ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= ΜΥΘΟΣ & ΘΡΗΣΚΕΙΑ =-.
 Βιβλική Έξοδος: μύθος ή πραγματικότητα;
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 26
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
trexagireve
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


13021 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 11:26:21  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους trexagireve  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Εγώ λέω, να πας να σε δει κανένας...ψυχολόγος, Βιομηχανικούδη, γιατί, έχεις αρχισει και ξεφεύγεις...
Μόνο αρλούμπες λές και τιποτε ουσιαστικό....
Αποδειξε, οτι η Αγία Γραφή, λεει ψέματα...
Φέρε την αλήθεια,εστω σε ένα θέμα,μοσχαράκι μου...
Μετά αποδείξεων και ευρημάτων...
Άλλως, εισαι ένας κοινότυπος συκοφάντης....
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
europaios2
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


5735 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 15:17:07  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους europaios2  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Agnostic:
μου δημιουργούνται ευθύς αμέσως οι εξής απορίες:
- Με ποια κριτήρια κρίνεται ένα τμήμα της Παλαιάς Διαθήκης θεόπνευστο ενώ κάποιο άλλο όχι και από ποιούς?

- Το κεφάλαιο της Εξόδου θεωρείται θεόπνευστο ή όχι? Ή μήπως θεωρείται ένα τμήμα του θεόπνευστο και το υπόλοιπο ανθρώπινη προσθήκη? Οποια κι αν είναι η απάντηση αναφύεται το φλέγον θέμα του κατά πόσο στέκει να γίνονται προσθήκες φανταστικών ιστοριών από θνητούς σε ένα βιβλίο που υποτίθεται αποτυπώνει το λόγο του ίδιου του θεού τους. Αν υποθέσουμε ότι το πνίξιμο των Αιγυπτίων στην Ερυθρά Θάλασσα και η παραμονή εκατοντάδων χιλιάδων Εβραίων στην έρημο του Σινά είναι φιλολογικές προσθήκες...τότε πόσο λογικό είναι να τις επινόησαν οι Εβραίοι λόγιοι προσθέτοντάς τες σ'ενα κατ'ισχυρισμόν θεόπνευστο ιερό έργο που τους πραδόθηκε από τον ένα και αληθινό θεό? Για μένα τουλάχιστον, αυτή η προσέγγιση είναι προβληματική...
Γιατί να χρειάζεται ανθρώπινη παρέμβαση και φιλολογικό "λίφτιγκ" ο "αληθινός" λόγος του ίδιου και θεωρητικά "τέλειου" θεού?



Θεωρείται.
Όμως θα πρέπει πρώτα να δούμε τι σημαίνει ο όρος "Θεόπνευστο"

Η Βίβλος δε είναι προϊόν ενός μόνο συγγραφέα, ή μίας μόνο εποχής. Περιλαμβάνει κείμενα που καλύπτουν μια μακραίωνη χρονική περίοδο, στα οποία αντικατοπτρίζονται οι θεολογικές και θρησκευτικές ιδέες και αντιλήψεις, καθώς και τα άλλα πολιτικά και κοινωνικά δρώμενα.
Η Βίβλος όμως δεν είναι μόνο ανθρώπινο έργο αλλά και θείο, καθώς δεν είναι προϊόν θεωρητικών αναζητήσεων κάποιου διανοούμενου, ή το κατασκεύασμα κάποιου ιερατείου, αλλά πίσω από κάθε Βιβλικό κείμενο υπάρχει η αποκάλυψη του Θεού προς το λαό Του, ο οποίος τη βίωσε και τη διατήρησε ζωντανή στην παράδοσή του.

Και εδώ ακριβώς έγγυται η Θεοπνευστία της.
Πολλοί από τους λαούς της περιοχής, είχαν τους νομικούς τους κώδικες που συντέθηκα από τους διάφορους βασιλιάδες τους. Ο Μωσαϊκός όμως Νόμος καθοδηγεί τους ανθρώπους ώστε να ζήσουν σύμφωνα με το θέλημα του Θεού.
Έτσι ο ίδιος ο Θεός καθίσταται βασιλιάς του Ισραήλ, ο οποίος κυβερνά το λαό Του και ο Νόμος καλύπτει όλους τους τομείς της ζωής.
Ο Νόμος αυτός του Θεού, λαμβάνει υπόψη του και ρυθμίζει όλες τις σχέσεις του ανθρώπου, με το Θεό, με τους συνανθρώπους του, ακόμα και με τα ζώα και γενικότερα τη φύση.

Στο βιβλίο τώρα της Εξόδου, βλέπουμε ότι περιλαμβάνονται τέσσερα μέρη, το ένα αναφέρεται στην απελευθέρωση των Ισραηλιτών από τη δουλεία της Αιγύπτου (με τη βοήθεια του Θεού), το άλλο στην πορεία τους προς το όρος Σινά, το τρίτο στη συνθήκη (Διαθήκη) που σύναψε εκεί ο Θεός μαζί τους και το τέταρτο αναφέρεται στην οργάνωση της λατρείας τους.

Είναι λοιπόν Θεόπνευστη η Έξοδος, υπό την έννοια ότι ο Θεός κάνει αισθητή την παρουσία του με τις παρεμβάσεις του με μόνο όμως κίνητρο να συνετίσει τον άνθρωπο δείχνοντάς τους τον δρόμο της αρετής και της ηθικής που πρέπει να ακολουθήσει. Έναν δρόμο όμως στρωμένο με αγκάθια και όχι με ροδοπέταλα, σαν αυτόν ακριβώς που ακολούθησε ο Ιησούς.

Δεν παύει όμως ο γραφέας να είναι άνθρωπος και ενδεχομένως να υπάρχει μέσα και κάποια υπερβολή, ή κάποιο λάθος και παρανόηση.

Το σίγουρο είναι ότι ο Μωυσή έφυγε από την Αίγυπτο στα τέλη του 13ου αιώνα. Και όπως έγραψα, πιθανόν περίπου το 1203-1202.
Σύμφωνα όμως με τη Βίβλο στην Αίγυπτο έμειναν 430 χρόνια, άρα είχαν πάει εκεί περίπου το 1645 π.Χ.
Όμως τότε ο Ιωσήφ δεν ήταν επί Αμένοφις Γ', αλλά επί των ποιμένων βασιλιάδων που εισέβαλαν στην Αίγυπτο περίπου το 1700-1650 π.χ. που εικάζεται ότι ήσαν Σημιτικής καταγωγής.

Αν πάρουμε όμως αυτή την εκδοχή, τότε ο μονοθεϊσμός του Ακενατόν έχει βαθύτερες ρίζες, αφού ο Ιωσήφ προηγείται από αυτόν περίπου 250 χρόνια.
Λίγο δύσκολο όμως να στέκει ότι ο σπόρος του Ιωσήφ βγήκε μετά από τόσα χρόνια.
Εξηγεί όμως τον μεγάλο αριθμό των Ισραηλιτών τις 600.000, περίπου που έφυγαν τότε.

Λέει όμως η Βίβλος ότι μαζί με τους Ισραηλινούς έφυγε και ένα άλλο πλήθος από αλλοεθνείς ανάμεικτο (Έξοδος 12.38), ίσως αυτοί να είναι τα υπολείμματα των Υκσώς, αλλά και από άλλα έθνη που ήσαν δούλοι στην Αίγυπτο και άρπαξαν την ευκαιρία φεύγοντας μαζί με τους Ισραηλινούς.

Είναι λίγο μπέρδεμα η υπόθεση, αλλά για μένα το ποιο πιθανόν είναι ο Ιωσήφ να υπήρξε επί Αμένοφις, και έτσι εξηγείται εύκολα και ο μονοθεϊσμός του γιου του Ακενατόν
Εξάλλου οι Υκσώς λάτρευαν τον Σετ, αλλά και εδώ μπορεί να ειπωθεί ότι πρόκειται για παρερμηνεία της θεότητας αυτής, όπως τουλάχιστον παρουσιάζεται, αφού είναι πολύ λογικό για τους υποταγμένους Αιγύπτιους, ο θεός των κατακτητών τους να μην ήταν παρά μια υποχθόνια θεότητα.
Όμως δεν κολλάει ο αριθμός των 600.000 περίπου Ισραηλιτών της Εξόδου.

Για να περιοριστώ όμως σε αυτό που με ρωτάς, πιστεύω ότι η Έξοδος είναι Θεόπνευστη, στο βαθμό που ο Θεός παρουσιάζεται ως απελευθερωτής ενός λαού, κατόπιν σχεδίου όμως.
Και αυτό το σχέδιο δεν ήταν άλλο παρά ο δεκάλογος και η προετοιμασία του ανθρώπου να δεχτεί τον Μεσσία.

Αν υποθέσουμε τώρα, ότι ο συγγραφέας της Εξόδου, ήταν πράγματι ο Μωυσή, τότε 100% τα γεγονότα που αναφέρονται είναι έτσι, αφού δε θα μπορούσε να μιλάει για τις 10 πληγές του Φαραώ για παράδειγμα ή τη θάλασσα που έπνιξε το στρατό του Φαραώ, προς τους σύγχρονούς του και να μην ήσαν έτσι τα πράγματα.
Γιατί τότε οι σύγχρονοί του, που έζησαν μαζί του τα γεγονότα, θα τον έπαιρναν για τρελό και καμία αξία δε θα είχε η γραφή του και ούτε εμείς θα τον γνωρίζαμε σήμερα.

Έτσι όμως, οι Ισραηλίτες κατέφτασαν στην Αίγυπτο με τους Υκσώ....και φτου κι' απ' την αρχή, σκέψεις πληροφορίες και υποθέσεις.

Και για να κλείσω και να σου λύσω την απορία μια και καλή, θεωρώ τη Βίβλο Θεόπνευστη στο βαθμό που αυτή συμπλέει με τα χριστιανικά ιδεώδη δίνοντας πληροφορίες για την πορεία του σχεδίου του Θεού, ή μπορεί να εξηγήσει επαρκώς μή χριστιανικά ήθη, που αναφέρονται σε αυτή.
Η Παλαιά Διαθήκη είναι ο πρόγονος της Καινής Διαθήκης και για να είναι τέτοιος θα πρέπει η σύνδεση να παραμένει στα χριστιανικά ιδεώδη, οπότε αυτά είναι και τα κριτήρια τουλάχιστον για μένα.

Η μπαλάντα του κυρ μέντιου Νίκος Ξυλούρης

"Ο πιο σοφός άνθρωπος μπρος στο Θεό θα φανεί πίθηκος και στη σοφία και στην ομορφιά και σ' όλα τ' άλλα."(Ηράκλειτος).Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

europaios2
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


5735 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 16:46:45  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους europaios2  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Όσον αφορά τη γέννηση του Θεανθρώπου:

Η χρονολόγηση με βάση τη γέννηση του Χριστού προτάθηκε από τον Σκύθη μοναχό και εκκλησιαστικό συγγραφέα Διονύσιο τον Μικρό (532 μ.Χ.), ηγούμενος μοναστηριού στη Ρώμη, κατά τον 6ο μ.Χ. αιώνα και βιβλιοθηκάριος στο Βατικανό.
Ο Διονύσιος ανέλαβε να συντάξει το 533 μ.Χ. έναν Πασχάλιο Πίνακα, δηλαδή προσδιόρισε τις ακριβείς ημερομηνίες του Πάσχα για οποιοδήποτε έτος.
Για τη σύνταξη αυτού του πίνακα θεώρησε χρήσιμο να ορίσει και ένα νέο σύστημα χρονολόγησης, με σημείο αναφοράς τη χρονολογία γέννησης του Χριστού, την οποία και προσδιόρισε λανθασμένα το έτος 754 από κτίσεως Ρώμης.
Τη χρονολογία αυτή ο Διονύσιος την ονόμασε «Primo Anno Domini» (δηλαδή πρώτο έτος του Κυρίου ή 1 μ.Χ.).
Πρόκειται για ένα λάθος που διαιωνίζεται γιατί μεταφέρει την έναρξη του νέου έτους τουλάχιστον κατά 730 ημέρες αργότερα.

Το πρώτο οφθαλμοφανές λάθος, είναι ότι ο Διονύσιος ο Μικρός ονόμασε το πρώτο έτος του Κυρίου έτος 1 κι όχι μηδέν.
Έτσι δεν παρεμβάλλεται το έτος μηδέν ανάμεσα στο έτος 1 π.Χ. και το έτος 1 μ.Χ.

Ο Ματθαίος μας πληροφορεί ότι ο Χριστός γεννήθηκε όταν ο Ηρώδης ήταν βασιλιάς. Λίγο αργότερα μάλιστα, ίσως και μερικά χρόνια μετά, μας λέει ότι ο Ηρώδης πέθανε όταν ο Ιησούς ήταν ακόμη «παιδίον».


Σύμφωνα όμως με τον Ιουδαίο ιστορικό του 1ου αιώνα μ.Χ. Φλάβιο Ιώσηπο, ο Ηρώδης αρρώστησε βαριά όταν ήταν περίπου 70 ετών και πέθανε έξι μήνες αργότερα ύστερα από μια έκλειψη Σελήνης, που συνέβη πριν από την εορτή του εβραϊκού Πάσχα.

Σεληνιακές εκλείψεις εκείνη την εποχή έγιναν το 4 και το 1 π.Χ., γι' αυτό πολλοί ερευνητές θεωρούσαν ότι ο Ηρώδης πέθανε το 4 π.Χ.
Στο παρελθόν πολλοί ερευνητές προσδιόριζαν τον θάνατο του Ηρώδη μεταξύ της 13ης Μαρτίου και της 12ης Απριλίου του 4 π.Χ. και τοποθετούσαν τον χρόνο γέννησης του Χριστού πιο νωρίς πιθανότερα δύο χρόνια πριν από τον θάνατο του Ηρώδη ,

καθώς ο Ματθαίος μας λέει ότι ο Ηρώδης διέταξε «...ανείλε πάντας τους παίδας τους εν Βηθλεέμ και εν πάσι τοις ορίοις από διετούς και κατωτέρω, κατά τον χρόνον όν ηκρίβωσε παρά των μάγων...».

Η περικοπή αυτή μας πληροφορεί ξεκάθαρα ότι μετά τη συζήτηση που είχε ο Ηρώδης με τους Μάγους θα έμαθε κάτι που του υποδείκνυε ότι ο Ιησούς ήταν τότε περίπου δύο ετών.
Νεότεροι όμως ερευνητές δεν θεωρούν πλέον την έκλειψη της 13ης Μαρτίου του 4 π.Χ. ως τη σωστή έκλειψη, γιατί δεν ήταν εύκολα παρατηρήσιμη από την Παλαιστίνη.
Το έτος 4 π.Χ. το εβραϊκό Πάσχα γιορτάστηκε στις 12 Απριλίου, ενώ η έκλειψη της Σελήνης που ήταν ορατή από την Ιεριχώ όπου ο Ηρώδης είχε ένα από τα παλάτια του έγινε στις 13 Μαρτίου.
Επίσης, ο χρόνος που μεσολάβησε μεταξύ της εκλείψεως, στις 13 Μαρτίου, και της αρχής του Εβραϊκού Πάσχα εκείνης της χρονιάς, στις 12 Απριλίου, ήταν πάρα πολύ μικρός για να γίνουν όλα όσα αναφέρει ο Ιώσηπος ότι συνέβησαν (οι διαδικασίες δηλαδή για την απόδοση τιμών στον βασιλιά που ακολούθησαν τον θάνατο του Ηρώδη).

Η σωστή, λοιπόν, έκλειψη πρέπει να ήταν αυτή που συνέβη τη νύχτα της 9ης Ιανουαρίου του 1 π.Χ., και διήρκεσε από τις 11.30 το βράδυ ως τις 3 το πρωί.
Τη χρονιά μάλιστα εκείνη το εβραϊκό Πάσχα γιορτάστηκε 90 ημέρες αργότερα, γεγονός που φαίνεται να δίνει το χρονικό περιθώριο στα γεγονότα που αναφέρει ο Ιώσηπος ότι ακολούθησαν μετά τον θάνατο του Ηρώδη και πριν τον εορτασμό του Πάσχα.

Σύμφωνα με τον ευαγγελιστή Λουκά διετάχθη από τον Αύγουστο Καίσαρα μια απογραφή του πληθυσμού με την ευκαιρία του Αργυρού Ιωβηλαίου της βασιλείας του, όταν του απενεμήθη ο τίτλος «Pater Patriae», στις 5 Φεβρουαρίου του 2 π.Χ.

Έτσι η απογραφή αυτή ανάγκασε τη Μαρία και τον Ιωσήφ να ταξιδέψουν για να καταγραφούν στην πατρίδα του Ιωσήφ.

Κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Καίσαρα Αυγούστου είναι γνωστό ότι είχαν προκηρυχθεί τρεις μεγάλες απογραφές. Η πρώτη το 28 π.Χ., η δεύτερη το 8 π.Χ. και η τρίτη το 14 μ.Χ.
Η μόνη απογραφή που φαίνεται να προσεγγίζει περισσότερο με όλες τις προηγούμενες πληροφορίες είναι εκείνη που ξεκίνησε το έτος 8 π.Χ.

Αν λάβουμε υπόψη μας ότι εκείνη την εποχή οι πληροφορίες μεταδίδονταν με πολύ αργούς ρυθμούς, μοιάζει αρκετά πιθανό η ανακοίνωση της απογραφής (η οποία υπογράφηκε στη Ρώμη το 8 π.Χ.) να μεταφέρθηκε στους κατοίκους των πιο απομακρυσμένων σημείων της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας με καθυστέρηση ενός ή ακόμη και δύο χρόνων.
Η συγκεκριμένη απογραφή όμως αφορούσε μόνο όσους ήταν Ρωμαίοι υπήκοοι, ιδιότητα που δεν είχε η Μαρία.
Το πιο σωστό λοιπόν είναι η απογραφή που αναφέρεται στο Ευαγγέλιο ως η αιτία που ανάγκασε τη Μαρία και τον Ιωσήφ να ταξιδέψουν να είναι μάλλον αυτή που αναφέρεται στον «όρκο πίστεως» που διετάχθη με την ευκαιρία του Αργύρου Ιωβηλαίου της βασιλείας του Αυγούστου Καίσαρα στις 5 Φεβρουαρίου του 2 π.Χ.

Αυτή η «απογραφή»-όρκος πίστεως που αναφέρεται και από τον Ιώσηπο ήταν υποχρεωτική για όλους, υπηκόους και μη.
Σε αυτή την περίπτωση, που φαίνεται τελικά να είναι και η πιο αληθοφανής, η γέννηση του Χριστού προσδιορίζεται μέσα στο έτος 2 π.Χ.
Το πιο πιθανό είναι ότι, η γέννηση του Χριστού έγινε άνοιξη, καλοκαίρι ή φθινόπωρο καθώς το Ευαγγέλιο αναφέρει "ποιμένες αγραυλούντες", δηλαδή βοσκούς που ζούσαν τότε στην ύπαιθρο".

Ο Λουκάς δε, σαφώς λέει στο Ευαγγέλιό του ότι «Αύτη η απογραφή πρώτη εγένετο......» .
Ο λόγος που αναφέρει αυτήν την απογραφή ως πρώτη είναι για να μην την μπερδέψουμε με την άλλη που έγινε αργότερα στο 7 μ.Χ .
Υπήρχαν δύο τρόποι απογραφής. Ο ένας ήταν να απογραφεί ο καθένας εκεί που βρισκόταν κατά την ημέρα της απογραφής. Αυτό όμως απαιτούσε πλήθος υπαλλήλων απογραφέων, και οι Ρωμαίοι Αυτοκράτορες δεν ήταν δυνατόν να αναλάβουν το κόστος.
Ο άλλος τρόπος ήταν να μεταβούν όλοι στον τόπο καταγωγής τους, και να παραμείνουν εκεί μέχρι να απογραφούν.
Οι λόγοι λοιπόν αυτού του τρόπου απογραφής, ήταν καθαρά πρακτικοί και οικονομικοί. Άρα, στην απογραφή που αναφέρουν οι ευαγγελιστές υπήρχε μετακίνηση του πληθυσμού στον τόπο καταγωγής τους και μάλιστα η απογραφή έπρεπε να έγινε κατά οικογένεια.

Οπότε η σωστή αλληλουχία των γεγονότων πρέπει να έχει ως εξής: το 3 π.Χ. εκδόθηκε το διάταγμα της απογραφής, ο θάνατος του Ηρώδη συνέβη στις αρχές του 1 π.Χ. και άρα η γέννηση του Χριστού πρέπει να έγινε στα μέσα με τέλη περίπου του 2 π.Χ.

Και ας δούμε τι λέει ο Ιώσηπος και πάλι περί απογραφής :
"Κυρίνιος δε τα Αρχελάου χρήματα αποδόμενος ήδη και των αποτιμήσεων περας εχουσών, αι εγένοντο τριακοστώ και εβδόμω έτει μετά την Αντωνίου εν Ακτίω ήτταν υπό Καίσαρος, Ιωάζαρον τον αρχιερέα καταστασιασθέντα υπό της πληθύος αφελόμενος το αξίωμα της τιμής Άνανον τον Σεθί καθίσταται αρχιερέα ηρώδης δε και Φίλιππος τετραρχίαν εκάτερος την εαυτού παρειληφότες καθίσταντο..."( Από την Ιουδαϊκή αρχαιολογία 18 βιβλίο , παράγραφος 26)

Έχουμε :
Το 31 π.χ Σεπτέμβριο, ( θα ήταν πιο σωστό να λέμε το 30 αφού μεσολαβεί το έτος μηδέν), έγινε η Ναυμαχία στο Άκτιο.
Στο 37ο, από τη στιγμή εκείνη, όπως μας λέει ο Ιώσηπος, έγινε αυτή η δεύτερη τοπική απογραφή για να δοθούν στον Αρχέλαο, το γιο του Ηρώδη τα χρήματα που του αναλογούσαν ως αποζημίωση.
Στο πόσο μετά Χριστών βρισκόμαστε;
37-30=5 Και επειδή δεν υπήρξε το έτος 0, βρισκόμαστε στο 6ο έτος μ.Χ.
Και για να ολοκληρωθεί μια τέτοια απογραφή χρειάζονταν μερικοί μήνες (λέει ότι είχε ολοκληρωθεί στο κείμενο) οπότε πάμε στο 5ο έτος μ.Χ. ως έναρξη της απογραφής.

Και ο Ηρώδης είχε μερικά χρόνια πεθαμένος όταν γινόταν όλα αυτά. Πόσα χρόνια πέρασαν από τό θάνατο του Ηρώδη μέχρι να γίνουν αυτά;

Στο βιβλίο 17, ο Ιώσηπος λέει ότι μόλις πέθανε ο Ηρώδης τα παιδιά του αλληλοκατηγορήθηκαν επειδή ο Ηρώδης άλλαξε τη διαθήκη του και απευθύνθηκαν στο Καίσαρα να τους λύσει τη διαφορά , ενώ ταυτόχρονα ο λαός ζήτησε αυτονομία από τη βασιλεία των απογόνων του Ηρώδη.
Ο Καίσαρας έδωσε ένα μέρος στον Αρχέλαο ,που περιελάμβανε την Ιερουσαλήμ και τα γύρω μέρη, όπως ήταν και η Βηθλεέμ και γενικά η Ιουδαία και ένα άλλο στον Ηρώδη το δεύτερο.
Έτσι το ευαγγέλιο του Ματθαίου, λέει πολύ σωστά, ότι ο φοβήθηκε ο Ιωσήφ να πάει στην επικράτεια του Αρχέλαου.(Ματθ. Κεφ.Β22)

Γιατί φοβήθηκε όμως;
Επειδή ο Αρχέλαος είχε ήδη κάνει αντίστοιχες πράξεις με τον πατέρα του (σκότωσε 3.000 μέσα στο ναό!) και γι’ αυτό άλλωστε τον κατηγόρησαν και ενώπιον του Καίσαρα.
Αυτές οι πράξεις είχαν γίνει το 1ο έτος μετά το θάνατο του Ηρώδη, οπότε ο Ιωσήφ, με την οικογένεια του γύρισαν από την Αίγυπτο, μεταξύ του 2 μ.Χ και του 5 μ.Χ.

Το μοίρασμα της περιουσίας και η αποζημίωση του Αρχέλαου έγιναν με την επίβλεψη του Κυρήνιου ο οποίος έκανε και την παραπάνω αναφερόμενη αποτίμηση-απογραφή, η οποία ήταν τοπική και όχι γενική , όπως εκείνη που αναφέρει το ευαγγέλιο, ότι έγινε, όταν γεννιόταν ο Ιησούς.(Λουκ.Β:1 "...απογράφεσθαι πάσαν την οικουμένη")

Ο Κυρίνιος μας λέει ο Ιώσηπος, στο τέλος του 17ου κεφαλαίου, είχε περάσει από όλα τα αξιώματα και έγινε ύπατος και πήγε σαν ύπατος να λύσει τη διαφορά και να πάρει την ηγεμονία της Συρίας.
Διότι αν δεν είχε γνώση των συνθηκών και των λαών της περιοχής δε θα τον έστελνε ο Καίσαρας να λύσει τις διαφορές των τοπικών βασιλιάδων . Πράγμα που σημαίνει ότι είχε ξαναπεράσει από την περιοχή ως ηγεμόνας.


Ανεξάρτητα από αυτό,
στο βιβλίο 18, παράγρ.32, λέει πως όταν πέθανε ο Αύγουστος είχε βασιλέψει 57,5 έτη από τα οποία 14 με τον Αντώνιο. Η ρήξη τους και η μάχη στο Άκτιο έγινε το 30 π.Χ όπως είπα και πιο πάνω.
Οπότε:
57,5-14=43,5 έτη βασίλεψε μόνος του ο Οκτάβιος
Από το 30 π.Χ μέχρι το θάνατο του Οκτάβιου πέρασαν 43,5 έτη.

Δηλαδή αν είναι σωστή η χρονολόγηση που έχουμε, ο θάνατος έγινε το 43,5-30=13,5 (αν θα υπήρχε έτος 0) και προσθέτουμε και ένα έτος επειδή δεν υπήρξε το έτος 0, οπότε το 14,5 μ.Χ πέθανε ο Αύγουστος και πήρε την εξουσία ο Τιβέριος.

Τι μας λέει το κατά Λουκά στο Γ 1?
"Στο 15ο έτος του Τιβερίου εμφανίστηκε ο Ιησούς για βάπτιση και ήταν περίπου 30 ετών "
15+14,5=29,5 μ.Χ!!!

Αν λοιπόν υπήρχε λάθος στη χρονολόγηση, δε θα έβγαινε ακριβώς αυτό που λέει ο Λουκάς!
Ο Ιώσηπος επιβεβαιώνει πλήρως τη χριστιανική χρονολόγηση και το πότε γεννήθηκε ο Χριστός![/b]

Parthen h Rwmania[/b]

"Ο πιο σοφός άνθρωπος μπρος στο Θεό θα φανεί πίθηκος και στη σοφία και στην ομορφιά και σ' όλα τ' άλλα."(Ηράκλειτος).Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

IndustrialAngel
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2772 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 16:50:28  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ευρωπαίος
quote:
Δεν παύει όμως ο γραφέας να είναι άνθρωπος και ενδεχομένως να υπάρχει μέσα και κάποια υπερβολή, ή κάποιο λάθος και παρανόηση.

Αυτό λέω και εγώ. Πες το στο μεγαλοχριστιανό να δούμε τι θα σου απαντήσει.


Ο συγγραφέας της γεννέσεως μάλλον είναι ο Μωυσής. Ο συγγραφέας της Εξόδου μάλλον είναι ο Ιησού του Ναυί. Δεν μπορεί να γράφεις ένα βιβλίο που περιλαμβάνει το θάνατο σου. Ο Μωυσής πέθανε λίγο πριν τη γη της επαγγελίας...


quote:
Και για να κλείσω και να σου λύσω την απορία μια και καλή, θεωρώ τη Βίβλο Θεόπνευστη στο βαθμό που αυτή συμπλέει με τα χριστιανικά ιδεώδη δίνοντας πληροφορίες για την πορεία του σχεδίου του Θεού, ή μπορεί να εξηγήσει επαρκώς μή χριστιανικά ήθη, που αναφέρονται σε αυτή.
Η Παλαιά Διαθήκη είναι ο πρόγονος της Καινής Διαθήκης και για να είναι τέτοιος θα πρέπει η σύνδεση να παραμένει στα χριστιανικά ιδεώδη, οπότε αυτά είναι και τα κριτήρια τουλάχιστον για μένα.

Συμφωνώ απόλυτα. Στο κάτω κάτω ο Χριστιανισμός δεν είναι απλώς μια αίρεση του Ιουδαϊσμού...


Τρέχα.

Πρώτον δημοσιογραφίσκο. Η' θα με πεις κοινό συκοφάντη ή κοινοτΟπο συκοφάντη, το σωστότερο είναι το πρώτο. ΚοινότΥπος είναι αδόκιμος όρος. Μάθε και λίγα ελληνικά δεν είναι κακό, δεν είναι αμαρτία. Συμπτωματικά αυτό το λάθος το κάνει και ο Πάγκαλος.

Δεύτερον, το να λες κάποιον συκοφάντη σηκώνει χοντρό βρισίδι για απάντηση. Αλλά επειδή παραπονιούνται οι άλλοι για τους τρόπους μου θα κρατήσω λογαριασμό. Στη 10η φορά που θα πεις τέτοια κουβέντα καίγεσαι, δε θα σε ξεπλένει ούτε ο Ιορδάνης. Ήδη έκαψες μια "ζωή", σου μένουν 9 ακόμα

Τρίτον, το να αποκρύπτεις μέρος της αλήθειας είναι ο καλύτερος τρόπος για να πεις ψέμματα. Επίσης, ο άνθρωπος έχει το μοναδικό προνόμιο στη φύση να έχει επίγνωση της γνώσης, να κάνει ερώτηση στην ερώτηση και να αμφισβητεί την πληροφορία. Γιατί τα λέω αυτά; Θα δεις

Το να λες ότι οι ιστορικοί ερίζουν είναι μέρος της αλήθειας. Το υπόλοιπο κομμάτι είναι να πεις ΓΙΑΤΙ ερίζουν οι ιστορικοί, πού ακριβώς διαφωνούν. Και εγώ λέω ότι ερίζουν γιατί δεν ξέρουν ποια πηγή να απορρίψουν γιατί δε συμφωνούν όλες οι πηγές μεταξύ τους, και τείνουν στο να απορρίψουν την πηγή που λέγεται "ευαγγέλιο του Λουκά". Εσύ τι έχεις να αντιπαραθέσεις σε αυτό; Γιατί ερίζουν; Αν σταθούμε εκεί στο ότι ερίζουν και μόνο παραπληροφορούμε, τέχνη που κατέχεις βαθύτατα στο αναγνωρίζω αλλά σε εμένα ΔΕΝ πιάνει.


Αυτή τη στιγμή στο διάλογο έχουν κατατεθεί στοιχεία που αφορούν στα γεγονότα κοντά στη γέννηση του Χριστού ΜΟΝΟ από τη μεριά και τα οποία υποδεικνύουν μια ασυνέπεια της ιστορικής αφήγησης. Ποια στοιχεία έχεις εσύ ώστε να φτιάξεις μια ιστορική αφήγηση συνεπή με τα στοιχεία ΚΑΙ των 2 ευαγγελίων η οποία να βγάζει νόημα. Είναι πολύ απλό, δείξε μου κάνω λάθος. Εγώ χαίρομαι να κάνω λάθος, γιατί αυτό σημαίνει ότι μετά την αναγνώριση του κατέχω μια πληρέστερη εκδοχή της αλήθειας. Δεν έχω πρόβλημα να μου ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ότι κάνω λάθος. Το να μου λες στεγνά "κάνεις λάθος και είσαι συκοφάντης" αξίζει ΧΟΝΤΡΟ βρισίδι αλλά για την ώρα κρατάω πισινή.


Να προσθέσω κάτι άλλο, το ότι ερίζουν οι ιστορικοί και αυτό το είπες ΕΣΥ ο ίδιος σημαίνει πέρα από τα υπόλοιπα ότι υπάρχει ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ασυνέπεια. Με άλλα λόγια τα ευαγγέλια και οι υπόλοιπες πηγές μαζί δε βγάζουν νόημα. Αν όλα ήταν 100% ακριβή και συνεπή δε θα έριζαν όπως δεν ερίζουν για άλλα γεγονότα της Αγίας Γραφής ή της ιστορίας γενικότερα. Για παράδειγμα δεν ερίζουν για τον αν η Ιουδαία ήταν υπό ρωμαϊκή κατοχή των καιρό του Χριστού, αυτό συμπίπτει ΚΑΙ με τα ευαγγέλια και με τη γνωστή ιστορία. Άρα για την ώρα εφόσον ΟΥΤΕ οι επιστήμονες βγάζουν νόημα (και προσθέτω εγώ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να βγάλουν) αν δεν απορρίψουν ένα ευαγγέλιο έχουμε ΔΙΑΨΕΥΣΗ τουλάχιστον του ενός ευαγγελίου δηλαδή ΜΕΡΟΥΣ της Αγίας Γραφής. Και όλα αυτά καθ'ομολογίαν σου, αφού παρεδέχτηκες την έριδα μεταξύ των επιστημόνων. Όταν λοιπόν προκύψουν νέα στοιχεία ή όταν βρεθεί μια αφήγηση που να τα συνδέει όλα με λογικό τρόπο θα αρθεί η διάψευση. Για την ώρα, η Αγία Γραφή ΔΙΑΨΕΥΔΕΤΑΙ. Αυτό ζήτησες, αυτό έχεις.


Συνοψίζω, στη συζήτηση, αν θες να λέγεσαι έντιμος συζητητής, οφείλεις να φέρεις αντίλογο σε 2 ζητήματα:1. Στο τι ερίζουν οι ιστορικοί και 2. (σημαντικότερο) Στο ότι υπάρχει συνεπής με τα γεγονότα τα ιστορικά ΚΑΙ τα 2 ευαγγέλια ιστορική αφήγηση. Τότε με χαρά θα άρω τη θέση μου περί διάψευσης και λέω χαρά γιατί αυτό θα σημαίνει ότι κατέχω πληρέστερη εκδοχή της αλήθειας. Μέχρι τότε, μπορείς να πεις όσες μπούρδες και ήμι-πληροφορίες θες, όπως αυτό το νηπιακό για τον πατέρα και το γιο που ανέτρεψα αλλά κάνεις το χαζό αλλά η ΔΙΑΨΕΥΣΗ βρίσκεται εδώ...

Γράψε μου λοιπόν ένα χρονοδιάγραμμα με έτη και στοιχεία και μπλέξε όποιον θες Ηρώδη πατέρα, Ηρώδη υιό, Ηρώδη μπατζανάκη δε με νοιάζει και κόλλα με στον τοίχο, αλλιώς ΠΑΡΕ πίσω το χαρακτηρισμό περί συκοφαντίας...Κατάλαβες;Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

IndustrialAngel
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2772 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 16:58:01  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Φίλε ευρωπαίε, ξεκινάς να στηρίξεις την επιχειρηματολογία σου στον Διονύσιο το Μικρό;

Kοίτα τι λέει εδώ

http://en.wikipedia.org/wiki/Census_of_Quirinius

Edited by - IndustrialAngel on 30/05/2010 17:02:06Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

IndustrialAngel
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2772 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 17:00:14  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

Φίλε ευρωπαίε, ξεκινάς να στηρίξεις την επιχειρηματολογία σου στον Διονύσιο το Μικρό;


Επίσης,

quote:
ο πιο σωστό λοιπόν είναι η απογραφή που αναφέρεται στο Ευαγγέλιο ως η αιτία που ανάγκασε τη Μαρία και τον Ιωσήφ να ταξιδέψουν να είναι μάλλον αυτή που αναφέρεται στον «όρκο πίστεως» που διετάχθη με την ευκαιρία του Αργύρου Ιωβηλαίου της βασιλείας του Αυγούστου Καίσαρα στις 5 Φεβρουαρίου του 2 π.Χ.

Αυτό είναι εικασίαΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

europaios2
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


5735 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 17:37:00  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους europaios2  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
IndustrialAngel:
Αυτό λέω και εγώ. Πες το στο μεγαλοχριστιανό να δούμε τι θα σου απαντήσει.

Ο συγγραφέας της γεννέσεως μάλλον είναι ο Μωυσής. Ο συγγραφέας της Εξόδου μάλλον είναι ο Ιησού του Ναυί. Δεν μπορεί να γράφεις ένα βιβλίο που περιλαμβάνει το θάνατο σου. Ο Μωυσής πέθανε λίγο πριν τη γη της επαγγελίας...



Ναι, αλλά δεν γνωρίζουμε αν ένα μεγάλο μέρος το έγραψε ο Μωυσή και το άλλο το συμλπήρωσε ο Ιησού του Ναυή ή κάποιος άλλος.

quote:
IndustrialAngel:
Φίλε ευρωπαίε, ξεκινάς να στηρίξεις την επιχειρηματολογία σου στον Διονύσιο το Μικρό;

Kοίτα τι λέει εδώ

http://en.wikipedia.org/wiki/Census_of_Quirinius



Την ένστασή σου θέλω να μου γράψεις καθαρά, γιατί τα αγγλικά μου δεν είναι αρκετά.

"Ο πιο σοφός άνθρωπος μπρος στο Θεό θα φανεί πίθηκος και στη σοφία και στην ομορφιά και σ' όλα τ' άλλα."(Ηράκλειτος).

Edited by - europaios2 on 30/05/2010 17:48:24Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

IndustrialAngel
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2772 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 18:00:56  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ένα από αυτά που λέει μέσα είναι ότι η απογραφή σύμφωνα με τον Εβραίο ιστορικό Ιώσηπο έγινε ΜΕΤΑ την εξορία του Αρχέλαου δηλαδή κάπου στο 7 μΧ.

Βασικά, θα ήθελα αν γίνεται να βρούμε τα αποσπάσματα από τον Ιώσηπο τον ίδιο και να σχολιάσουμε πάνω σε αυτά γιατί δευτερογενώς δε βγάζει νόημα.


Τουλάχιστον συμφωνούμε ότι ο Ηρώδης του Ματθαίου, είναι ο Ηρώδης ο Μέγας, πατέρας του Αρχέλαου έτσι; Μη μου αρχίσεις μετά τις κωλοτούμπες για πατεράδες και για γιους!Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

IndustrialAngel
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2772 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 18:16:44  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Λοιπόν βρήκα στη wiki την ιστορία των Εβραίων του Ιώσηπου, στα αγγλικά. Δώσε μου λίγο χρόνο να επεξεργαστώ τα στοιχεία...

http://en.wikisource.org/wiki/The_Antiquities_of_the_Jews

Για όποιον ενδιαφέρεται

Edited by - IndustrialAngel on 30/05/2010 18:18:30Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

IndustrialAngel
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2772 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 18:25:03  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Book XVIII

CONTAINING THE INTERVAL OF THIRTY-TWO YEARS.
FROM THE BANISHMENT OF ARCHELUS TO THE DEPARTURE FROM BABYLON.
[edit]Chapter 1

HOW CYRENIUS WAS SENT BY CAESAR TO MAKE A TAXATION OF SYRIA AND JUDEA; AND HOW COPONIUS WAS SENT TO BE PROCURATOR OF JUDEA; CONCERNING JUDAS OF GALILEE AND CONCERNING THE SECTS THAT WERE AMONG THE JEWS.

NOW Cyrenius, a Roman senator, and one who had gone through other magistracies, and had passed through them till he had been consul, and one who, on other accounts, was of great dignity, came at this time into Syria, with a few others, being sent by Caesar to he a judge of that nation, and to take an account of their substance. Coponius also, a man of the equestrian order, was sent together with him, to have the supreme power over the Jews. Moreover, Cyrenius came himself into Judea, which was now added to the province of Syria, to take an account of their substance, and to dispose of Archelaus's money; but the Jews, although at the beginning they took the report of a taxation heinously, yet did they leave off any further opposition to it, by the persuasion of Joazar, who was the son of Beethus, and high priest; so they, being over-pesuaded by Joazar's words, gave an account of their estates, without any dispute about it


Στο βιβλίο 18 που τιτλοφορείται "ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΕΛΑΟΥ ΩΣ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΒΥΛΩΝΑ" λέει ότι έστειλε ο Καίσαρας ένα συγκλητικό, τον Κυρήνιο, να κυβερνήσει και να απογράψει για φορολογικούς λόγους τους Εβραίους και αυτοί αντέδρασαν. Άρα καμία σχέση με το θάνατο του Ηρώδη, μιλάμε για την εξορία του διαδόχου του


Δε βλέπω πουθενά στο βιβλίο 17 να μιλάει για άλλη απογραφή...
Edited by - IndustrialAngel on 30/05/2010 18:25:55

Edited by - IndustrialAngel on 30/05/2010 18:26:58Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

trexagireve
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


13021 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 18:57:06  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους trexagireve  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ρε Βιομηχανικούλη, χάζεψες εντελώς; Για το εργοστάσιο του
μπαμπά σου, πέρασες το φόρουμ, όπου οι άλλοι είναι υπάλληλοι σου και δέχονται το παράλογο σου;Σου ειπαν αρκετοί για την αγένεια σου και την βλακεία σου, αλλά συνεχιζεις...
..Άντε ρε νούμερο σύνελθε!!!!
Εδώ αγόρι μου, δεν πληρώνει ο μπαμπάς σου τον διάλογο, οπότε, κάτσε μια φορά και δες ποσο ρεζίλι γίνεσαι, όταν δεν πληρώνεις την σχέση με τον άλλο...
Ρε νούμερο, έχεις φάει τις τάπες της επόμενης χιλιετίας,ακόμη, ο εγωισμός σου, μιλάει;
Τέτοιο θαύμα, εγωισμού, πρώτη φορά βιώνω....
Νάσαι καλά ρε πιτσιρικά...Κατάλαβα, πόσο πιστεύεις στα λεφτα σου...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
IndustrialAngel
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2772 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 19:28:08  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
2/10.

Παρεπιπτόντως, ο πατέρας μου είναι συνταξιούχος και είμαι ορφανός από μάνα, δεν είμαι καθόλου πλούσιος (αν και θα ήθελα προφανώς) για να καταλάβεις τι βλάκας είσαι όταν μου λες ότι είμαι πλουσιόπαιδο.


Για αυτά εδώ, τσιμουδιά έτσι; Τουλάχιστον ο Ευρωπαίος είχε την παλικαριά να δώσει απάντηση, και μπράβο του.

quote:
οφείλεις να φέρεις αντίλογο σε 2 ζητήματα:1. Στο τι ερίζουν οι ιστορικοί και 2. (σημαντικότερο) Στο ότι υπάρχει συνεπής με τα γεγονότα τα ιστορικά ΚΑΙ τα 2 ευαγγέλια ιστορική αφήγηση. Τότε με χαρά θα άρω τη θέση μου περί διάψευσης και λέω χαρά γιατί αυτό θα σημαίνει ότι κατέχω πληρέστερη εκδοχή της αλήθειας
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
trexagireve
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


13021 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 19:32:30  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους trexagireve  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Επειδή εσύ είσαι απίστευτα μ@@άκας,πάει να πει, ότι θα
ξαναγράφουμε τα ίδια, μέχρι να το πάρεις χαμπάρι εσύ;
Είπαμε,οτι οι ιστορικοί εριζουν για τον πατέρα ή υιό Ηρώδη, για να βεβαιώσουν την ημερομηνία γέννησης του Χριστού,πόσες φορές
πρέπει να το γράψω, για να το .....εμπεδώσεις;...
Όσο για τα ευαγγέλια και τη διαφορετική γραφή και στύλ του καθενός, διάβασε τι δουλειά έκανε ο καθένας, μπας και το πιάσεις...Τι δεν κατάλαβες εσύ, πάλι;
Βρε, στα ...καθυστερημένα πας;...
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ar_ia
Πλήρες Μέλος

Greece
824 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 19:39:26  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ar_ia  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Χαλαρώστε λίγο ρε παιδιά.....

===================
Η Τεχνητή Νοημοσύνη Δεν Μπορεί να Νικήσει την Φυσική Ηλιθιότητα!!
------------------------
Μεγάλα Μαύρα Ράσα
Active Member
http://www.youtube.com/watch?v=q-shgwZdtS4


ΑΜΗΝ

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

IndustrialAngel
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2772 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 20:20:08  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
3/10. Συνέχισε έτσι. Όπου να ναι δε θα ξέρεις που να κρυφτείς

quote:
οτι οι ιστορικοί εριζουν για τον πατέρα ή υιό Ηρώδη, για να βεβαιώσουν την ημερομηνία γέννησης του Χριστού,πόσες φορές
πρέπει να το γράψω, για να το .....εμπεδώσεις;...

Ποιον Ηρώδη; Πλήρες όνομα! Ηρώδης Αντύπας, Ηρώδης Αρχέλαος, Ηρώδης Αγρίππας, Ηρώδης ο Μέγας, Ηρώδης Φίλιππος;;; Ποιος από τους 3 γιους; Επίσης το ότι ερίζουν οι ιστορικοί σημαίνει ότι ο Ματθαίος ΔΕΝ τα λέει και τόσο καλά γιατί ΔΕΝ αφήνει καμία αμφιβολία για το ποιος Ηρώδης είναι ο Ηρώδης που έκανε τη σφαγή των νηπίων. Ακόμα και ο Ευρωπαίος στην ανάλυση του λέει αυτό. Πες του Ευρωπαίου πού κάνει λάθος. Επίσης ΠΟΙΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ; Ονοματεπώνυμα...


quote:
Όσο για τα ευαγγέλια και τη διαφορετική γραφή και στύλ του καθενός, διάβασε τι δουλειά έκανε ο καθένας, μπας και το πιάσεις...Τι δεν κατάλαβες εσύ, πάλι;

Τι θες να πεις με αυτό; Ότι δικαιολογούνται τα λάθη που έκανε ο ένας; Μίλα καθαρά και άσε τα αυτονόητα! Προφανώς 2 άνθρωποι δεν έχουν ίδιο στυλ και ίδια μόρφωση, αυτό πώς μεταφράζεται στην αξιοπιστία του κειμένου τους; Εκεί είναι η ταμπακιέρα!Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

trexagireve
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


13021 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 20:27:38  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους trexagireve  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ακριβώς, επειδή υπάρχουν παραπάνω απο ένας Ηρώδης, γι αυτό και ερίζουν, επειδή Ηρώδης ο Τετράρχης, αναφέρεται σαν τίτλος επαρχίας, αλλά, αν είναι ο υιός ή ο πατέρας, όχι...Αυτο μπερδεύει τους ιστορικούς....Αν για σένα λύθηκε, πες μας το να τελειώνουμε...
Γενικά υπάρχει προβληματισμός για την ημερομηνία, ονόματα,
να ψάξω αμα θέλεις,αλλά, ποιός ο λόγος; Δεν δίνουμε μαζί σου εξετάσεις..Αν δεν ξέρεις καλά είναι να μαθαίνεις....
Διάβαζε για να μαθαίνεις, μην παριστάνεις τον έξυπνο...Δείχνεις χαζός...
Η διαφορετική γραφή, έγγυται στο ύφος καιτη κουλτούρα που κουβαλόυσε ο οκαθένας, ο Λουκάς γιατρός, ο Ματθαίος τελώνης, υπάρχει διαφορά,αλλά και ο ένας πρώτος ο άλλος 3ος...Δηλαδή, ο τρίτος, ήξερε το του 2ου και γι αυτό έγραψε το τρίτο έτσι...
Μελετησε το...Αξίζει τον κόπο, πέραν των ...νουκλεοτιδίων...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
IndustrialAngel
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2772 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 20:33:36  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Οι ιστορικοί μπερδεύονται, ΟΜΩΣ ο Ματθαίος καθόλου, λέει ξεκάθαρα για έναν Ηρώδη ο οποίος είχε γιο τον Αρχέλαο. Ματθαίος κεφάλαιο 2. Έχεις βρει εσύ 2 βασιλιάδες με το όνομα Ηρώδης που είχαν γιο τον Αρχέλαο;


Ο Ματθαίος εννοείς 1 συγκεκριμένο Ηρώδη ΧΩΡΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ. Το θέμα είναι ότι οι υπόλοιπες ημερομηνίες (ας πούμε η απογραφή) ΔΕ συμβαδίζουν. Εκεί βρίσκεται η διαφωνία...

Προσπάθησε να καταλάβεις ότι ΔΕΝ υπάρχει διαφωνία ως προς το ΠΟΙΟΝ ΗΡΩΔΗ αναφέρει ο Ματθαίος ΑΛΛΑ ως προς το ποιος Ηρώδης έκανε τι σύμφωνα ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙ ΠΗΓΕΣ.

Διάβασες πουθενά αν αμφιβάλλει κανένας για το ποιον Ηρώδη αναφέρει ο Ματθαίος;Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

trexagireve
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


13021 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 20:45:06  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους trexagireve  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αυτό που εσύ δεν κατάλαβες,Βιομηχανικούλη, είναι ότι η πρώτη
αναφορα σε Ηρώδη με τις άλλες, δεν είναι σίγουρο, ότι αφορούν
τον ίδιο ηγεμόνα, στο κατά Ματθαιου,αλλά και στα άλλα ευαγγέλια..Ήταν η συνέχεια ενός ηγεμονα,γράφονταν και σαν
ίδιος, φορές....
Αυτά λενε οι ιστορικοί..
Αν σε ενδιαφέρει, επειδή δεν το ξέρεις και σε καταλαβαινω,
ψάξε το, ξαναλέω, εγώ επειδή το ξέρω, δεν το ψάχνω...
Τυχαίο;... Δεν νομίζω!!!!Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
IndustrialAngel
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2772 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 20:52:44  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Εγώ σε ρώτησα στο συγκεκριμένο χωρίο, αν ο Ματθαίος "φωτογραφίζει" συγκεκριμένο ηγεμόνα. Αυτό το χωρίο μας αφορά γιατί αυτό αναφέρεται στη γέννηση του Χριστού. Δεν αμφιβάλλω ότι ο Ηρώδης που αποκεφάλισε τον Ιωάννη ήταν άλλος. Σε άλλα σημεία μπορεί να είναι άλλοι.


Ξαναρωτάω, στο συγκεκριμένο ο χωρίο ο Ματθαίος, αναφέρεται στον Ηρώδη το Μέγα, πατέρα του Αρχέλαου ΝΑΙ Η΄ ΟΥ; Απλή ερώτησηΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

trexagireve
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


13021 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 21:04:01  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους trexagireve  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Κοίταξε, θα το πω ακόμη μια φορά, για να δώ μήπως δεν κατάλαβες...
Αν δω ότι το κάνεις επίτηδες, θα σε...μαλώσω...
Λέω αγόρι μου, ότι η πρώτη αναφορά, με την τελευταία στο όνομα Ηρώδης, δεν είναι απαραίτητο να εννοεί το ίδιο άτομο..Σε αυτό διχάζονται οι ιστορικοί κι εχουν τους λόγους τους...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
IndustrialAngel
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2772 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 21:08:33  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Δηλαδή; Γίνε ποιο αναλυτικός! Μιλάμε για το κεφάλαι 2 του Ματθαίου πάντα. Τον αναφέρει κάποιες φορές. Πες μου εσύ πότε εννοεί ποιονΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
europaios2
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


5735 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 21:29:49  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους europaios2  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Παιδιά μην τσακώνεστε γιατί δεν έχει νόημα και απολαύστε τον 2ο τελικό του Μπάσκετ σε λίγο.....
....λίγο ακόμη και δε θα κατάφερνα να τελειώσω στην ώρα μου τις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις εξαιτίας Ηρώδη κ.λ.π..... πάντως αν όχι αύριο λόγο ταξιδιού, θα επανέλθω μάλλον μεθαύριο.

ΠΟΝΤΟΣ :Εδώ είμαστε λίγοι, ΕΚΕΙ είμαστε πολλοί....

"Ο πιο σοφός άνθρωπος μπρος στο Θεό θα φανεί πίθηκος και στη σοφία και στην ομορφιά και σ' όλα τ' άλλα."(Ηράκλειτος).Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

IndustrialAngel
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2772 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 21:39:10  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Μη χαλιέσαι ρε μαν, εδώ είμαστε να τα δούμε. Και ο Ηρώδης δεν πάει πουθενά. Κάνε δουλειά σου και επανέρχεσαιΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
trexagireve
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


13021 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/05/2010, 22:07:34  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους trexagireve  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Μετά "χαλιέσαι" που σε λέω άρρωστο, Βιομηχανικούλη μου....
Κουλάρισε, ρε φιλε.....
Θα την πάρουμε την Πόλη...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
IndustrialAngel
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2772 Μηνύματα
Απεστάλη: 31/05/2010, 17:32:00  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ρε καμένε, του είπα του ανθρώπου να μη βιάζεται και εσύ τι απαντάς;

Περιμένω να μου δείξεις που στο κεφαλαίο 2 του Ματθαίου διαχωρίζει και με ποιον τρόπο τον Ηρώδη υιό και τον Ηρώδη πατέρα...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

trexagireve
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


13021 Μηνύματα
Απεστάλη: 31/05/2010, 17:57:33  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους trexagireve  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αυτό λεω αγαπητέ Βιομηχανικέ, ότι του έδωσες άδεια, του ανθρώπου.....Του επιτρέπεις να λειψει...
Εγώ, με τον κηδεμόνα μου,΄η σκέτο τιμωρία;...
Βρε, δεν φτάις εσύ, ο πατέρας σου φταιει, που σου κανε δώρο το εργοστάσιο...
Μετά ξέφυγες...Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4907 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/06/2010, 01:39:15  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Sesostris  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος Sesostris  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
europaios2
Άνθρωπε μου έχει σπουδάσει ιστορικός? Όχι είναι η απάντηση.


quote:
europaios2
Ήμουν συγκεκριμένος, αλλά η απάντησή σου είναι για άλλη μια φορά αίωρη σαν τον φελλό.
Έτσι όμως δεν κάνεις διάλογο παρά κρύβεσαι πίσω από το δάχτυλό σου.

Βρε διασκεδαστή του forum , που το μόνο που ξέρεις είναι να αντιγράφεις τους απολογητές , έχεις την απαίτηση να χάσω το χρόνο μου με το να αντιγράφω όλη τη βιβλιογραφία από το βιβλίο του Γιάννη Κορδάτου «Η ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ» , για να εισπράξω την άλλη μέρα σαν απάντηση τις μπούρδες σου , διακοσμημένες με τα καραγκιοζάκια σου ? Αυτό θα το έκανα ευχαρίστως αν είχα απέναντί μου έναν σοβαρό συνομιλητή , και όχι έναν άσχετο που προσπαθεί να πουλήσει πνεύμα .
quote:
europaios2
-Εκτός εάν έχεις την απαίτηση κάθε φορά που δίνεις μία απάντηση να τρέχει ο αναγνώστης σου να διαβάσει ένα ολόκληρο βιβλίο!

Αν είχες ανοίξει άλλα βιβλία εκτός από τα σχολικά σου , θα γνώριζες ότι οι βιβλιογραφίες από τις οποίες αντλεί τα στοιχεία του ο κάθε συγγραφέας , βρίσκονται στις υποσημειώσεις , ή στις τελευταίες σελίδες του βιβλίου . Οπότε εφ’ όσον υποτίθεται ότι σε ενδιέφεραν μόνο αυτές , δεν θα ήσουν υποχρεωμένος να διαβάσης ολόκληρο το βιβλίο και να ξυπνήσης , αλλά μόνο αυτές .

*Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4907 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/06/2010, 01:57:39  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Sesostris  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος Sesostris  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
europaios2
Η Παλαιά Διαθήκη είναι ο πρόγονος της Καινής Διαθήκης και για να είναι τέτοιος θα πρέπει η σύνδεση να παραμένει στα χριστιανικά ιδεώδη, οπότε αυτά είναι και τα κριτήρια τουλάχιστον για μένα.


Από την "Παναγία της Σιών" στο χωριό Αγιάσος (Αγία Σιών)

*Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Agnostic
Πρώην Συνεργάτης

Greece
3373 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/06/2010, 02:21:47  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Agnostic  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Απ'ό,τι βλέπω και στο σχετικό άρθρο της wikipedia, οι περισσότεροι ιστορικοί και αρχαιολόγοι θεωρούν την Εξοδο μυθική εκθέτοντας ενδιαφέρουσα επιχειρηματολογία, εν μέρει σχετική με αυτά που ανέφερα στο εισαγωγικό μου μήνυμα...

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Exodus

Lost in Necropolis

La ville de la mort

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Εαρινός
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
7024 Μηνύματα
Απεστάλη: 02/06/2010, 09:43:41  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

quote:
europaios2
Η Παλαιά Διαθήκη είναι ο πρόγονος της Καινής Διαθήκης και για να είναι τέτοιος θα πρέπει η σύνδεση να παραμένει στα χριστιανικά ιδεώδη, οπότε αυτά είναι και τα κριτήρια τουλάχιστον για μένα.


Από την "Παναγία της Σιών" στο χωριό Αγιάσος (Αγία Σιών)

*


Ρε Sesostris...μπάς και μπερδεύθηκες..μάλλον ε???

Για τον χριστιανισμό μιλάμε και όχι για Ισραηλινές μαξιλαροθήκες...σε καλό σου...

[URL=http://img580.imageshack.us/i/2232fs9da7.jpg/][/URL]

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Το Θέμα καταλαμβάνει 26 Σελίδες:
  1  2  3  4  5  6  7  8  9 10
 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
 21 22 23 24 25 26
 
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.1708984
Maintained by Digital Alchemy