Den Ulv
Νέο Μέλος
Greece
43 Μηνύματα |
Απεστάλη: 08/06/2004, 20:32:27
quote:
Τότε... αγαπητέ μου, καλά θα κάνεις να μας υποδείξεις πού αναφέρονται (σελίδες) οι πληροφορίες τις οποίες επικαλείσαι, γιατί πιθανά δεν βλέπω καλά...Επίσης, θα ήθελες να μας υποδείξεις στοιχεία για την ύπαρξη του quote: ...Order of the Eastern Star...
στην Ελλάδα;Είναι καιρός να μάθουμε λοιπόν και να μην προσπαθούμε να πείσουμε, όπως αναφέρεις.
H Mασονική Σέκτα Leo Pope, XIII Πρός άπαντες τους σεβαστούς Πατριάρχες, Πριμάτους, Αρχιεπισκόπους και Επισκόπους στον Καθολικό Κόσμο που έχουν κοινωνία με την Αποστολική ¨Έδρα. Σεβαστοί αδελφοί, Υγεία και Αποστολική Ευλογία! HUMANUM GENUS ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ, μέσω της κακίας του Διαβόλου μετά αφού έφυγε απο τον Θεό, τον Δημιουργό και Δότη των ουρανίων δώρων, χώριστηκε σε δυο διαφορετικές και αντιμαχούμενες παρατάξεις, η μια απο τις οποίες συνεχώς μάχεται για την αλήθεια και το δίκαιο, η άλλη για τα πράγματα τα οποία είναι αντίθετα στην αλήθεια και το δίκαιο. Η μια είναι το Βασίλειο του Θεού επί γής, δηλαδή η εκκλησία του Ιησού Χριστού-αυτοί που επιθυμούν να την υπακούουν, πρέπει να υπηρετήσουν τον Θεό και τον μοναδικό υιό του με όλον τους τον νού και την πλήρη θέλησή τους. Η έτερη είναι το βασίλειο του Σατανά, στην κυριαρχία του οποίου ευρίσκονται άπαντες οι οποίοι έχουν ακολουθήσει το κακό του παράδειγμα καθώς και εκείνο των προπατόρων μας. Αρνούνται να υπακούσουν στον Θείο και Αιώνιο Νόμο, και παλεύουν για πράγματα μέ τα οποία αμελούν τον Θεό και για πολλά εναντίον του Θεού. Αυτό το Βασίλειο των Δυο Όψεων, το οποίο ομοιάζει δυο κράτη τα οποία έχουν αντίθετους νόμους που εργάζονται πρός διαφορετικές κατευθύνσεις, ο Αυγουστίνος καθαρά προείδε και περιέγραψε, και συνόψισε τον σκοπό και των δυο σε αυτά τα λόγια: "Δυο διαφορετικών ειδών αγάπες έκαναν δυο κράτη-η αγάπη για το εαυτό μας και η περιφρόνηση για το Θεό έκανε το Επίγειο, αλλά η αγάπη για τον Θεό και η περιφρόνηση για τον εαυτό μας έκανε το Ουράνιο." Το ένα αντιμάχεται το άλλο με διαφορετικών ειδών όπλα, και μάχεται συνεχώς, άν και όχι πάντοτε με την ίδια δύναμη και μανία. Στις ημέρες μας πάντος, αυτοί που ακολουθούν τον Διάβολο φαίνονται να συνομωτούν και να μάχονται ομού υπο την καθοδήγηση και την βοήθεια εκείνης της κοινωνίας των ανθρώπων που είναι διασκορπισμένη παντού, και την ονομάζουν Ελευθεροτεκτονισμό. Χωρίς να επιχειρούν να καλύψουν τις προθέσεις τους, ανταγωνίζονται ο ένας τον άλλο στο να επιτίθενται εναντίον της εξουσίας του Θεού, και ανοιχτά αγωνίζονται να προξενήσουν ζημία στην Εκκλησία, με σκοπό να αφαιρέσουν εντελώς ει δυνατόν όλα τα ωφέλη τα οποία προήλθαν απο τον Σωτήρα Ιησού Χριστό. Βλέποντας αυτές τις κακίες, αισθανόμαστε απο φιλανθρωπία στην ψυχή μας να πούμε συχνά στον Θεό: "Ιδού! Οι Εχθροί σου έκαναν θόρυβο, και αυτοί που σε μισούν ετόλμησαν να σηκώσουν κεφάλι. Εσυκοφάντησαν τον λαο Σου και, εσυνομώτησαν εναντίον των αγίων Σου. Είπαν...Ελάτε! Ας τους καταστρέψουμε, ούτως ώστε να μην αποτελούν πλέον έθνος..." Σε μια τέτοια επερχόμενη κρίση, σε έναν τέτοιο μεγάλο πόλεμο εναντίον της Χριστιανοσύνης, είναι καθήκον μας να υποδείξουμε τον κίνδυνο, να καταδείξουμε τους αντίπαλους, να αντισταθούμε κατά το δυνατόν εναντίον των μηχανοραφιών τους και των παγίδων που στήνουν, προκειμένου αυτοί των οποίων η σωτηρία ευρίσκεται στα χέρια μας να μην χαθούν αιώνια, όπως και προκειμένου το Βασίλειο του Ιησού Χριστού που αναλάβαμε να φρουρούμε όχι μόνον να μείνει ανέπαφο αλλά και να μεγαλώσει ανά τον κόσμο με νέες προσθήκες. Οι Ρωμαίοι Ποντίφηκες, οι προκάτοχοι μας, πάντοτε αγρυπνούντες πάνω απο την ασφάλεια των Χριστιανών, είχαν αναγνωρίσει απο παλαιά αυτόν τον μέγα εχθρό να εξορμά απο το σκότος της κεκαλυμμένης συνομωσίας, και σωστά προβλέποντας το μέλλον, έπροειδοποιήσαν Αρχηγούς και Λαούς, ότι δεν θα έπρεπε να ξεγελαστούν απο απάτες. Ο Κλήμης ΧΙΙ πρώτος έδωσε το σήμα για τον κίνδυνο το 1738, και ο Βενέδικτος ο ΧΙΙΙΙ ανανέωσε και συνέχισε την παρακαταθήκη του. ο Πίος VII ακολούθησε και τους δυο, και ο Λέο ο ΧΙΙ μέσω της Αποστολικής Παρακαταθήκης του -pro graviora- επανακυρώνοντας τις πράξεις και εγκυκλίους των άνω αναφερομένων Ποντιφήκων για το θέμα, τις επικύρωσε και τις επαναβεβαίωσε ώς επίκαιρες είς το διηνεκές. Στο ίδιο πνεύμα, ήταν και δηλώσεις των Πίου VIII, Γρηγόριου XVI, και συχνότατα του Πιου IX. Ο σκοπός και ο στόχος της Μασονικής Σέκτας, έχοντας αποκαλυφθεί απο καθαρές αποδείξεις, απο την αναγνώριση αιτιών, απο τους νόμους της, τελετές και σχόλια τα οποία ήλθαν στο φώς και έγιναν γνωστά απο επιπλέον καταθέσεις των μελών της, αυτή η Αγία Έδρα τον κατεδίκασε και ανεκοίνωσε ανοικτά ότι η Σέκτα των Μασόνων έχει ιδρυθεί εναντίον Νόμου και Ειλικρινείας, και είναι ένας κίνδυνος τόσο πρός τον Χριστιανισμό όσο και πρός την κοινωνία-και, απειλώντας με τις βαριές τιμωρίες που η Εκκλησία χρησιμοποιεί εναντίον των ενόχων, απηγόρευσε αυτήν την οργάνωση και διέταξε κανείς να μην γίνεται μελος της. Γι'αυτό τον λόγο, οι θυμωμένοι Μασόνοι, νομίζοντας ότι θα απέφευγαν την καταδίκη και ότι θα την κατέστρεφαν μερικώς με το να την περιφρονήσουν και να την συκοφαντήσουν, κατηγόρησαν τον Πάπα που εξέδωσε αυτές τις εγκυκλίους ότι εξέδωσε λάθεμένες εγκυκλίους και ότι υπερέβη τα εσκαμμένα. Προσπάθησαν έτσι να αποφύγουν την εξουσία και την σημασία των Αποστολικών Εγκυκλίων των Κλήμη XII, Βενέδικτου XIV , Πιου VII και Πίου IX. Αλλά και μέσα σε αυτήν την ίδια την οργάνωση υπήρξαν ορισμένοι που εναντίον στην ίδια την θέληση τους, ανεγνώρισαν ότι οι Ρωμαίοι Ποντίφηκες είχαν οράξει σωστά και νόμιμα, σύμφωνα με την Καθολική Πειθαρχία. Σε αυτά, πολλοί Αρχηγοί Κρατών και Βασιλείς, συμφώνησαν με τους Πάπες και είτε απεκύρηξαν την Μασονία στην Αγία Έδρα είτε με τους κατάλληλους νόμους την κατεδίκαδαν ώς μια πληγή στην Ολλανδία, Αυστρία, Ελβετία, Ισπανία, Βαυαρία, Σαβόυ, και άλλα μέρη της Ιταλίας. Αλλά το γεγονός αυτό, επιβεβαίωσε την προνοητικότητα των προκατόχων μας, και αυτό είναι το πιο σημαντικό. Όχι, το πατρικό τους ενδιαφέρον δεν επέτυχε παντού και πάντα, είτε λόγω τών μεταμφιέσεων του τεκτονισμού και της εξυπνάδας των ιδίων των τεκτόνων, είτε λόγω της ανευθυνότητας τρίτων που το καθήκον τους απαιτούσε να επαγρυπνούν. Έτσι, μέσα σε έναν και μισο αιώνα, η Μασονική Σέκτα μεγάλωσε πέρα απο κάθε προσδοκία-και σερνόμενη τολμηρά και απατηλά ανάμεσα στις διάφορες τάξεις των ανθρώπων, γιγαντώθηκε τόσο ούτως ώστε να φαντάζει τώρα ώς η κύρια δύναμη ανάμεσα στα διάφορα Κράτη. Απο αυτήν την ταχεία και επικύνδυνη ανάπτυξη της, εισήχθηκαν σε Εκκλησία και σε Κράτος αυτά τα κακά τα οποία οι προκάτοχοι μας είχαν προβλέψει. Και έτσι έγινε να έχουμε σοβαρό φόβο, όχι για την Εκκλησία γιατί αυτή έχει ένα θεμέλιο πολύ δυνατό για τους ανθρώπους να το ανατρέψουν, αλλά για εκείνα τα κράτη στα οποία αυτή η οργάνωση είναι εξαιρετικά δυνατή-είτε άλλες παρόμοιες οργανώσεις οι οποίες φαίνονται να είναι σύντροφοι και υπηρέτες της Μασονίας. Γι'αυτούς τους λόγους, όταν γίναμε διάδοχοι στην δοιήκηση της Εκκλησίας, είδαμε και νοιώσαμε πολύ καθαρά την ανάγκη να αντιταχθούμε σε ένα τόσο μεγάλο κακό με το πλήρες βάρος της εξουσίας μας. Σε όλες τις κατάλληλες περιστάσεις, επιτεθήκαμε εναντίον των κυριών δογμάτων στα οποία η Μασονική διαστροφή εμφανίστηκε. Μέσω του εγκυκλικού γραμματός μας, quod apostoloci muneris επιτεθήκαμε εναντίον των σφαλμάτων των Σοσιαλιστών και Κομμουνιστών-μέσω του γράμματος Arcanum προσπαθήσαμε να εξηγήσουμε την αυθεντική ιδέα της οικογενειακής κοινωνίας, της οποίας η πηγή και η βάση ευρίσκεται στον γάμο-τελικώς, μέσω του γράμματος μας το οποίο άρχεται Diuturnum , προτείναμε μια μορφή πολιτικής εξουσίας σύμφωνη με τις αρχές της Χριστιανικής σοφίας, απαντώντας στην φύση και το ευ ζείν Αρχηγών και Λαών. Τώρα, ακολουθώντας το παράδειγμα των προκατόχων μας, σκοπεύουμε να στρέψουμε το ενδιαφέρον μας στην Μασονική Κοινωνία, σε όλο της το δόγμα, στις πράξεις της, σκόπούς και συναισθήματα, για να διαφωτίσουμε όλο και περισσότερο αυτήν την διετραμμένη δύναμη και να σταματήσουμε την εξάπλωση αυτής της επιδημίας. Υπάρχουν πολλές Σέκτες ανθρώπων οι οποίες, παρ΄ότι διαφέρουν στο όνομα, έθιμα και προέλευση, είναι όμοιες σε σκοπούς και αίσθηματα με την Μασονία. Είναι το Παγκόσμιο Κέντρο απο το οποίο όλες αναβλύζουν αλλά και επιστρέφουν. Παρ'ότι στις μέρες μας φαίνονται να μήν ενδιαφέρονται να κρύβονται στο σκότος, αλλά συναντούνται στο φώς και υπό το βλέμμα των συνανθρώπων τους και εκδίδουν τα περιοδικά τους δημοσίως, παρ'όλα αυτά κινούνται μετά μεγίστης προσοχής και διατηρούν τα ιμάτια και τα έθιμα των Μυστικών Κοινωνιών. Όχι, υπάρχουν πολλά μυστικά τα οποία είναι δια νόμου προσεκτικά κεκαλυμμένα, όχι μόνον απο τον μη μυημένο ,αλλά και απο πολλούς μυημένους-οι τελικοί και επιστευτικοί σκοποί, οι κρυμμένοι και μυστικοί Αρχηγοί, οι κρυφές και μυστικές συναντήσεις, ο τρόπος οι μέθοδοι και τα μέσα που αυτές γίνονται. Απο εκεί πηγάζουν και οι διαφορές στα δικαιώματα και καθήκοντα των μελών-απο εκεί πηγάζει και ο διαχωρισμός σε τάγματα και βαθμούς και η σιδηρά πειθαρχία με την οποία δοιηκούνται. Ο μυημένος πρέπει να υποσχεθεί, όχι, πρέπει να ορκιστεί ότι ποτέ με οποιονδήποτε τρόπο και σε οποιονδήποτε χρόνο δεν πρόκειται να αποκαλύψει τα αδελφά του μέλη και τα εμβλήματα με τα οποία αυτά είναι γνωστά, ή θα αποκαλύψει τα δόγματά τους. Έτσι, μέσω της ψευδής εμφανίσεως και με τον ίδιο τρόπο της μεταμφιέσεως, οι Μασόνοι προτίστως σκοπεύουν, όπως άλλοτε οι Μανιχαίοι, να κρυφτούν και να μην υπάρχουν άλλοι μάρτυρες πέραν απο τους δικούς τους. Ψάχνουν επιδέξια διάφορους κρυψώνες, προσποιούμενοι την εμφάνιση μορφωμένων ανθρώπων ή φιλοσόφων, οι οποίοι βρίσκονται μαζί σε μια κοινωνία για τον σκοπό της γνώσης-έχουν πάντοτε έτοιμο στη γλώσσα τους την ομιλία της καλλιεργημένης συμπεριφοράς των πόλεων, και κυρήττουν την φιλανθρωπία πρός τους πτωχούς-ενδιαφέρονται για την βελτίωση των ανθρωπίνων μαζών, να επεκτείνουν τα ωφέλη της κοινωνικής ανάπαυσης σε όσον μεγαλύτερο μέρος του ανθρωπίνου γένους όσον αυτό είναι δυνατό. Αυτοί οι σκοποί, ενώ μπορεί να είναι αληθινοί, δεν είναι οι μοναδικοί. Επίσης, αυτοί που επιλέγονται να μυηθούν στην οργάνωση, πρέπει να υποσχεθούν και να ορκιστούν να υπακούουν τους Αρχηγούς και Διδασκάλους με μεγάλο σεβασμό και εμπιστοσύνη-πρέπει να είναι έτοιμοι να κάνουν οτιδήποτε τους πούν, και να δεχθούν το πιο φρικτό θάνατο εάν παρακούσουν. Στην πραγματικότητα, ορισμένοι που είχαν προδώσει τα Μυστικά ή παρήκουσαν μια εντολή, τιμωρούνται με θάνατο με τόση επιδεξιότητα και τόλμη, ούτως ώστε οι φόνοι ξέφυγαν απο τις έρευνες της αστυνομίας. Γι’αυτό, η λογική και η αλήθεια καταδεικνύουν ότι η οργάνωση για την οποία γίνεται λόγος, είναι ενάντια στην ειλικρίνεια και την φυσική δικαιοσύνη. Υπάρχουν άλλα καθαρά επιχειρήματα να δείχνουν ότι αυτή η οργάνωση δεν είναι σε συμφωνία με την ειλικρίνεια. Δεν έχει σημασία με πόση μεγάλη επιδεξιότητα οι άνθρωποι την κρύβουν, είναι αδύνατο το αίτιο να μην αποκαλύπτεται απο τα αποτελέσματα του. Ένα καλό δένδρο δεν μπορεί να φέρει κακά φρούτα, και όυτε ένα κακό δένδρο καλά φρούτα. Η Μασονία παράγει κακά φρούτα ανεμιγμένα με μεγάλη πικρία. Απο τις άνω αναφερόμενες αποδείξεις βρίσκουμε τον στόχο της, που είναι η επιθυμία να ανατραπεί η θρησκευτική και η κοινωνική τάξη πραγμάτων η οποία εισήχθη απο τον Χριστιανισμό, και να κτίσει μια Νέα Τάξη Πραγμάτων σύμφωνα με τις επιθυμίες της, που να βασίζεται πάνω στα θεμέλια και τους νόμους του Νατουραλισμού. Ότι έχουμε πεί ή θα πούμε, πρέπει να κατανοηθεί ότι ισχύει για την Μασονία γενικώς και για όλες τις παρόμοιες οργανώσεις, και όχι για λίγα συγκεκριμένα μέλη αυτής. Ανάμεσα τους, μπορεί να ευρίσκονται ορισμένοι που, παρ’ότι έσφαλαν με το να γίνουν μέλη αυτών των οργανώσεων, εντούτοις δεν είναι ένοχοι των εγκλημάτων τους ούτε είναι πληροφορημένοι για τον τελικό στόχο που αγωνίζονται να πετύχουν. Ανάμεσα στις αδελφότητες επίσης, ίσως, ορισμένοι δεν εγκρίνουν τα ακραία συμπεράσματα, τα οποία όπως πηγάζουν απο κοινές αρχές, θα ήταν αναγκαίο να τα ενστερνιστούν εάν παραμόρφωση τους και η αηδία τους δεν ήταν τόσο πολύ αποκρουστική. Ορισμένοι απο αυτούς, αναγκάζονται απο τον τόπο και το χρόνο, να μην φτάσουν τόσο μακριά όσο άλλοι θα έφταναν-και πάλι δεν θα έπρεπε να θεωρηθούν λιγότερο Μασονικοί για αυτό, διότι η Μασονική συμμαχία θα πρέπει να κρίνεται με όχι μόνον με βάση τις πράξεις και κατορθώματα της, αλλά επίσης με βάση τις γενικές αρχές της. Τώρα, είναι η αρχή των Νατουραλιστών όπως και το όνομα υποδηλώνει, ότι η ανθρώπινη φύση και ο ανθρώπινος νόμος στα πάντα, θα πρέπει να είναι ο δάσκαλος και οδηγός μας. Έχοντας ξεκαθαρίσει αυτά, είναι ανεύθυνοι ώς πρός τα καθήκοντα τους πρός τον θεό, και είτε διαστρεβλώνουν [την θρησκεία] με λάθος γνώμες και πλάνες. Αρνούνται ότι ότιδήποτε έχει αποκαλυφθεί απο τον Θεό-δεν παραδέχονται οποιοδήποτε θρησκευτικό δόγμα και αλήθεια, ειμί μόνον ότι η ανθρώπινη ευφυία μπορεί να κατανοήσει-δεν επιτρέπουν σε οποιονδήποτε διδάσκαλο να γίνεται πιστευτός λόγω της επισήμου του εξουσίας. Τώρα, επειδή είναι το ειδικό καθήκον της Καθολικής Εκκλησίας, το δικό της και μόνον, να διαφυλάξει τα παραδεδομένα απο τον Θεό δόγματα και το κύρος της διδασκαλίας με όλα τα επουράνια μέσα αναγκαία πρός την σωτηρία και να τα διατηρήσει εσωτερικά άφθαρτα, γι’ αυτό και οι επιθέσεις και οργή των εχθρών της στρέφονται εναντίον της. Τώρα, εάν κάποιος παρακολουθήσει τις τελετές των Μασόνων, εδικά σε ότι αφορά την θρησκεία, όπου έχουν μεγαλύτερη ελευθερία να κάνουν ότι επιθυμούν, θα φανεί ότι εκτελούν πιστά τα δόγματα των Νατουραλίστών. Εργάζονται πραγματικά με μεγάλο πείσμα να πετύχουν να μην έχει ούτε η διδασκαλία ούτε το κύρος της Εκκλησίας οποιαδήποτε επιρροή-και γι’ αυτό τον λόγο, κυρήττουν τον πλήρη διαχωρισμό της Θρησκείας απο το Κράτος. Έτσι ο Νόμος και η Δοιήκηση αποσπούνται με βία απο την ολοκληρωμένη και θεία εξουσία της Καθολικής Εκκλησίας, και επιθυμούν έτσι να κυβερνούν Κράτη ανεξάρτητα απο τα ιδρύματα και τα δόγματα της Εκκλησίας. Το να απομακρυνθεί η Εκκλησία ώς ένας έμπιστος ποιμήν δεν είναι αρκετό-προσθέτουν διωγμό και προσβολές. Πλήρη άδεια δίδεται να επιτίθενται με το ακαταλόγιστο, μέσω και λόγων και εντύπων και διδασκαλίας, εναντίον των θεμέλίων της Καθολικής Θρησκείας-τα δικαιώματα της Εκκλησίας καταπατούνται-τα Θεία της προνόμια δεν γίνονται σεβαστά. Οι ενέργειες της περιορίζονται κατά το δυνατόν περισσότερο-και αυτό δια νόμων που είναι φαινομενικά όχι πολύ βίαιοι, αλλά που έχουν γίνει επι τούτου με τον σκοπό να περιορίσουν τις ελευθερίες της. Νόμοι που εμπεριέχουν εξαιρετικό μίσος κυρώνονται στρεφόμενοι κατά του κλήρου, ούτως ώστε να μειώσουν τον αριθμό των κληρικών και την ισχύ τους. Τα Εκκλησιαστικά εισοδήματα είναι με χίλιους τρόπους δεμένα, και οι θρησκευτικές οργανώσεις καταργούνται και διασκορπίζονται. Αλλά ο πόλεμος μαίνεται με μεγαλύτερη ένταση εναντίον της Αποστολικής Έδρας και του Ρωμαίου Ποντίφηκα. Κάτω απο μια ψευδή πρόφαση, αφαιρέθηκε απο τον τελευταίο η εγκόσμια δύναμη του, το κάστρο των δικαιωμάτων και της ελευθερίας του-ακολούθως περιορίστηκε σε μια τραγική κατάσταση, αφόρητη για τα αναρίθμητα βάρη της, μέχρι να φτάσει η κατάσταση εδώ που είναι σήμερα, και οι Σεκταριανοί να δηλώνουν ανοικτά ότι είχαν σχεδιάσει στα κρυφά για πάρα πολύ καιρό, δηλαδή ότι εν πολλοίς ακόμη και αυτή ταύτη η Πνευματική Δύναμη του Ποντίφηκος θα πρέπει να του αφαιρεθεί, και ότι το Άγιο Ιδρυμα του Ποντιφηκάτου της Ρώμης θα πρέπει να εκλείψει απο τον κόσμο.Εάν και άλλα επιχειρήματα χρειάζονται για να στηρίξουν αυτά, θα καταδειχτούν αρκετά απο τις καταθέσεις πολλών που συχνά σε παλαιούς καιρόυς και ακόμη και πρόσφατα δήλωσαν ότι είναι ο πραγματικός υπέρτατος στόχος των Ελευθεροτεκτόνων να διώξουν με αδάμαστο μίσος τον Χριστιανισμό, και ότι ακόμη ότι δεν θα ησυχάσουν ποτέ μέχρι να δούν γκρεμισμένα στο έδαφος όλα τα Θρησκευτικά Ιδρύματα που ιδρύθηκαν απο τον Πάπα. Το ότι η Σέκτα δεν υποχρεώνει ανοικτά τα μέλη της να αποκυρήξουν την Καθολική Πίστη, είναι μια ανοχή η οποία είναι μακράν απο το να αποτελεί ζημία για τα Μασονικά σχέδια-τουναντίων τους είναι πολύ χρήσιμη. Διότι αυτό είναι, πρώτον και κύριον, ένας εύκολος τρόπος να εξαπατούνται οι απλοικοί και αφελείς και συμβάλει στον προσυλητισμό. Με το να ανοίγουν τις πύλες τους σε άτομα όλων των θρησκευτικών δοξασιών, πρωοθούν στην πραγματικότητα, το μεγάλο σύγχρονο σφάλμα της θρησκευτικής αδιαφορίας και την ισότητα όλων των Θρησκειών, ο οποίος και είναι ο καλύτερος τρόπος να εξοντώσουν κάθε Θρησκεία, ειδικά την Καθολική η οποία επειδή και είναι η μοναδική αληθής θρησκεία, δεν είναι δυνατόν να ενωθεί με οποιαδήποτε άλλη χωρίς να υπάρξει τεράστια αδικία.
Αλλά οι Νατουραλιστάι προχωρούν πέρα απο αυτά. Έχοντας καταπιαστεί, με πράγματα της μεγαλύτερης σημασίας με έναν τρόπο εντελώς λάθος, μέσα απο την αδυναμία της ανθρωπίνου φύσεως είτε μέσα απο την Κρίση του Θεού, φθάνουν σε ακραία σφάλματα. Έτσι οι αλήθειες οι οποίες είναι γνωστές μέσα απο το φώς της λογικής, όπως η ύπαρξη του Θεού, η αθανασία και η πνευματική διάσταση της ψυχής, δεν έχουν καμμία αξία και δεν εμπεριέχουν καμμία αλήθεια κατά την γνώμη τους. Η Μασονία λαξεύει τους ίδιους λίθους με όχι διαφορετικό τρόπο. Είναι αλήθεια, οι Μασόνοι σε γενικές γραμμές παραδέχονται την ύπαρξη του Θεού-αλλά οι ίδιοι παραδέχονται επίσης ότι αυτή πεποίθηση δεν είναι σταθερή και σίγουρη. Δεν κρύβουν ότι εντός της Μασονικής Οικογενείας η Αρχή του Θεού είναι μια αρχή η οποία προκαλεί μεγάλη αναταραχή-είναι επίσης γνωστό ότι τελευταία είχαν πάνω σε αυτό το θέμα μεγάλες διαφωνίες. Είναι γεγονός ότι η Σέκτα αφήνει στα μέλη της πλήρη ελευθερία να σκέπτονται για τον Θεό οτιδήποτε αυτοί επιθυμούν, επιβεβαιώνοντας ή αρνούμενοι την ύπαρξη του. Αυτοί που γενναία αρνούνται την ύπαρξη του Θεού γίνονται αποδεκτοί ώς μέλη, ώς επίσης γίνονται δεκτοί και αυτοί που σαν τους Πανθειστές παραδέχονται τον Θεό αλλά καταστρέφουν την ιδέα Του διατηρώντας μια απαράδεκτη καρικατούρα της Θείας Φύσης, καταστρέφοντας την πραγματικότητα της. Τώρα, μόλις αυτο το Υπέρτατο Θεμέλιο γκρεμιστεί, πάρα πολλές φυσικές αλήθειες θα πρέπει να γκρεμιστούν επίσης, όπως είναι τα ελεύθερα πλάσματα αυτού του κόσμου, η παγκόσμια κυβέρνηση της Θείας Πρόνοιας, η αθανασία της ψυχής, και η αιώνια ζωή. Αφού έχουν διασκορπίσει αυτές τις φυσικές αξίες , οι οποίες είναι σημαντικές τόσο πρακτικά όσο και θεωρητικά, είναι εύκολο να διακρίνουμε το τι θα συμβεί στη δημόσια και ιδιωτική ηθικότητα. Δεν θα ομιλούμε για υπερφυσικές αρετές, τις οποίες, χωρίς ειδική χάρη απο τον Θεό κανείς δεν μπορεί να αποκτήσει ή να ασκήσει, και απο τις οποίες είναι αδύνατον κάποιος να ανακαλύψει ένα ίχνος σε αυτούς που με έπαρση αρνούνται την σωτηρία της ανθρωπότητας απο την αμαρτία μέσω του Ιησού Χριστού, την ουράνια χάρη, τα μυστήρια της Εκκλησίας, και την αιώνια χαρά. Ομιλούμε περί καθηκόντων τα οποία προέρχονται απο την φυσική ειλικρίνεια. Επειδή οι πηγές και αρχές της δικαιοσύνης κα της ηθικότητος είναι αυτές, δηλαδή ένας Θεός δημιουργός και πρόνοιος κυβερνήτης του κόσμου, ο αιώνιος νόμος ο οποίος προστάζει σεβασμό και απαγορεύει την διακόρευση της Φυσικής Τάξεως-το υπέρτατο πέρας του ανθρώπου, ο οποίος έχει τοποθετηθεί αρκετά επάνω απο άλλα πλάσματα έξω και πέρα απο αυτον τον κόσμο. Μόλις αυτές οι αρχές αφαιρεθούν απο τους Ελευθεροτέκτονες ώς και απο τους Νατουραλιστές, αμέσως η φυσική ηθική δεν ευρίσκει ένα μέρος στο οποίο να μπορεί να αναπαυθεί ή να αναπτυχθεί. Η μοναδική ηθική την οποία οι Ελευθεροτέκτονες παραδέχονται, και με βάση την οποία θα ήθελαν να αναθρέψουν τους νέους, είναι αυτή την οποία αποκαλούν πολιτική και ανξάρτητη, ή αυτή η οποία αγνοεί κάθε θρησκευτική ιδέα. Αλλά πόσο πτωχή, αβέβαιη, και διάφορη σε κάθε αναπνοή του πάθους είναι αυτή η ηθική , αποδεικνύεται απο τους καρπούς της δυστυχίας που έχουν ήδη αρχίσει να εμφανίζονται. Όχι, όπου αυτή η ηθική είχε τον πλήρη έλεγχο έχοντας εξορίσει την Χριστιανική Παιδεία, η καλοσύνη και η υφή των τρόπων συμπεριφοράς χάνει έδαφος, απαίσιες και τερατώδεις ιδέες εμφανίζονται, και τα εγκλήματα αυξάνονται με φοβερή τόλμη. Αυτά καταδικάζονται απο όλους, και απο αυτούς που διαθέτουν αποδείξεις αλλά δεν θα επιθυμούσαν να το δηλώσουν δημοσίως. Επίσης, όπως η ανθρώπινη φύση είναι προσβεβλημένη απο την αρχική αμαρτία , και κλίνει πιο πολυ πρός το κακό παρά πρός το καλό, δεν είναι δυνατόν να διάγει κάποιος έντιμο βίο χωρίς να εξευτελίσει τα πάθη και να αναγάγει τις ορέξεις στην λογική. Σε αυτή την μάχη, είναι συχνά αναγκαίο να περιφρονηθεί το δημιουργημένο καλό, και να υποστεί τις μεγαλύτερες αγωνίες και θυσίες ούτως ώστε να διατηρηθεί η αυτοκρατορία της λογικής. Αλλά οι Νατουραλιστές και οι Μασόνοι, αποκυρήσσοντας την θεία αποκάλυψη αρνούνται το προπατορικό αμάρτημα, και δεν αναγνωρίζουν ότι η ελευθέρα βούληση μας είναι αδύναμη και κλίνει πρός το κακό. Τουναντίον, υπερβάλλοντας την δύναμη και την υπεροχή της φύσεως, και αποδίδοντας σε αυτήν τις αρχές και μοναδικό ρόλο της δικαιοσύνης, δεν μπορούν κάν να φανταστούν πώς, για να καταπολεμηθούν τα κίνητρα της και να μετριασθούν οι ορέξεις της, συνεχής αγώνας είναι αναγκαίος και η μεγίστη σταθερότητα. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο βλέπουμε τόσους πειρασμούς να προσφέρονται στα πάθη, περιοδικά και ξεδιάντροπα άρθρα και θεατρικά έργα εξ΄ολοκλήρου ανειλικρινή-οι τέχνες καλλιεργούνται με βάση τις αρχές ενός αναιδούς ρεαλισμού, ένας θυληπρεπής και εξεζητημένος τρόπος ζωής καλλιεργείται μέσω των πιο ευφυιών εφετρέσεων-με λίγα λόγια, όλοι οι πειρασμοί οι οποίοι είναι πιθανόν να αποπλανήσουν ή να αποδυναμώσουν την αρετή εκτελούνται μετά προσοχής-αυτά είναι πράγματα τα οποία πρέπει να καταδικάζονται με παρρησία, αλλά γίνονται οι θεωρίες αυτών που αφαιρούν απο τον άνθρωπο τα ουράνια αγαθά, και μεταθέτουν την ευτυχία σε εφήμερα πράγματα, δένοντάς την στην γή. ¨Ότι αναφέραμε μπορεί να τεκμηριωθεί μέσω της αναφοράς πραγμάτων για τα οποία κάποιος δεν είναι εύκολο να σκεφτεί ή να μιλήσει. Καθώς αυτοί οι ευφυείς και διαβολικοί άνθρωποι δεν βρίσκουν υπακοή και υπηρετικότητα παρά μόνον σε ψυχές που έχουν είδη θραυστεί και υποταχθεί απο την τυραννία των παθών, υπήρξαν αυτοί εντός της Μασονικής Σέκτας που υπεστήριξαν ότι οι μάζες θα πρέπει να οδηγηθούν με κάθε μέσο και τέχνασμα πρός την αναρχία, ούτως ώστε να γίνουν κατόπιν ένα εύκολα χειραγωγήσιμο μέσο για ακόμη και το πιο τολμηρό εγχείρημα. Όσον αφορά την οικογενιακή κοινωνία το δόγμα σχεδόν απάντων των Νατουραλιστών είναι ότι ο γάμος είναι μόνον ένα πολιτικό συμβόλαιο, και δύναται να τερματιστεί με την αμοιβαία συναίνεσι αμφοτέρων των συμβαλλομένων μερών-είναι το Κράτος το οποίο έχει ισχύ πάνω απο την του γάμου κοινωνία. Στην μόρφωση των νέων καμμία θρησκεία δεν πρέπει να διδάσκεται, και όταν ενηλικιωθούν θα επιλέξουν την θρησκεία στην οποία ο καθένας αρέσκεται. Τώρα οι Ελευθεροτέκτονες δέχονται αυτές τις αρχές χωρίς κανέναν ενδοιασμό-και όχι μόνον τις αποδέχονται, αλλά κάνουν ότι είναι δυνατόν ώστε να τις φέρουν στην ηθική και καθημερινή ζωή. Σε πολλές χώρες οι οποίες είναι κατά δήλωσίν τους Καθολικές, γάμοι οι οποίοι δεν είναι και πολιτικοί θεωρούνται άκυροι-αλλού, το διαζύγιο επιτρέπεται δια νόμου. Σε άλλα μέρη, γίνεται ότι είναι δυνατόν προκειμένου να επιτραπεί. Έτσι η φύση της του γάμου κοινωνίας, θα μετατραπεί σύντομα σε μια προσωρινή ένωση, η οποία μπορεί να γίνει και να ακυρωθεί κατά βούληση. Η Σέκτα των Μασόνων ομόφωνα και σταθερά σκοπεύει να αποκτήσει τον έλεγχο της μόρφωσης των παίδων. Κατανοούν ότι μια τρυφερή καρδιά είναι εύκολο να λυγιστεί , και ότι δεν υπάρχει καόποιος πιο χρήσιμος τρόπος να προετοιμάσουν πολίτες τέτοιους όπως επιθυμούν για την Πολιτεία την οποία οραματίζονται. Έτσι, κανένα μέρος της διδασκαλίας και μόρφωσης των παίδων δεν αφήνουν στους εντεταλμένους της Εκκλησίας, ούτε την καθοδήγηση ούτε την παρακολούθηση. Σε πάρα πολλά μέρη η μόρφωση των παίδων είναι στα χέρια λαικών-και απο την ηθική διδασκαλία όλες οι ιδέες οι σχετικές με τα μεγάλα και ιερά καθήκοντα που δένουν τον άνθρωπο μαζί με τον Θεό, έχουν εξαφανιστεί. Οι αρχές της Κοινωνικής Επιστήμης ακολουθούν. Εδώ οι Νατουραλιστές διδάσκουν ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι, και έχουν τα ίδια δικαιώματα-ότι ο κάθε άνθρωπος είναι απο την φύση του ανεξάρτητος-ότι κανείς δεν έχει το δικαίωμα να δοιηκεί άλλους ανθρώπους-ότι είναι τυραννία να είναι οι άνθρωποι δέσμιοι δε οποιαδήποτε άλλη αρχή, εκτός απο την οποία προέρχεται απο αυτούς. ¨Ετσι ο λαός είναι κυρίαρχος-οι κυβερνώντες δεν έχουν οποιαδήποτε εξουσία πέρα απο αυτή η οποία προέρχεται απο τον λαό, και έτσι μπορούν να χάσουν την εξουσία τους είτε θέλουν είτε όχι, σύμφωνα με τις επιθυμίες του λαού. Η πηγή όλων των δικαιωμάτων και κοινωνικών καθηκόντων ευρίσκεται στον λαό είτε στο Κράτος, το οποίο κυβερνάται σύμφωνα με τις νέες αρχές της ελευθερίας. Το κράτος πρέπει να είναι άθεο-δεν υπάρχει κάποιος λόγος γιατί κάποια θρησκεία θα πρέπει να προτιμάται έναντι κάποιας άλλης-όλες οι θρησκείες θα πρέπει να γίνονται εξίσου σεβαστές. Τώρα είναι γνωστό ότι οι Ελευθεροτέκτονες εγκρίνουν αυτές τις βασικές αρχές, και το ότι επιθυμούν να δούν τις κυβερνήσεις κατασκευασμένες πάνω στις ανωτέρω αρχές, δεν χρειάζεται να αποδειχθεί. Για πάρα πολύ καιρό, είχαν ανοικτά εργαστεί πάσει δυνάμει και με όλη τους την ισχύ για αυτά, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για αυτούς, όχι λίγους, που όντας πιο τολμηροί και γενναίοι στο κακό, κυρήττουν την κοινοχρηστία όλων των αγαθών, αφού θα έχει εξαφανιστεί απο τον κόσμο οποιαδήποτε διάκριση κοινωνικών αγαθών και καταστάσεων. Απο αυτά τα ελάχιστα παραδείγματα, είναι εύκολο να καταλάβει κανείς πια είναι η Μασονική Σέκτα και το τι επιδειώκει. Τα διδάγματα της εναντιώνονται τόσο ανοικτά στην ανθρώπινη λογική,που τίποτε δεν μπορεί να είναι πιο διεστραμμένο. Η επιθυμία της καταστροφής της θρησκείας και της Εκκλησίας που ιδρύθηκε απο τον Θεό, [μαζί] με την υπόσχεση της αιώνίου ζωής, και το να προσπαθούν να αναβιώσουν μετά απο δεκα-οκτώ αιώνες τον τρόπο ζωής και τις ιδέες του Παγανισμού, είναι μεγάλη ανοησία και μια τολμηρή ανίερη πράξη.[...] Σε αυτή την ανόητη και λυσσώδη προσπάθεια, φαίνεται αυτό το ανίερο, αδάμαστο, και αναζωπυρωμένο μίσος εναντίον του Ιησού Χριστού στην καρδιά του Σατανά. Η άλλη προσπάθεια για την οποία οι Μασόνοι εργάζονται τόσο σκληρά, δηλ. να υπονομεύσουν τα θεμέλια της ηθικής, και να γίνουν συνεργάτες αυτών οι οποίοι σαν κτήνη, θα ήθελαν να δούν να γίνεται νόμιμο αυτό στο οποίο αρέσκονται, δεν είναι τίποτε άλλο απο την εξώθηση της ανθρωπότητας στην πιο κατώτερη και εξευτελιστική μορφή υποβιβασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Αυτο το κακό, δυναμώνει απο τους κινδύνους που απειλούν την οικογένεια και την κοινωνία. Όπως είχαμε εξηγήσει και άλλες φορές, υπάρχει μέσα στον γάμο-διαμέσου ομόφωνης συναινέσεως εθνώςν και αιώνων-ένας ιερός και θρησκευτικός χαρακτήρας-και βάσει του θείου νόμου η ένωση μεταξύ ανδρός και γυναικός δεν δύναται να διαλυθεί. Τώρα, εάν η γάμου κοινωνία διαλυθεί, εάν το διαζύγιο επιτραπεί δια νόμου, σύγχηση και διαφωνία θα πρέπει να εισέλθει εντός του οικογενειακού ασύλου, και η γυναίκα θα χάσει την αξιπρέπεια της, και τα παιδιά κάθε ασφάλεια του προσωπικού τους ευ ζείν. Το ότι το Κράτος θα έπρεπε να διακυρήττει Θρησκευτική Απάθεια και να αμελεί τον Θεό στην διακυβέρνηση του κράτους, είναι μια ανοησία άγνωστη ακόμα και στους παγανιστές, οι οποίοι είχαν τόσο βαθιά ριζωμένη στην καρδιά και το μυαλό τους, όχι μόνον την ιδέα του Θεού, αλλά επίσης την χρεία δημοσίας λατρείας, τόσο πολύ μάλιστα ώστε υπέθεταν ότι ήταν ευκολότερο να ιδρυθεί μια Πόλη χωρίς θεμέλια, παρά χωρίς Θεό. Και στην πραγματικότητα η ανθρώπινη κοινωνία, απο την οποία η φύση μας έφτιαξε, ιδρύθηκε απο τον Θεό, τον δημιουργό αυτής ταύτης της φύσης, και απο Αυτόν πηγάζει, όπως και απο την πηγή και την αρχή, όλη αυτή η αιώνια αφθονία των αναρίθμητων καλών. Οπώς λοιπόν, η φωνή της φύσης μας λέει να λατρεύουμε τον Θεό με θρησκευτική ευλάβεια, διότι ελάβαμε απο Αυτόν την ζωή και τα αγαθά τα οποία την συνοδεύουν, για τους ίδιους λόγους και οι λαοί και τα κράτη θα πρέπει να κάνουν το ίδιο. Γι’αυτό, αυτοί που επιθυμούν να αφαιρέσουν απο την κοινωνία απο κάθε θρησκευτικό καθήκον, δεν είναι μόνον άδικοι αλλά και ανήτοι και παράλογοι. Δεδομένου του ότι οι άνθρωποι μέσα απο την θέληση του Θεού γεννιώνται για την πολιτική κοινωνία, και ότι μια υπέρτατη αρχή είναι απολύτως απαραίτητη στην κοινωνία, και όταν αυτή λείψει τότε η κοινωνία καταρέει , εννοείται ότι το δικαίωμα της δοιήκησης πηγάζει απο την ίδια αρχεί απο όπου πηγάζει και η ίδια η κοινωνία-γι’αυτό ο απόστολος του Θεού έχει τέτοια εξουσία. Γι’αυτό όσον απαιτείται απο την φύση της ανθρώπινης κοινωνίας, ο καθένας θα πρέπει να υπακούει σε κάθε νόμιμη αρχή όπως θα υπήκουε την αρχή του Θεού, του ανωτάτου άρχοντα του σύμπαντος-και είναι κεφαλαιώδες λάθος να δίδεται στον λαό πλήρη ισχύ προκείμένου να μπορεί να αποτινάξει κατά βούληση τον ζυγό της υπακοής. Σκεπτόμενοι την κοινή τους προέλευση και φύση, το υπέρτατο τέλος που προτείνεται στον καθένα, και τα δικαιώματα και καθήκοντα τα οποία απορρεόυν απο αυτό, οι ανθρωποι χωρίς καμμία αμφιβολία είναι όλοι ίσοι. Αλλά όπως είναι αδύνατον να βρεθούν στον καθένα ίδιες ικανότητες, και όπως συμβαίνει να διαφέρει η φυσική και πνευματική δύναμη απο άνθρωπο σε άνθρωπο, και η ποικιλία των εθίμων, κλίσεων και προσωπικών ικανοτήτων είναι τόσο μεγάλη, είναι παράλογο να επιθυμείται η ένωσις και η ανάμιξη όλων αυτών και το να αποπειράται η έλευση στην τάξη της κοινωνικής ζωής μια αυστηρής και απόλυτης ισότητας. Καθώς η τέλεια κατασκευή του ανθρωπίνου σώματος προέρχεται απο την αρμονία διαφορετικών μερών, τα οποία διαφέρουν τόσο σε σχήμα όσο και σε χρήσεις, αλλά ενώμένα και το καθένα στην θέση του φτιάχνουν έναν οργανισμό όμορφο, δυνατό, χρήσιμο και απαραίτητο στη ζωή, έτσι και σε ένα κράτος υπάρχει μια άπειρη ποικιλία ατόμων που το αποτελούν. Εάν όλοι αυτοί γίνονταν ίσοι, και αφήνονταν να ζήσουν ο καθένας όπως επιθυμούσε, θα προέκυπτε ένα κράτος τερατώδες και άσχημο-αντιθέτως εάν ζούσαν αρμονικά διαχωρισμένοι, σε αξιώματα και βαθμούς, σε κλίσεις και τέχνες, θα πρόσφεραν ένα θέαμα ενός κράτους αρμονικού και σύμφωνου πρός την φύση. Τα αντιδραστικά σφάλματα που έχουμε αναφέρει πρέπει να εμπνεύσουν τις κυβερνήσεις με φόβο-ας υποθέσουμε ότι ο φόβος Θεού και ο σεβασμός πρός τον θείο νόμο γινόταν περιφρονητέοι, τότε η πολιτική εξουσία και ο σεβασμός πρός τους θεσμούς της πολιτείας θα καταστρέφονταν, η ανταρσία θα αφήνετο ελεύθερη στα δημοφιλή πάθη, και τότε η παγκόσμια επανάσταση και υπονόμευση σίγουρα θα ακολουθούσε. Αυτή η υπονομευτική επανάσταση είναι ο εκ προθέσεως στόχος και ανοικτός σκοπός των διαφόρων σοσιαλιστικών και κομμουνιστικών οργανώσεων. Η Μασονική Σέκτα, δεν έχει κανένα λόγο να καλεί εαυτόν ξένο πρός τον σκοπό τους, διότι οι Μασόνοι προωθούν τους σκοπούς τους και μοιράζονται μαζί τους κοινές κεφαλαιώδεις αξίες. Πραγματικά, εάν τα εξτρεμιστικά αποτελέσματα δεν επετευχθούν παντού, δεν θα οφείλεται στις ικανότητες της Σέκτας ούτε στην βούληση των μελών της, αλλά σε αυτή την ουράνια θρησκεία η οποία δεν δύναται να σβήσει καθώς και στο επίλεκτο μέρος της κοινωνίας , το οποίο αρνούμενο να υπακούσει σε μυστικές εταιρείες, αντιστέκεται σθεναρά εναντίον των καθόλου μετριοπαθών προσπαθειών τους. Ας δώσει ο Παράδεισος ότι παγκοσμίως, απο τους καρπούς θα πρέπει να κρίνεται η ρίζα, και απο το ερχόμενο κακό και τους απειλητικούς κινδύνους θα γνωρίσουμε τον κακό σπόρο! Πρέπει να πολεμήσουμε έναν ευφυή εχθρό, ο οποίος ξεγελώντας Λαούς και Αρχηγούς, τους εξαπατεί όλους με ψευδής υποσχέσεις και πρώτης τάξεως κολακεία. Οι Ελευθεροτέκτονες, συστήνοντας εαυτούς υπο το προκάλυμμα της φιλίας στις καρδιές των Αρχηγών Κρατών, σκοπεύουν να τους έχουν ώς πολύτιμους βοηθούς και συνεργάτες προκειμένου να υπερνικήσουν τον Χριστιανισμό, και για να τους παρακινήσουν ακόμη δραστικότερα, συκοφαντούν φρικτά την Εκκλησία ώς τον εχθρό των βασιλικών προνομίων και της κυβερνητικής ισχύος. Έχοντας έτσι γίνει έμπιστοι και σίγουροι, απολαμβάνουν τεραστίας επιρροής στις κυβερνήσεις των Κρατών, επιθυμούν να συνταράξουν τα θεμέλια των θρόνων [της Ευρώπης], και διώκουν, κατασυκοφαντούν και εξορίζουν αυτούς τους αρχηγούς που αρνούνται να κυβερνήσουν όπως αυτοί επιθυμούν. Μέσω αυτών των τεχνών, δηλ. της κολακείας του λαού, τον εξαπατούν. Διακυρήττουν συνεχώς την ευμάρεια και την ελευθερία-κάνουν μυριάδες να πιστεύουν ότι η Εκκλησία είναι το αίτιο μιας διαβολικής σχέσης υποταγής και δυστυχίας, απο την οποία υποφέρουν, εξαπατούν τους ανθρώπους και προτρέπουν τις μάζες να ζήτουν απεγνωσμένα νέα πράγματα εναντίον αμφοτέρων των δυνάμεων. Είναι όμως αληθές ότι, οι ελπίδες για τα πιθανά ωφέλη είναι μεγαλύτερες απο την πραγματικότητα-και πτωχοί άνθρωποι, όλο και περισσότερο καταπιεσμένοι, βλέπουν μέσα στην δυστυχία τους να εξαφανίζονται αυτά τα ωφέλη που θα μπορούσαν άνετα να είχαν βρεί μέσα στην οργανωμένη Χριστιανική κοινωνία. Αλλά η τιμωρία των περήφανων, που επαναστατούν ενάντια στην τάξη η οποία έχει εγκαθιδρυθεί απο την πρόνοια του Θεού, είναι ότι ανακαλύπτουν καταπίεση και δυστυχία εκεί που ήθελαν να βρούν ευμάρεια, σύμφωνα με την επιθυμία τους. Τώρα, εάν η Εκκλησία μας διατάσσει να υπακούμε πρίν απο όλους στον Θεό, τον Κύριο των Πάντων, θα ήταν μια τραυματική συκοφαντία το να την θεωρούμε τον εχθρό των αρχηγών κρατών και σφετεριστή των δικαιωμάτων τους. Επιθυμεί τουναντίον, αυτά που ωφείλονται στην πολιτική εξουσία, να δίδονται συνειδητά. Το να αναγνωρίζει, όπως το πράττει, το θείο δικαίωμα του δοιηκείν, προσδίδει μεγάλη αξιοπρέπεια στην πολιτική εξουσία, και συμβάλλει στο να προκαλεί τον σεβασμό και την αγάπη των πολιτών. Φίλη της ειρήνης, και η μητέρα της ομόνοιας, εναγκαλιάζει τους πάντες με μητρική αγάπη, σκοπεύοντας μόνον στο να κάνει καλό στους ανθρώπους. Διδάσκει ότι η δικαιοσύνη θα πρέπει να είναι ενωμένη με τη φιλευσπλαχνία, ισότητα με την δοιήκηση, ο νόμος με την μετριοπάθεια, και ότι θα πρέπει να γίνεται σεβαστό κάθε δικαίωμα, να διατηρείται η δημοσία τάξη και ηρεμία, και να ανακουφιστεί όσο το δυνατό περισσότερη δημοσία και ιδιωτική δυστυχία. «Αλλά» για να χρησιμοποιήσουμε τις λέξεις του Αγ. Αυγουστίνου, «πιστεύουν ή επιθυμούν να πιστεύσουν, ότι το δόγμα του Ευαγγελίου δεν είναι χρήσιμο στην κοινωνία, επειδή δεν επιθυμούν το κράτος να βασίζεται πάνω στο στιβαρό θεμέλιο της αρετής, αλλά στην ατιμωρησία της ανηθικότητας.» Θα ήταν, γι’αυτό, πολύ πιο πρέπον στη πολιτική σοφία και πιο χρήσιμο στην παγκόσμια ευμάρεια ότι Αρχηγοί και Λαοί, αντί να γίνονται μέλη των Ελευθεροτεκτόνων εναντίον της Εκκλησίας, θα πρέπει να ενωθούν με την Εκκλησία και να αντισταθούν στις επιθέσεις των Ελευθεροτεκτόνων. Εν πάσει περιπτώσει, μπροστά στην παρουσία ενός τόσου μεγάλου και ευρέως διαδεδομένου κακού, είναι καθήκον μας, σεβαστοί αδελφοί, να βρούμε μια θεραπεία. Και όπως γνωρίζουμε ότι, μέσα στην αρετή της ουράνιας θρησκείας, η οποία μισείται περισσότερο απο τους Μασόνους όπως και την φοβούνται περισσότερο, καθαρά αποτελεί την καλύτερη και πιο στιβαρή και αποτελεσματική θεραπεία, θεωρούμε ότι εναντίον αυτού του κοινού εχθρού ο καθένας θα πρέπει να ανατρέξει σε αυτήν την ολοκληρωτική δύναμη. Ημείς, με την εξουσία μας, επικυρώνουμε και επαναβεβαιώνουμε απάντα τα μέσα με τα οποία οι προκάτοχοι μας Ρωμαίοι Ποντίφηκες είχαν διατάξει [να εφαρμοστούν] προκείμένου να ελεχθεί η εξάπλωση της Μασονικής Σέκτας, και όλα τα [μέτρα που αυτά] εγκαθιδρύουν, προκειμένου οι πιστοί να αποτραβηχτούν ή να τηρηθούν μακριά απο τέτοιες εταιρείες. Και εδώ, εμπιστευόμενοι τα μάλλα την καλή θέληση των πιστών, προσευχόμεθα και καλούμε ειλικρινώς τον καθέναν απο αυτούς, όπως αγαπούν την ίδια τους την σωτηρία, να κάνουν καθήκον της συνειδήσεως τους να μην παρακούσουν ότι έχει σε τούτο το επιχείρημα προταθεί απο την Αγία Έδρα. Σας καλούμε ειλικρινώς και θερμώς, σεβαστοί αδελφοί που συνεργαζόσαστε μαζί μας, να ξεριζώσετε αυτό το δηλητήριο, το οποίο εξαπλώνεται ευρέως ανάμεσα στα Έθνη. Είναι καθήκον σας να υπερασπίσετε την δόξα του Θεού και την σωτηρία των ψυχών. Τηρώντας μπροστά στα μάτια σας αυτούς τους δυο στόχους, δεν θα σας λείψει ούτε η γενναιότητα ούτε η νοητική δύναμη. Η κρίση του ποία είναι τα ποιό αποτελεσματικά μέσα προκειμένου να υπερπηδήσετε εμπόδια και δυσκολίες, ανήκει μόνον στην πρόνοια σας. Ακόμη, όπως ευρίσκουμε ταιριαστό στην διακονία μας να δείξουμε ορισμένα απο τα πιο χρήσιμα μέσα, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να αφαιρέσουμε απο την Μασονική Σέκτα την μάσκα της, και να την δείξουμε όπως είναι, διδάσκοντας προφορικώς και με ποιμενικές επιστολές τον λαό περί των απατών που χρησιμοποιούνται απο αυτές τις εταιρείες προκειμένου να κολακεύσουν και να έλξουν, την διαστροφή των δογμάτων τους, και την ανειλικρίνεια των έργων τους. ¨οπως οι προκάτοχοι μας είχαν επανειλλημένως διακυρήξει, αυτοί που αγαπούν την Καθολική Πίστη και την δική τους σωτηρία, πρέπει να είναι σίγουροι ότι δεν μπορούν να δώσουν τα ονόματα τους στην Μασονική Σέκτα για οιονδήποτε λόγο, χωρίς να έχουν αμαρτία. Ας μην πιστέψει κανείς μια προσποιούμενη ειλικρίνεια. Μπορεί να νομίζουν μερικοί ότι, οι Μασόνοι ποτέ δεν επιβάλλουν κάτι ενάντιο στην πίστη ή στην ηθική, αλλά καθώς η φύση και οι σκοποί τέτοιων εταιρειών είναι κακοί, δεν επιτρέπεται να τους αποκαλύψετε το όνομα σας ή να τους προσφέρετε οποιαδήποτε βοήθεια. Είναι επίσης αναγκαίο μέσα απο συνεχής λειτουργείες και κυρήγματα, να ξυπνήσετε στον λαό την αγάπη και τον ζήλο για την θρησκευτική κατήχηση. Προτείνουμε συνεπώς, μέσα απο κατάλληλες δηλώσεις, γραπτές και προφορικές, οι βασικές αρχές που εμπεριέχουν την Χριστιανική σοφία, να εξηγηθούν. Μόνον δια μέσου της κατήχησης, δύναται ο νούς να θεραπευθεί, και να προειδοποιηθεί ενάντια στις διάφορες μορφές σφαλμάτων και ανηθικότητας ώς και της δολιότητας, εν μέσω αυτής της μεγάλης επιθυμίας για συγγραφή και μάθηση. Είναι ένα απαιτητικό έργο πραγματικά, στο οποίο θα έχετε βοηθό και σύντροφο τους κληρικούς σας, εάν τους έχετε εκπαιδεύσει και διδάξει καταλλήλως μέσα απο τον ζήλο σας. Αλλα, ένας τέτοιος υπέροχος και σημαντικός σκοπός, απαιτεί την συνεργασία εκείνων των λαικών που συνδυάζουν την ακεραιότητα του χαρακτήρος και τη δογματικότητα με την αγάπη πατρίδος και θρησκείας. Με την ενωμένη δύναμη αυτή των δύο τάξεων προσπαθήστε, αγαπητοί αδελφοί, να γνωρίσουν και να αγαπήσουν την εκκλησία οι άνθρωποι-διότι όσο μεγαλώνει η αγάπη και η γνώση τους για την Εκκλησία τόσο θα περιφρονούν και θα φεύγουν μακριά απο τις μυστικές εταιρείες. Έτσι, δραττόμενοι της παρούσας ευκαιρίας, σας υπενθυμίζουμε την ανάγκη του να προωθείτε και να προστατεύετε την Τρίτη Τάξη του Αγ. Φραγκίσκου, τους κανονισμούς της οποίας με την κατάλληλη πρόνοια, προσφάτως εμετριάσαμε. Σύμφωνα με το πνεύμα της ιδρύσεως της, σκοπεύει μόνον να προκαλέσει τους ανθρώπους να μιμηθούν τον Ιησού Χριστό, να αγαπήσουν την Εκκλησία, και να κάνουν πράξη όλες τις Χριστιανικές αρετές, και για όλα αυτά θα φανεί χρήσιμη στο να σβήσει την μόλυνση όλων των Σεκτών. Ας μεγαλώσει όλο και περισσότερο, αυτή η αγία σύναξη, απο την οποία μπορεί να αναμένεται μεταξύ άλλων, αυτός ο πολύτιμος καρπός της επιστροφής των ανθρώπων πίσω στη ελευθερία, αδελφοσύνη και ισότητα-όχι αυτές που είναι το όνειρο της Μασονικής Σέκτας, αλλά αυτών που ο Ιησούς Χριστός έφερε σε αυτον τον κόσμο, και ο Φραγκίσκος τις ανέστησε. Την ελευθερία λέμε των τέκνων του Θεού που απελευθερώενει απο την υπηρεσία στον Σατανά και απο τα πάθη, τους χειρότερους τυράννους-την αδελφόσύνη που πηγάζει απο τον Θεό, τον Πατέρα και τον Δημιουργό των πάντων-την ισότητα που βασίζεται στην δικαιοσύνη και την φιλανθρωπία , η οποία δεν καταστρέφει ανάμεσα στους ανθρώπους κάθε διαφορά, αλλά η οποία μέσα απο διάφορα αξιώματα, κλίσεις, και ζωές, φτιάχνει αυτήν την αρμονία και την συμφωνία η οποία δημιουργείται απο την φύση για την χρησιμότητα και την αξιοπρέπεια της κοινωνίας. Τρίτον, είναι ένα ίδρυμα το οποίο εν σοφία δημιουργήθηκε απο τους προπάτορες μας, και εγκαταλείφθηκε στην πάροδο του χρόνου, το οποίο στις μέρες μας μπορεί να χρησιμοποιηθεί ώς ένα μοντελο προκειμένου να δημιουργήσουμε κάτι παρόμοιο. Ομιλούμε περί των κολλεγίων ή εταιρειών οι οποίες υπό την καθοδήγηση της θρησκείας ενωμένες υπερασπίστηκαν συμφέροντα και έθιμα, τα οποία κολλέγια σε μακρά χρ΄σης και με μεγάλη εμπειρία ήταν ένα μεγάλο πλεονέκτημα για τους πατέρες μας, και πρόκειται να είναι όλο και μεγαλύτερης χρησιμότητας στην εποχή μας, επειδή είναι κατάλληλα να σπάσουν την δύναμη των Σεκτών. Πτωχοί εργάτες, που έχουν ανάγκη απο φιλανθρωπία και απο ανακούφιση, είναι πάρα πολύ εκτεθειμένοι στο δόλο των απατεώνων και των εξαπατητών. Θα πρέπει γι’αυτό, να βοηθηθούν με την μεγαλύτερη γενναιοδωρία και να γίνουν μέλη σε καλές εταιρείες ούτως ώστε να μην τραβηχθούν στις κακές. Γι’αυτό τον λόγο, θα θέλαμε να δούμε παντού να εμφανίζονται αυτές οι αδελφότητες, κατάλληλες για τους σημερινούς καιρούς, υπό την κηδεμονία των Επισκόπων για το καλό του λαού. Μας δίδει μεγάλη χαρά να τις βλέπουμε ήδη να υπάρχουν σε πάρα πολλά μέρη, μαζί με τις Καθολικές χορηγίες-δυο ιδρύματα που σκοπεύουν να βοηθήσουν την τίμια τάξη των εργατών, να βοηθήσουν και να προστατεύσουν τις οικογένειες και τα παιδιά τους, και να διατηρήσουν μέσα τους την ακεραιότητα των τρόπων συμπεριφοράς, αγάπη πρός τα θεία, και την γνώση της θρησκείας. Εδώ δεν μπορούμε να τηρ΄σηουμε σιγή για την εταιρεία του Αγ. Vincent de Paul, διάσημη για το παράδειγμά της και το δημόσιο θέαμα που προσφέρει, όντας ενδιαφερόμενη για τους πτωχούς. Οι σκοποί και τα έργα αυτής της εταιρείας είναι πολυ γνωστά. Όλα γίνονται για την βοήθεια και την ανακούφιση των πτωχών, τους οποίους και βοηθούν με υπέροχο τάκτ και μετριοπάθεια, το οποίο όσο το δυνατόν λιγότερο επειδικτικό είναι, τόσο πιο κατάλληλο είναι για την Χριστιανική φιλανθρωπία και την ανακούφιση της ανθρωπίνου δυστυχίας. Τέταρτον, προκειμένου να πετύχουμε πιο εύκολα τον στόχο μας, εμπιστεύομαστε στην πίστη και φρούρηση σας τους νέους , την ελπίδα της κοινωνίας. Στην καλή τους μόρφωση, να προσπαθήσετε να βάλετε όσο το δυνατόν περισσότερο απο το ενδιαφέρον σας. Ποτέ να μη πιστεύσετε ότι έχετε κάνει αρκετά, ούτως ώστε να κρατήσετε τους νέους μακριά απο αυτούς τους δασκάλους που φοβάστε ότι μπορεί να μεταδώσουν την μόλυνση της Σέκτας. Να επιμένετε ότι οι δάσκαλοι και οι πνευματικοί καθοδηγητές όταν κατηχούν, δεν θα σταματούν ποτέ να συμβουλεύουν καταλλήλως παιδιά και μαθητές για το διαβολικό χαρακτήρα αυτών των Σεκτών, ούτως ώστε να μάθουν με την πάροδο του χρόνου τα διάφορα τεχνάσματα που οι προπαγανδιστές χρησιμοποιούν για να εξαπατούν. Αυτοί που προετοιμάζουν τα παιδιά για την πρώτη τους Θεία Κοινωνία, θα κάνουν καλά εάν τα πείσουν να μην δώσουν τα ονόματα τους δε οποιαδήποτε εταιρεία, χωρίς να ζητούν πρώτα την άδεια του ιερέα τους ή των γονέων τους ή του εξομολογητή τους. Αλλά κατανοούμε, πώς ο κοινός μας μόχθος μπορεί να μην είναι αρκετός για να ξεριζώσουμε αυτόν τον επικύνδυνο σπόρο απο τον αγρό του Κυρίου, εάν ο Επουράνιος Αφέντης του αγρού, δεν θα μας δώσει την πολύτιμη βοήθεια του σε αυτό μας το εγχείρημα. Θα πρέπει να επικαλεστούμε την παντοδύναμη βοήθεια Του, με αγχώδη ζήλο, ίσο με την σοβαρότητα του κινδύνου και την έκταση της ανάγκης,. Μεθυσμένη απο την επιτυχία της, η Μασονία έγινε αλαζονική, και φαίνεται να μην γνωρίζει όρια στο πείσμα της. Οι Μασονικοί αποστάτες δεμένοι απο μια διαβολική συμμαχία και απο μια μυστική ένωση για έναν σκοπό, προχωρούν χέρι με χέρι και εξωθούν ο ένας τον άλλον να τολμήσουν να πράξουν όλο και περισσότερο κακό. Μια τέτοια δυνατή επίθεση απαιτεί μια εξίσου καλή άμυνα. Εννοούμε ότι όλο το καλό θα πρέπει να ενωθεί σε μια μεγάλη κοινωνία πράξεων και προσευχών. Τους ζητούμε μόνον δυο πράγματα: Απο τη μια ότι ομόφωνα και σε βαθιές παρατάξεις να αντισταθούν στην όλο και μεγαλύτερη δύναμη των μυστικών εταιρειών –απο την άλλη ότι σηκώνοντας τα χέρια τους και με πολλούς αναστεναγμούς πρός τον Θεό να παρακαλέσουν να γίνει η Χριστιανοσύνη δυναμική-ότι η Εκκλησία θα ανακτήσει την απαραίτητη της ελευθερία-ότι οι περιπλανώμενοι θα επιστρέψουν πίσω στην σωτηρία-ότι τα σφάλματα θα υποχωρήσουν μπροστά στην αλήθεια και η ανηθικότητα θα υποχωρήσει μπροστά απο την αρετή. Ας επικαλεστούμε γι’αυτό τον σκοπό την μεσολάβηση της Μαρίας, της Παρθένου Μητέρας του Χριστού , ότι εναντίον στις ανίερες μυστικές εταιρείες όπου ο καθένας βλέπει με καθαρότητα την ανεστημένη αλαζονεία, την αδάμαστη προδοσία, και την ευφυία του Σατανά στο να μιμείται, αυτή θα μπορέσει να δείξει την δύναμή της, αυτή που θριάμβευσε επ’αυτού απο την πρώτη σύλληψη. Ας προσευχηθούμε επίσης στον Άγιο Μιχαήλ, τον Πρίγκηπα του Αγγελικού Στρατού, και κατακτητή του χθόνιου εχθρού-στον Άγιο Ιωσήφ, σύζηγο της Αγιοτάτης Παρθένου, επουρανίου και πλήρους προστάτου της Καθολικής Εκκλησίας-στους μεγάλους Αποστόλους Πέτρο και Πάυλο κύρηκες και υπερασπιστές της πίστεως. Μέσα απο την προστασία τους και απο το θείο μας πείσμα των κοινών μας προσευχών άς ελπίσουμε ότι ο Θεός θα δώσει να βοηθήσει την ανθρώπινη κοινωνία η οποία απειλείται απο τόσο μεγάλους κινδύνους. Ώς ένα σήμα των επουρανίων χαρών και της καλοσύνης μας, αποστέλλουμε μετά μεγίστης αγάπης πρός εσάς σεβαστοί αδελφοί, πρός τους κληρικούς και λαικούς που έχετε υπο την προστασία σας, την Αποστολική ταύτη Βενεδικτική. Εδόθη εν Ρώμη, πλησίον του Ναου του Αγ. Πέτρου, εν τη 20η Απριλίου 1884, το έβδομο έτος του Ποντιφηκάτου μας. LEO, PP.XIII ------------------------------------------------------------------- Μετάφραση στα Ελληνικά απο τον υποφαινόμενο, 8 Ιουνίου 2004 απο Αγγλική μετάφραση του αυθεντικού Λατινικού κειμένου ------------------------------------------------------------------- "We must secure the existence of our people and a future for White Children. The beauty of the White Nordic woman must not perish from the earth" Edited by - Den Ulv on 08/06/2004 20:43:35 |