ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= Η ΓΝΩΣΗ =-.
 Ινδοευρωπαίοι – πως, γιατί και πότε No1
 Νέο Θέμα  Topic Locked
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 51
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
skartados
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


2006 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/12/2009, 11:13:09  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους skartados
Γραφει ο γκιλγκαμες

"Στην ερώτηση σου τώρα, μιας και ζούμε σε μια δημοκρατική χώρα και εγώ δεν έχω κάποια υποχρέωση να απαντάω σε όλους (δεν είμαι ούτε καθηγητής, ούτε κυβερνητικός εκπρόσωπος, ούτε χριστιανός ιερέας) συνεπώς μπορώ να επιλέγω με ποία άτομα θα κάνω συζήτηση και σε ποία θα απαντάω.

Ξεπέρασα τα όρια όταν πρότεινα και σε άλλα άτομα της συζήτησης να ακολουθήσουν τη δικιά μου τακτική.
Εάν αναφέρεσε σε αυτό έχεις δίκιο, έκανα λάθος που προσπάθησα να του παροτρύνω και αναιρώ τη πρόσκληση αυτή που έκανα με αυτή μου τη δήλωση."


Θελω να πιστευω πως ολη αυτη η ιστορια θα σταματησει εδω.

Γραφει ο γκιλγκαμες


"quote:
--------------------------------------------------------------------------------
και να θεωρεις αξιολογο καποιον που εχει στειλει μηνυματα οπως τα παρακατω του οαννησεα.

"Αλλά τσόγιες μου δεν πειρ'αζει - σε 50 χρόνια τα ελληνικά δεν θα μιλιούνται, δεν θα υπάρχει καν Ελλάδα και άρα όλα τα παραμύθια τα οποία σας πουλάνε οι ελλαδέμποροι και τα σκουπίδια τύπου Δαυλός θα είναι άχρηστα..."

"Ωιμε ωιμε πως θα ζησει το εθνος με τετοια ντροπη"
Ειλικρινα ρε φιλε εχω τεραστια απορια τι σας εχει συμβει και εκφραζεσται ετσι ,η δεν σας πειραζουν τα λεγομενα του οαννησεα τελος παντων?


--------------------------------------------------------------------------------