ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 "Μεταξύ τυρού και αχλαδιού"
 ΚΥΤΙΟ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ( ή πως να γκρινιάξετε ελεύθερα...)
 Νέο Θέμα  Topic Locked
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 40
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
pyramid
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


1585 Μηνύματα
Απεστάλη: 13/12/2005, 10:32:24  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους pyramid
Καλημέρα παιδιά.
GDS1 τι είναι αυτά τα νούμερα, άντε μέχρι 12 είναι μήνες, τα υπόλοιπα? Και δεν μιλάω για ίδια γλώσσα, λέω ότι αυτό που θα πούνε αυτό είναι, συν ότι εκτιμώ ως γυναίκα να μην χρειάζεται να έχω "φίλο" τον προϊστάμενο για να με προωθήσει.

Didorium τι είναι οι τσούρες? τι είναι το βάκλιζες? Είμαι άσχετη και είναι σαν να μιλάς κινέζικα.

Pixeldream Δεν γράψανε ότι θα πρέπει να προηγηθεί συνάντηση με τους υπευθύνους?

Η Pagwna έχει δίκιο, δεν είναι τόσο εύκολο να βρεις δουλειά στην επαρχία. Παίρνουν τους δικούς τους ανθρώπους ή ανθρώπους που γνωρίζουν την συγκεκριμένη δουλειά. Η κολλητή μου έφυγε πριν 1,5 χρόνο για Μυτιλήνη με τον άντρα της, βρήκαν δουλειά πρώτα και μετά πήγαν. Είχαν δε και τους γονείς τους εκεί οι οποίοι βοήθησαν με τις γνωριμίες τους συν ότι οι ίδιοι μεγάλωσαν εκεί και έφυγαν για Αθήνα τελειώνοντας το σχολείο. Από ότι μου λένε είναι δύσκολα τα πράγματα για όσους αποφασίζουν να φύγουν έτσι χωρίς κάποια βάση.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

GDS1
Πλήρες Μέλος


937 Μηνύματα
Απεστάλη: 13/12/2005, 10:46:51  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους GDS1
pyramid το ΕΓΛΣ δίνει κάποιες ομάδες όπου κατηγοριοποιούνται τα πάγια πχ το 11 είναι τα κτίρια

όσο για την προώθησει αυτό γίνεται παντού εξαρτάται από την γυναίκα και τον άντρα....πιστεύω όμως ότι ποτέ τετοιου είδους προωθητικές τακτικές δεν είναι επιτυχημένες....