομιτιανό. Τα στοιχεία αυτά, αν μη τι άλλο αποδεικνύουν ότι προϋπήρχαν πριν την υποτιθέμενη γέννηση του Ιησού, πρωτογενείς Εβραιοχριστιανικές κοινότητες στην ρωμαϊκή αυτοκρατορία. * Edited by - Sesostris on 13/04/2016 00:22:58 |
Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
4907 Μηνύματα |
Απεστάλη: 12/04/2016, 23:55:43
quote: nediB Oπως τον συμφερει τον καθενα.Εγω Χ.Ο δεν θα παρασυρθω για να πεσω στο επιπεδο τους και στην τακτικη τους.Εκατομμυρια ανθρωποι εγραψαν για τον Ιησου Χριστο.Ευαγγελιστες Αποστολοι,Πατερες,Μαρτυρες,πιστοι, κ.λ.π
Ξέχασες να αναφέρης τον ιστορικό Βαρώνο Carl Friedrich von Münchhausen. *
|
Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
4907 Μηνύματα |
Απεστάλη: 13/04/2016, 00:18:58
quote: ΝΙΚΟΜΑΧΟΣ Mεροβίγγεια Δυναστεία. Ο Χεσούς την κοπάνησε για Ευρώπη με την Μαριώ, όχι την mom, την άλλη την λεγάμενη και ίδρυσαν την δυναστεία των Μεροβίγγειων Βασιλέων.
Τον μύθο ότι ο Ιησούς και η Μαρία η Μαγδαληνή ήταν ζευγάρι, τον αναφέρει έμμεσα και ο Νίκος Καζαντζάκης στον "Τελευταίο Πειρασμό".* |
Heretic
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
3148 Μηνύματα |
Απεστάλη: 13/04/2016, 01:01:43
To ανάγνωσμα The Holy Blood and the Holy Grail πάντως το βρήκα πολύ πιο διασκεδαστικό από τις Γραφές. Έφταιγε κι εκείνο το παιχνίδι (Gabriel Knight) που είχα παίξει μικρός...
|
Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
4907 Μηνύματα |
Απεστάλη: 13/04/2016, 01:37:18
quote: Heretic To ανάγνωσμα The Holy Blood and the Holy Grail πάντως το βρήκα πολύ πιο διασκεδαστικό από τις Γραφές. Έφταιγε κι εκείνο το παιχνίδι (Gabriel Knight) που είχα παίξει μικρός...
*
|
Χριστιανός Ορθόδοξος
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
2114 Μηνύματα |
Απεστάλη: 13/04/2016, 11:35:17
Sesostris,με ποια κριτήρια αυτοί που αναφέρεις βγαζουν ψεύτικες τις μαρτυριες Ιωσηπου και Τακιτου;Βλέπω δόλο στο όλο πράγμα....
|
Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
4907 Μηνύματα |
Απεστάλη: 13/04/2016, 13:52:06
quote: Χριστιανός Ορθόδοξος Sesostris,με ποια κριτήρια αυτοί που αναφέρεις βγαζουν ψεύτικες τις μαρτυριες Ιωσηπου και Τακιτου;Βλέπω δόλο στο όλο πράγμα....
Τα έγραψα στην απάντησή μου Γιώργο. Δεν τα διάβασες?? Αν δεν σε πείθουν, φταίει η θρησκοληψία σου και όχι τα κριτήρια. Λυπάμαι! *
|
Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
4907 Μηνύματα |
Απεστάλη: 13/04/2016, 14:07:47
quote: nediB Μην τρελενεσαι Χριστομαχε,δεν τον εχω ικανο να ειναι ουτε μουσουλμανος
Τι έγινε nediB? Από τώρα άρχισες τις γαργάρες? *
|
Χριστιανός Ορθόδοξος
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
2114 Μηνύματα |
Απεστάλη: 13/04/2016, 17:13:43
Sesostris,σαφώς και υπάρχει δόλος στην αμφισβήτηση,γιατί εντάσσεται αυτή στο γενικότερο πλαίσιο προσπάθειας αλωσης της ορθοδοξης πίστης ανά τους αιώνες.Όμως,δυστυχώς για όλους αυτούς,ο Χριστός θα νικήσει στο τέλος,με την Δευτέρα Παρουσία Του.
|
nediB
Μέλος 3ης Βαθμίδας
Greece
521 Μηνύματα |
Απεστάλη: 13/04/2016, 21:51:17
quote:
quote: nediB Oπως τον συμφερει τον καθενα.Εγω Χ.Ο δεν θα παρασυρθω για να πεσω στο επιπεδο τους και στην τακτικη τους.Εκατομμυρια ανθρωποι εγραψαν για τον Ιησου Χριστο.Ευαγγελιστες Αποστολοι,Πατερες,Μαρτυρες,πιστοι, κ.λ.π
Ξέχασες να αναφέρης τον ιστορικό Βαρώνο Carl Friedrich von Münchhausen. *
Βασιλιαδες ειναι ΟλΟΙ οι Ορθοδοξοι.Κρατα τους ειδωλολατρες για την παρτυ σου.321 |
nediB
Μέλος 3ης Βαθμίδας
Greece
521 Μηνύματα |
Απεστάλη: 13/04/2016, 21:54:42
quote:
quote: nediB Μην τρελενεσαι Χριστομαχε,δεν τον εχω ικανο να ειναι ουτε μουσουλμανος
Τι έγινε nediB? Από τώρα άρχισες τις γαργάρες? *
Μα παντα στην θρησκεια των Εξυπνακιστων σε κατετασσα.Για να εισαι μουσουλμανος πρεπει να σεβεσαι και κατι.321 |
Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
4907 Μηνύματα |
Απεστάλη: 13/04/2016, 22:35:21
quote: Sesostris Ξέχασες να αναφέρης τον ιστορικό Βαρώνο Carl Friedrich von Münchhausen.nediB Βασιλιαδες ειναι ΟλΟΙ οι Ορθοδοξοι.Κρατα τους ειδωλολατρες για την παρτυ σου.
Πωπώ μόρφωσηηη, με τάπωσες με τις εγκυκλοπαιδικές σου γνώσεις! Φαντάζομαι το μέγεθος της βιβλιοθήκης σου!!!! *
|
nediB
Μέλος 3ης Βαθμίδας
Greece
521 Μηνύματα |
Απεστάλη: 13/04/2016, 22:46:15
quote:
quote: Sesostris Ξέχασες να αναφέρης τον ιστορικό Βαρώνο Carl Friedrich von Münchhausen.nediB Βασιλιαδες ειναι ΟλΟΙ οι Ορθοδοξοι.Κρατα τους ειδωλολατρες για την παρτυ σου.
Πωπώ μόρφωσηηη, με τάπωσες με τις εγκυκλοπαιδικές σου γνώσεις! Φαντάζομαι το μέγεθος της βιβλιοθήκης σου!!!! *
Και της Αλεξανδρειας ηταν μεγαλη,αλλα αυτο δεν την εσωσε και καηκε.321 Edited by - nediB on 13/04/2016 22:47:24 |
Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
4907 Μηνύματα |
Απεστάλη: 13/04/2016, 23:23:53
quote: nediB Και της Αλεξανδρειας ηταν μεγαλη,αλλα αυτο δεν την εσωσε και καηκε.
Συνηθισμένη πρακτική των οπαδών της θρησκείας της αγάπης.« Η Α' Οικουμενική Σύνοδος της Νίκαιας, «προεδρευόμενη» από τον ίδιο τον αυτοκράτορα Κωνσταντίνο τον Α' (324) καταδίκασε τον αιρεσιάρχη Αρειο, και έκαψε τα βιβλία του, που υποστήριζαν πως «ο Υιός δεν είναι ομοούσιος με τον Θεόν-Πατέρα». Κι από τότε, άνοιξε στάδιον πυρών λαμπρόν για τους ζηλωτές του χριστιανισμού. Ασύγκριτα φοβερότερη από την «αρειανή περίπτωση», ήταν η καταστροφή στην Αλεξάνδρεια, μισόν αιώνα αργότερα. Ποιος δεν ξέρει ότι, μετά την καθιέρωση του Χριστιανισμού ως επίσημης θρησκείας του Βυζαντινού κράτους από τον Θεοδόσιο Α' (380 μ.Χ.), οι νικητές χριστιανοί επιδόθηκαν σε μανιακή καταστροφή των «εθνικών» ναών, μνημείων, αγαλμάτων, ώστε να μη μείνει ίχνος από την «βδελυρή θρησκεία των ειδώλων». Η «τακτική» αυτή πήρε και επίσημο χρίσμα από την Σύνοδο της Καρθαγένης (419), που κήρυξε «ιερό χρέος» των «χριστιανικωτάτων βασιλέων» να διατάζουν ώστε «να ανασκάπτονται (γκρεμίζονται) παντελώς τα εγκαταλείμματα των ειδώλων». Αποτέλεσμα: άπειρα έξοχα έργα της ελληνικής και ελληνιστικής τέχνης έγιναν λίθοι και πλίνθοι, και χάθηκαν για πάντα από τον παγκόσμιο πολιτιστικό θησαυρό. Πρωτεργάτης ενός απ' τους ανεπανόρθωτους ολέθρους του καιρού εκείνου, στάθηκε ο πατριάρχης Αλεξανδρείας Θεόφιλος άνθρωπος «λιθομανής και χρυσολάτρης» (κατά το Ισίδωρο Πηλουσιώτη), «βίαιος, τυραννικός, φιλόδοξος και φιλέκδικος», συμπληρώνουν άλλοι. Δείγμα του ανδρός στάθηκε ο ανελέητος πόλεμός του κατά του Ιωάννη Χρυσοστόμου, τον οποίο κατόρθωσε να καταδικάσει με την αυθαίρεση Σύνοδο της Χαλκηδόνας (404) για... «ανηθικότητα, ασέβεια και προδοσία βασιλική», με αποτέλεσμα να καθαιρεθεί ο Χρυσόστομος από πατριάρχης Κων/πολης και να εξορισθεί αν και, αργότερα, αποκαταστάθηκε, έπειτα από εξέγερση του λαού της Πόλης. Ο λαμπρός εκείνος λειτουργός του Υψίστου ο Θεόφιλος, βέβαια όχι μόνο κατεδάφισε πλήθος αρχαίους ναούς, αλλά και στάθηκε υπαίτιος της πυρπόλησης του Σεραπείου, που η βιβλιοθήκη του περιείχε 42.000 τόμους της ελληνικής, αλλά και ξένης Γραμματείας (391 μ.Χ.). Θα ήταν γελοίο και να επισημάνουμε τι σήμαινε εκείνη η τεράστια απώλεια για την ανθρωπότητα... Θα προσθέσω, μόνο, πως ο ανιψιός και διάδοχος του Θεόφιλου πατριάρχης Κύριλλος θεωρείται ηθικός αυτουργός της δολοφονίας της σπουδαίας νεοπλατωνικής φιλοσόφου Υπατίας (415). Κατά μάνα, κατά θείο... Η χριστιανικότατη αυτή «τακτική» κορυφώθηκε στην περίοδο της Εικονομαχίας (726-843), όπου εικονολάτρες και εικονομάχοι εξαφάνισαν από προσώπου γης χιλιάδες αντιμάχους και τα χειρόγραφά τους, βέβαια. Η εικονομαχία εξελίχθηκε σε ανθρωποφαγία και βιβλιοφαγία...ΣΤΕΡΝΟ θύμα αυτού του «εθίμου» στάθηκε ο μεγάλος φιλόσοφος Γεώργιος Πλήθων-Γεμιστός. Τον ίδιον δεν τον σκότωσαν, βέβαια «πρόλαβε» να πεθάνει στον Μυστρά, ένα μόλις χρόνο πριν απ' την Αλωση. Αλλά ο παλαιός αντίπαλός του Γεννάδιος ο Σχολάριος, μόλις διορίστηκε πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως από τον Μωάμεθ τον Πορθητή, διέταξε την «δια πυρός εξαφάνισιν» των βιβλίων του Πλήθωνα, έτσι που μικρό μόνο μέρος διασώθηκε από τα έργα εκείνου του τελευταίου μεγάλου διανοητή του βυζαντινού Ελληνισμού... ΟΧΙ πως οι Δυτικοί υστέρησαν σε τέτοιες θεάρεστες επιδόσεις. Σ' όλη την Ευρώπη, χριστιανοί σκότωναν ή έκαιγαν χριστιανούς, καθολικοί διαμαρτυρόμενους, αντιμεταρρυθμιστές μεταρρυθμιστές, και τανάπαλιν. Πάντα σαν αιρετικούς και πάντα στο όνομα του Θεού της αγάπης. Και, φυσικά, τα βιβλία τους ήταν η καλύτερη ύσκα για τις πυρές. Θα ανατρέξω, μόνο, τη γνωστότερη απ' αυτές τις θεοσεβείς εκδηλώσεις: Αντιδρώντας στη μεταρρυθμιστική «επανάσταση» του Λούθηρου, ο πάπας διέταξε με βούλα του το κάψιμο των βιβλίων του γερμανού «σατανά» (15.7.1520). Και, φυσικά, ο Λούθηρος απάντησε καίγοντας στη Βιτεμβέργη όχι μόνο την παπική βούλα, αλλά και το Κανονικό Δίκαιο της Καθολικής Εκκλησίας (10.12.1520). Το να χέρι καίει τ' άλλο, και τα δυο το χριστιανικό πρόσωπο... ΔΕΝ χρειάζεται να θυμίσω πόσο αγέραστη μένει η μόδα της βιβλιο-πυράς, στα κάθε είδους αυταρχικά, τυραννικά, δικτατορικά καθεστώτα. Αλλωστε, οι φωτιές είναι πολύ πιο εύκολες, ανέξοδες και γρήγορες «τακτικές» από τις λογοκρισίες και τα άλλα φίμωτρα του λόγου.» Από το άρθρο του Μάριου Πλωρίτη στο ΒΗΜΑ της 06/02/2000 με τίτλο "ΒΙΒΛΙΟΠΥΡΕΣ" εξ αφορμής της πυρπόλησης από φανατικούς χριστιανούς στην Θεσσαλονίκη, του βιβλίου του Μίμη Ανδρουλάκη με τίτλο "Μ εις την ν" «Η κοινωνία που καίει βιβλία, σύντομα θα κάψει ανθρώπους» Christian Johann Heinrich Heine Όπως και έγινε! * Edited by - Sesostris on 13/04/2016 23:24:41 |
nediB
Μέλος 3ης Βαθμίδας
Greece
521 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/04/2016, 00:10:17
Μακάριος ἀνήρ, ὃς οὐκ ἐπορεύθη ἐν βουλῇ ἀσεβῶν καὶ ἐν ὁδῷ ἁμαρτωλῶν οὐκ ἔστη καὶ ἐπὶ καθέδρᾳ λοιμῶν οὐκ ἐκάθισεν.321 |
DSM
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
5140 Μηνύματα |
Απεστάλη: 14/04/2016, 00:37:35
ΚΛΑΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑ: Ικεσίες από το σύλλογο Φοιτητών Θεολογίας του ΑΠΘ να μην έρθει!Μιλάμε για απίστευτο γέλιο! There is no Dark Side of the Moon really. In fact it is all Dark. |
|
Το Θέμα καταλαμβάνει 22 Σελίδες: |
|
|
|
|
ESOTERICA.gr Forums !
|
© 2010-11 ESOTERICA.gr
|
|
|
|